М44б19 загасна в двивежине, защо?...

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Пловдивски Джигит
Аватар
Мнения: 735
Регистриран на: 14.02.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е38 728 IA

М44б19 загасна в двивежине, защо?...

Мнение от Киров » 25 Фев 2015, 21:39

Колеги, здраеейте преди около 2 месеца насадихме на едно м40б16 мотор от м44б19, имахме проблем с вързването на ЕВС-а , но се оправи почна да си пали всичко ок, до днес когато на един светофар колата загасна и няма палене... дали това може да съ дължи пак на нещо свързано с ЕВС-а или да търсим проблема другаде, не се чува бензиновата помпа да върти. Колгато не беше правилно вързан ЕВС-а правеше така 500 пъти пали и като каже,че няма да пали не палеше с дни :mhihi: но сега е оправен, а и в дживение никога не беше загасвала, ЗАЩОО?... :dunno:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 664
Регистриран на: 25.09.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: Лястовица с рамка

Re: М44б19 загасна в двивежине, защо?...

Мнение от Tenata » 25 Фев 2015, 22:08

Бензинова помпа, при мен така се случи, в движение си загасна, въже>сервиз>помпа> :lalala:
ИзображениеИзображение
на пътя и пред БОГ, всички сме равни!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 508
Регистриран на: 9.07.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: го на ножки
Мечтае да кара: на 50ст бензина.

Re: М44б19 загасна в двивежине, защо?...

Мнение от Jang1r » 26 Фев 2015, 2:12

Е провери като въртиш стига ли ток до помпата :mhihi:
BMW e36 318TDS Touring
BMW e36 318iS Sedan with m52b25-SOLD
Opel Vectra B X16XEL

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: М44б19 загасна в двивежине, защо?...

Мнение от Lenco » 26 Фев 2015, 10:35

Ако ЕВС-а е свързан правилно и стартера върти, не е в него проблема.
Ако кабела до стартера сте го вързали директно, не през ЕВС-а, може и той да е.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 664
Регистриран на: 25.09.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: Лястовица с рамка

Re: М44б19 загасна в двивежине, защо?...

Мнение от Tenata » 26 Фев 2015, 19:33

Провери бушоните
ИзображениеИзображение
на пътя и пред БОГ, всички сме равни!

Пловдивски Джигит
Аватар
Мнения: 735
Регистриран на: 14.02.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е38 728 IA

Re: М44б19 загасна в двивежине, защо?...

Мнение от Киров » 04 Мар 2015, 18:48

Ток до помпата няма... давам я на късо и не иска да върти, няккъкви идеи?... :dunno: Може ли пак да е проблема в ЕВС-а или пък датчик колянов вал? :dunno:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 410
Регистриран на: 11.02.2010
Кара: E36 Compact M40B18 M-tech

Re: М44б19 загасна в двивежине, защо?...

Мнение от k-hristov » 07 Мар 2015, 20:37

Киров написа:Ток до помпата няма... давам я на късо и не иска да върти, няккъкви идеи?... :dunno: Може ли пак да е проблема в ЕВС-а или пък датчик колянов вал? :dunno:

Ако помпата е аут, бушонът ше изгори.Когато бушонът изгори няма да имаш ток до помпата.Когато нямаш ток до помпата, помпата не работи.Когато помпата не работи колата не пали.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: М44б19 загасна в двивежине, защо?...

Мнение от metodi80 » 07 Мар 2015, 22:27

k-hristov написа:Ако помпата е аут, бушонът ше изгори.Когато бушонът изгори няма да имаш ток до помпата.Когато нямаш ток до помпата, помпата не работи.Когато помпата не работи колата не пали.


Всичко добре , но защо смяташ , че "ако помпата аут, бушонът ще изгори" ..... това е относително и по скоро невъзможно ..
Какво имаш предвид ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 410
Регистриран на: 11.02.2010
Кара: E36 Compact M40B18 M-tech

Re: М44б19 загасна в двивежине, защо?...

Мнение от k-hristov » 08 Мар 2015, 12:49

metodi80 написа:
k-hristov написа:Ако помпата е аут, бушонът ше изгори.Когато бушонът изгори няма да имаш ток до помпата.Когато нямаш ток до помпата, помпата не работи.Когато помпата не работи колата не пали.


Всичко добре , но защо смяташ , че "ако помпата аут, бушонът ще изгори" ..... това е относително и по скоро невъзможно ..
Какво имаш предвид ?

На кое викаш невъзможно???Помпата да не може да тръгне и да гори бушона ли???И не е въпрос на това какво смятам аз или ти, а на това как работят нещата.Не е задължително помпата като не работи да изгори бушона, но се случва.Поне 2 пъти за последния месец.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 482
Регистриран на: 8.08.2012
Местоположение: Пловдив
Кара: e36 AC Schnitzer, e46 328i
Мечтае да кара: e31
Детайли за колата: малко по-различна

Re: М44б19 загасна в двивежине, защо?...

Мнение от kichuka » 08 Мар 2015, 22:45

И бушоните и релетата бяха проверени веднага след случката, но проблема не е в тях.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: М44б19 загасна в двивежине, защо?...

Мнение от metodi80 » 08 Мар 2015, 23:18

k-hristov написа:
metodi80 написа:
k-hristov написа:Ако помпата е аут, бушонът ше изгори.Когато бушонът изгори няма да имаш ток до помпата.Когато нямаш ток до помпата, помпата не работи.Когато помпата не работи колата не пали.


Всичко добре , но защо смяташ , че "ако помпата аут, бушонът ще изгори" ..... това е относително и по скоро невъзможно ..
Какво имаш предвид ?

На кое викаш невъзможно???Помпата да не може да тръгне и да гори бушона ли???И не е въпрос на това какво смятам аз или ти, а на това как работят нещата.Не е задължително помпата като не работи да изгори бушона, но се случва.Поне 2 пъти за последния месец.


Не ми обяснявай на мене кое как гори , че е възможно да имам малко повече опит и знания от тебе !
Пишеш пълни глупости , без значение дали смяташ или не смяташ ! Лошото е , че има хора , дето ще го вземат за чиста монета ....за това и обърнах внимание ....
Няма смисъл да се обяснявам .... извинявам се на колегата за офтопика!

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 1.11.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Детайли за колата: стара

Re: М44б19 загасна в двивежине, защо?...

Мнение от downshift » 09 Мар 2015, 0:52

metodi80 написа:
k-hristov написа:
metodi80 написа:
k-hristov написа:Ако помпата е аут, бушонът ше изгори.Когато бушонът изгори няма да имаш ток до помпата.Когато нямаш ток до помпата, помпата не работи.Когато помпата не работи колата не пали.


Всичко добре , но защо смяташ , че "ако помпата аут, бушонът ще изгори" ..... това е относително и по скоро невъзможно ..
Какво имаш предвид ?

На кое викаш невъзможно???Помпата да не може да тръгне и да гори бушона ли???И не е въпрос на това какво смятам аз или ти, а на това как работят нещата.Не е задължително помпата като не работи да изгори бушона, но се случва.Поне 2 пъти за последния месец.


Не ми обяснявай на мене кое как гори , че е възможно да имам малко повече опит и знания от тебе !
Пишеш пълни глупости , без значение дали смяташ или не смяташ ! Лошото е , че има хора , дето ще го вземат за чиста монета ....за това и обърнах внимание ....
Няма смисъл да се обяснявам .... извинявам се на колегата за офтопика!

+1, между двете неща зависимостта е никаква.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 410
Регистриран на: 11.02.2010
Кара: E36 Compact M40B18 M-tech

Re: М44б19 загасна в двивежине, защо?...

Мнение от k-hristov » 09 Мар 2015, 0:57

metodi80 написа:
k-hristov написа:
metodi80 написа:
k-hristov написа:Ако помпата е аут, бушонът ше изгори.Когато бушонът изгори няма да имаш ток до помпата.Когато нямаш ток до помпата, помпата не работи.Когато помпата не работи колата не пали.


Всичко добре , но защо смяташ , че "ако помпата аут, бушонът ще изгори" ..... това е относително и по скоро невъзможно ..
Какво имаш предвид ?

На кое викаш невъзможно???Помпата да не може да тръгне и да гори бушона ли???И не е въпрос на това какво смятам аз или ти, а на това как работят нещата.Не е задължително помпата като не работи да изгори бушона, но се случва.Поне 2 пъти за последния месец.


Не ми обяснявай на мене кое как гори , че е възможно да имам малко повече опит и знания от тебе !
Пишеш пълни глупости , без значение дали смяташ или не смяташ ! Лошото е , че има хора , дето ще го вземат за чиста монета ....за това и обърнах внимание ....
Няма смисъл да се обяснявам .... извинявам се на колегата за офтопика!



Господин авто гуру, ако ти наистина твърдиш, че бушон не може да изгори заради неправилно работеща помпа, значи и 200 години повече опит да имаш от мене, смисълът е никакъв.Успех.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: М44б19 загасна в двивежине, защо?...

Мнение от metodi80 » 09 Мар 2015, 1:18

k-hristov написа:Господин авто гуру, ако ти наистина твърдиш, че бушон не може да изгори заради неправилно работеща помпа, значи и 200 години повече опит да имаш от мене, смисълът е никакъв.Успех.


Никога , никъде не съм се писал/казвал - "авто-гуру" ! Но щом в твоите очи съм такъв , можеби има защо !
Аз твърдя ,физиката твърди, че не може помпата да е изгоряла и след това да изгори предпазителя , както ти си го написал в коментара си :
k-hristov написа:Ако помпата е аут, бушонът ше изгори.


Ако си наясно с материята , както явно твърдиш убедено , че си , то трябва да знаеш , че ако помпата е изгоряла , веригата е прекъсната , а в такава верига не тече точец , съответно няма как да изгори предпазителчето !

Сега вкарваш нов елемент - "неправилно рабтеща помпа " , само дето неправилно работеща помпа е все пак работеща , а не "аут" , за това още в първия си коментар , зададох въпрос ,какво имаш предвид ... демек какво е "аут" за тебе , щото за повечето от нас , означава - край , неработеща , изгоряла и т.н.
Коментара ти не е полезен на колегата , даже напротив , объркваш го ! Няма смисъл да му пълниме темата с плева .....
А за успеха , аз си го имам , благодаря на бога за него ! Нищо лично , жив и здрав !

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 664
Регистриран на: 25.09.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: Лястовица с рамка

Re: М44б19 загасна в двивежине, защо?...

Мнение от Tenata » 09 Мар 2015, 9:29

При мен преси да изгори помпата, няколко пъти ми гореше бушона, но това в рамките на 3 месеца
ИзображениеИзображение
на пътя и пред БОГ, всички сме равни!

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook