Въпрос относно ремонт
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Въпрос относно ремонт
Колеги решил съм да си сменям хидравличните повдигачи на колата и имам един два въпроса понеже мисля да си я правя сам. Моля без коментари от сорта закарай я в сервиз ,не ми е за парите просто ми е интересно имам инструменти и място и така. Ето въпросите:
1. Тъй като се свалят валовете при качването им обратно трябва ли там където лягат и отгоре на черупките дето ги стягат да се смаже с някакво специално масло или става и с двигателно.
2. Гарнитурата на капака да слагам ли силикон или не. Гарнитурата е гумена.
1. Тъй като се свалят валовете при качването им обратно трябва ли там където лягат и отгоре на черупките дето ги стягат да се смаже с някакво специално масло или става и с двигателно.
2. Гарнитурата на капака да слагам ли силикон или не. Гарнитурата е гумена.
- laary
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 296
- Регистриран на: 11.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E 91 325d
- Мечтае да кара: Z8
Re: Въпрос относно ремонт
seimo написа:Колеги решил съм да си сменям хидравличните повдигачи на колата и имам един два въпроса понеже мисля да си я правя сам. Моля без коментари от сорта закарай я в сервиз ,не ми е за парите просто ми е интересно имам инструменти и място и така. Ето въпросите:
1. Тъй като се свалят валовете при качването им обратно трябва ли там където лягат и отгоре на черупките дето ги стягат да се смаже с някакво специално масло или става и с двигателно.
2. Гарнитурата на капака да слагам ли силикон или не. Гарнитурата е гумена.
1 - Задължително се смазва с двигателно масло.
2 - За твое успокоение сложи(изпитан от мен Виктор Ренци - 13 лева тубичката) , на гарнитурата нежно от външната страна(като стягаш да го избутва от средата навън).
Правилно си се заел САМ със задачата,защото нашите сервизи.................и после доказвай какво точно са сменили. Късмет и търпение!

- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Въпрос относно ремонт
Мазни си с масълце,НО със силикон не мажи по гарнитурата.Вземи си гарнитура елринг
Няма нищо по-сладко от това да си барника по колата човек,стига да разполага с време и условия за това.

Няма нищо по-сладко от това да си барника по колата човек,стига да разполага с време и условия за това.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Въпрос относно ремонт
Това с масълцето си е май нашенска измишльотина за по-тънко минаване. Аз също ще сменям повдигачи напролет и взех това. Мажат се шийките на валовете и челата на повдигачите. Не, че при първото слагане и аз не минах с масло ама..



Re: Въпрос относно ремонт
И аз гледам из тубата на клипове че мажат с такова червено масло и затова питах. Ако не е тайна на каква цена го купи и от къде? Иначе за гарнитурата на капака чета много различни мнения едни казват да се слага силикон други не 

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Въпрос относно ремонт
http://www.camskill.co.uk/m1b0s1733p696 ... be_-_114g_
От тук го взимах есента. Доста са намалили цената, беше 14 паунда.
От тук го взимах есента. Доста са намалили цената, беше 14 паунда.
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Въпрос относно ремонт
Монтажна смазка се слага при първо сглобяване на суха маслена система и добре измити сухи части. Не че не може и после, но няма смисъл на работила част дето я свалящ цялата улята в масло и я слагаш после обратно пак улята в същото това масло нищо не и пречи.
Иначе аз при първоначално сглобяване ползвам на Лики Моли има го в представителството им и беше към 15лв стига за основни ремонти на два шест цилиндрови, че и остава.
Има и още един вариант ако ти се занимава -моторно масло 15В40 от тежки дизелови двигатели- направо е като мед, нищо общо с автомобилното 15в40 и е идеално за монтажна смазка.
Отностно гарнитурата ако е за смяна я сменяй с нова, на новата не слагай нищо. Ако толкова държиш да сложиш силикон може малко на ръбчетата на полумесеците отзад на главата.

Иначе аз при първоначално сглобяване ползвам на Лики Моли има го в представителството им и беше към 15лв стига за основни ремонти на два шест цилиндрови, че и остава.
Има и още един вариант ако ти се занимава -моторно масло 15В40 от тежки дизелови двигатели- направо е като мед, нищо общо с автомобилното 15в40 и е идеално за монтажна смазка.
Отностно гарнитурата ако е за смяна я сменяй с нова, на новата не слагай нищо. Ако толкова държиш да сложиш силикон може малко на ръбчетата на полумесеците отзад на главата.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Въпрос относно ремонт
Гледам, че навсякъде пишат, че е задължително за лагери, валове, повдигачи ама не знам.. те и за нови валове пишат задължително с нови повдигачи.
Като стана дума повдигачите на "ИНА" читави ли са или по-добре оригинални?

Като стана дума повдигачите на "ИНА" читави ли са или по-добре оригинални?
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Въпрос относно ремонт
Така разправят, но на поршетата са същия размер и те там имат някакви ядове с повдигачите. Порше са спрели да ги предлагат и казват, че тези на ИНА не изкарвали толкова, колкото предлаганите преди от Порше. Други варианти са Феби или Шрик, но нищо чудно и те да са ребрандирани ИНА 

- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Въпрос относно ремонт
(bubsa) написа:Мазни си с масълце,НО със силикон не мажи по гарнитурата...

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Re: Въпрос относно ремонт
Гарнитура взех вече на PAYEN. Новите повдигачи пък са AE. Дано не съм сгрешил много. Први ми впечатление обаче че старата гарнитура беше мацната с нещо бяло само по ъглите.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Въпрос относно ремонт
То може би капака на клапаните се криви с времето и с каквато и гарнитура да сложиш все може да пуска. Аз два пъти съм сменял и все оригинална слагам и все теква по някое време
При следващото сваляне се чудя дали да не го занеса тоя капак да го челосат.
По чуждите форуми масово битува мнението, че Рейнц не става и ползват основно Елринг.

По чуждите форуми масово битува мнението, че Рейнц не става и ползват основно Елринг.
- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Въпрос относно ремонт
bum_bum написа:То може би капака на клапаните се криви с времето и с каквато и гарнитура да сложиш все може да пуска. Аз два пъти съм сменял и все оригинална слагам и все теква по някое времеПри следващото сваляне се чудя дали да не го занеса тоя капак да го челосат.
По чуждите форуми масово битува мнението, че Рейнц не става и ползват основно Елринг.
Това е самата реалност за гарнитурите

- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Въпрос относно ремонт
bum_bum написа:То може би капака на клапаните се криви с времето и с каквато и гарнитура да сложиш все може да пуска. Аз два пъти съм сменял и все оригинална слагам и все теква по някое времеПри следващото сваляне се чудя дали да не го занеса тоя капак да го челосат.
По чуждите форуми масово битува мнението, че Рейнц не става и ползват основно Елринг.
Смени ли гумичките на шпилките дето дръжат капака?
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани