М44б19 загасна в двивежине, защо?...
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Киров
- Пловдивски Джигит
-
- Мнения: 735
- Регистриран на: 14.02.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 728 IA
М44б19 загасна в двивежине, защо?...
Колеги, здраеейте преди около 2 месеца насадихме на едно м40б16 мотор от м44б19, имахме проблем с вързването на ЕВС-а , но се оправи почна да си пали всичко ок, до днес когато на един светофар колата загасна и няма палене... дали това може да съ дължи пак на нещо свързано с ЕВС-а или да търсим проблема другаде, не се чува бензиновата помпа да върти. Колгато не беше правилно вързан ЕВС-а правеше така 500 пъти пали и като каже,че няма да пали не палеше с дни
но сега е оправен, а и в дживение никога не беше загасвала, ЗАЩОО?... 


- Tenata
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 664
- Регистриран на: 25.09.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Лястовица с рамка
Re: М44б19 загасна в двивежине, защо?...
Бензинова помпа, при мен така се случи, в движение си загасна, въже>сервиз>помпа> 



на пътя и пред БОГ, всички сме равни!
- Jang1r
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 508
- Регистриран на: 9.07.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: го на ножки
- Мечтае да кара: на 50ст бензина.
Re: М44б19 загасна в двивежине, защо?...
Е провери като въртиш стига ли ток до помпата 

BMW e36 318TDS Touring
BMW e36 318iS Sedan with m52b25-SOLD
Opel Vectra B X16XEL
BMW e36 318iS Sedan with m52b25-SOLD
Opel Vectra B X16XEL
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: М44б19 загасна в двивежине, защо?...
Ако ЕВС-а е свързан правилно и стартера върти, не е в него проблема.
Ако кабела до стартера сте го вързали директно, не през ЕВС-а, може и той да е.
Ако кабела до стартера сте го вързали директно, не през ЕВС-а, може и той да е.
- Tenata
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 664
- Регистриран на: 25.09.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Лястовица с рамка
- Киров
- Пловдивски Джигит
-
- Мнения: 735
- Регистриран на: 14.02.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 728 IA
Re: М44б19 загасна в двивежине, защо?...
Ток до помпата няма... давам я на късо и не иска да върти, няккъкви идеи?...
Може ли пак да е проблема в ЕВС-а или пък датчик колянов вал? 


- k-hristov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: 11.02.2010
- Кара: E36 Compact M40B18 M-tech
Re: М44б19 загасна в двивежине, защо?...
Киров написа:Ток до помпата няма... давам я на късо и не иска да върти, няккъкви идеи?...Може ли пак да е проблема в ЕВС-а или пък датчик колянов вал?
Ако помпата е аут, бушонът ше изгори.Когато бушонът изгори няма да имаш ток до помпата.Когато нямаш ток до помпата, помпата не работи.Когато помпата не работи колата не пали.
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: М44б19 загасна в двивежине, защо?...
k-hristov написа:Ако помпата е аут, бушонът ше изгори.Когато бушонът изгори няма да имаш ток до помпата.Когато нямаш ток до помпата, помпата не работи.Когато помпата не работи колата не пали.
Всичко добре , но защо смяташ , че "ако помпата аут, бушонът ще изгори" ..... това е относително и по скоро невъзможно ..
Какво имаш предвид ?
- k-hristov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: 11.02.2010
- Кара: E36 Compact M40B18 M-tech
Re: М44б19 загасна в двивежине, защо?...
metodi80 написа:k-hristov написа:Ако помпата е аут, бушонът ше изгори.Когато бушонът изгори няма да имаш ток до помпата.Когато нямаш ток до помпата, помпата не работи.Когато помпата не работи колата не пали.
Всичко добре , но защо смяташ , че "ако помпата аут, бушонът ще изгори" ..... това е относително и по скоро невъзможно ..
Какво имаш предвид ?
На кое викаш невъзможно???Помпата да не може да тръгне и да гори бушона ли???И не е въпрос на това какво смятам аз или ти, а на това как работят нещата.Не е задължително помпата като не работи да изгори бушона, но се случва.Поне 2 пъти за последния месец.
- kichuka
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 482
- Регистриран на: 8.08.2012
- Местоположение: Пловдив
- Кара: e36 AC Schnitzer, e46 328i
- Мечтае да кара: e31
- Детайли за колата: малко по-различна
Re: М44б19 загасна в двивежине, защо?...
И бушоните и релетата бяха проверени веднага след случката, но проблема не е в тях.
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: М44б19 загасна в двивежине, защо?...
k-hristov написа:metodi80 написа:k-hristov написа:Ако помпата е аут, бушонът ше изгори.Когато бушонът изгори няма да имаш ток до помпата.Когато нямаш ток до помпата, помпата не работи.Когато помпата не работи колата не пали.
Всичко добре , но защо смяташ , че "ако помпата аут, бушонът ще изгори" ..... това е относително и по скоро невъзможно ..
Какво имаш предвид ?
На кое викаш невъзможно???Помпата да не може да тръгне и да гори бушона ли???И не е въпрос на това какво смятам аз или ти, а на това как работят нещата.Не е задължително помпата като не работи да изгори бушона, но се случва.Поне 2 пъти за последния месец.
Не ми обяснявай на мене кое как гори , че е възможно да имам малко повече опит и знания от тебе !
Пишеш пълни глупости , без значение дали смяташ или не смяташ ! Лошото е , че има хора , дето ще го вземат за чиста монета ....за това и обърнах внимание ....
Няма смисъл да се обяснявам .... извинявам се на колегата за офтопика!
- downshift
- Потребител
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: 1.11.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: стара
Re: М44б19 загасна в двивежине, защо?...
metodi80 написа:k-hristov написа:metodi80 написа:k-hristov написа:Ако помпата е аут, бушонът ше изгори.Когато бушонът изгори няма да имаш ток до помпата.Когато нямаш ток до помпата, помпата не работи.Когато помпата не работи колата не пали.
Всичко добре , но защо смяташ , че "ако помпата аут, бушонът ще изгори" ..... това е относително и по скоро невъзможно ..
Какво имаш предвид ?
На кое викаш невъзможно???Помпата да не може да тръгне и да гори бушона ли???И не е въпрос на това какво смятам аз или ти, а на това как работят нещата.Не е задължително помпата като не работи да изгори бушона, но се случва.Поне 2 пъти за последния месец.
Не ми обяснявай на мене кое как гори , че е възможно да имам малко повече опит и знания от тебе !
Пишеш пълни глупости , без значение дали смяташ или не смяташ ! Лошото е , че има хора , дето ще го вземат за чиста монета ....за това и обърнах внимание ....
Няма смисъл да се обяснявам .... извинявам се на колегата за офтопика!
+1, между двете неща зависимостта е никаква.
- k-hristov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: 11.02.2010
- Кара: E36 Compact M40B18 M-tech
Re: М44б19 загасна в двивежине, защо?...
metodi80 написа:k-hristov написа:metodi80 написа:k-hristov написа:Ако помпата е аут, бушонът ше изгори.Когато бушонът изгори няма да имаш ток до помпата.Когато нямаш ток до помпата, помпата не работи.Когато помпата не работи колата не пали.
Всичко добре , но защо смяташ , че "ако помпата аут, бушонът ще изгори" ..... това е относително и по скоро невъзможно ..
Какво имаш предвид ?
На кое викаш невъзможно???Помпата да не може да тръгне и да гори бушона ли???И не е въпрос на това какво смятам аз или ти, а на това как работят нещата.Не е задължително помпата като не работи да изгори бушона, но се случва.Поне 2 пъти за последния месец.
Не ми обяснявай на мене кое как гори , че е възможно да имам малко повече опит и знания от тебе !
Пишеш пълни глупости , без значение дали смяташ или не смяташ ! Лошото е , че има хора , дето ще го вземат за чиста монета ....за това и обърнах внимание ....
Няма смисъл да се обяснявам .... извинявам се на колегата за офтопика!
Господин авто гуру, ако ти наистина твърдиш, че бушон не може да изгори заради неправилно работеща помпа, значи и 200 години повече опит да имаш от мене, смисълът е никакъв.Успех.
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: М44б19 загасна в двивежине, защо?...
k-hristov написа:Господин авто гуру, ако ти наистина твърдиш, че бушон не може да изгори заради неправилно работеща помпа, значи и 200 години повече опит да имаш от мене, смисълът е никакъв.Успех.
Никога , никъде не съм се писал/казвал - "авто-гуру" ! Но щом в твоите очи съм такъв , можеби има защо !
Аз твърдя ,физиката твърди, че не може помпата да е изгоряла и след това да изгори предпазителя , както ти си го написал в коментара си :
k-hristov написа:Ако помпата е аут, бушонът ше изгори.
Ако си наясно с материята , както явно твърдиш убедено , че си , то трябва да знаеш , че ако помпата е изгоряла , веригата е прекъсната , а в такава верига не тече точец , съответно няма как да изгори предпазителчето !
Сега вкарваш нов елемент - "неправилно рабтеща помпа " , само дето неправилно работеща помпа е все пак работеща , а не "аут" , за това още в първия си коментар , зададох въпрос ,какво имаш предвид ... демек какво е "аут" за тебе , щото за повечето от нас , означава - край , неработеща , изгоряла и т.н.
Коментара ти не е полезен на колегата , даже напротив , объркваш го ! Няма смисъл да му пълниме темата с плева .....
А за успеха , аз си го имам , благодаря на бога за него ! Нищо лично , жив и здрав !
- Tenata
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 664
- Регистриран на: 25.09.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Лястовица с рамка
Re: М44б19 загасна в двивежине, защо?...
При мен преси да изгори помпата, няколко пъти ми гореше бушона, но това в рамките на 3 месеца


на пътя и пред БОГ, всички сме равни!
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани