Проблем с вървежа на м50б20
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- Haddess
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 779
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 413
- Мечтае да кара: 628CSI
Проблем с вървежа на м50б20
Привет колеги
Мотора е Б20 С1 без ванос , колата е качвана та диагностика и няма грешки като преди това съм ходил и на мерене на датчици и еднственото даващи грешни стойности беше дебитомера.
Проблема се изразява в това, че колата работи на богата смес, установиха го газаджийте като се наложи да ми настройват Г.И-то.Дюзите ми работят на 3-5м.с. Но колата не мени обороти не пуши но си подхарчва. Карам много извънградско и на магистралата един път върви като побъркана (когато си иска) друг път е страшен астматик едвам отлепва.Ламда сондата ми е нова другите датчици работят. Картерните газове са ми изолирани както и системата EVAP или парите от бензина в дросела. Има ли хора сблъсквали се с този проблем защото вече се побърквам
.
Ламбда сонда нова - бош (работи)
Горивен регулатор нов - Pierburg 3 bar ( ако не се лъжа )
Нямам EVAP - delete mode
Наляганего в рейката е мерено ( в норми )
Картерни газове изолирани
Няма грешки с camshaft i хол датчик
Температурен датчик отчита правилна температура

Мотора е Б20 С1 без ванос , колата е качвана та диагностика и няма грешки като преди това съм ходил и на мерене на датчици и еднственото даващи грешни стойности беше дебитомера.
Проблема се изразява в това, че колата работи на богата смес, установиха го газаджийте като се наложи да ми настройват Г.И-то.Дюзите ми работят на 3-5м.с. Но колата не мени обороти не пуши но си подхарчва. Карам много извънградско и на магистралата един път върви като побъркана (когато си иска) друг път е страшен астматик едвам отлепва.Ламда сондата ми е нова другите датчици работят. Картерните газове са ми изолирани както и системата EVAP или парите от бензина в дросела. Има ли хора сблъсквали се с този проблем защото вече се побърквам


Ламбда сонда нова - бош (работи)
Горивен регулатор нов - Pierburg 3 bar ( ако не се лъжа )
Нямам EVAP - delete mode
Наляганего в рейката е мерено ( в норми )
Картерни газове изолирани
Няма грешки с camshaft i хол датчик
Температурен датчик отчита правилна температура

- SnooPDoG
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: 14.07.2010
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: e30 m20b20 turbo
- Мечтае да кара: ко'т падне
Re: Проблем с вървежа на м50б20
Колега не можеш да имаш проблем с вървежа на 20ка, защото просто тя няма вървеж
Така бях аз като си взех за първи път m50b20, ходих къде ли не на диагностика, сменях какво ли не ... докато просто не разбрах, че си е мъртвец.

- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Проблем с вървежа на м50б20
Как няма вървеж бе ти обезсмисли подфорума 

- Haddess
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 779
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 413
- Мечтае да кара: 628CSI
Re: Проблем с вървежа на м50б20
Ако нямаше вървеж нямаше да пиша. Познавам мотора не е мой от вчера.. Другото мн странно е че по каталог и дават 6.5 л. Масло тази събра 7.5...

4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани