Зацепване на ангренажа на М-40

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 887
Регистриран на: 20.10.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW X5, Е60, Е30
Мечтае да кара: с талон
Детайли за колата: БМВ

Зацепване на ангренажа на М-40

Мнение от Se7ven » 28 Авг 2006, 11:48

Някои пробвал ли е да зацепи ангренажа с един зъб на пред или на зад на М-40? И какъв ще е резултата?

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 2057
Регистриран на: 7.09.2005
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: от онея старите....
Мечтае да кара: магазинска е30-ка

Мнение от GEORGIEV » 28 Авг 2006, 14:10

Моя беше зацепен с един зъб само че незнам напред ли назад ли после го зацепихме както трябва и не усетих разлика ;)
100% няма да постигнеш нищо с това начинание :mhihi:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 887
Регистриран на: 20.10.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW X5, Е60, Е30
Мечтае да кара: с талон
Детайли за колата: БМВ

Мнение от Se7ven » 28 Авг 2006, 15:18

A празния ход не беше ли неравномерен, питам щото се съмнявам на моито да не са объркани. Не искам да постигам някакви резултати.
И от аспуха се чува пуф-пуф-пуф , та ми се струва, че отваря по-рано изпускателните клапани.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 28 Авг 2006, 16:21

тресе ли двигателя?
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

ентусиаст
Аватар
Мнения: 887
Регистриран на: 20.10.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW X5, Е60, Е30
Мечтае да кара: с талон
Детайли за колата: БМВ

Мнение от Se7ven » 28 Авг 2006, 16:30

Мда... пак сичко друго му е наред и ремонта на тиквата е направен.
А щом питам имам съмнения за нещо по ремъка.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 28 Авг 2006, 16:50

само на празен ход ли прекъсва? да не е нещо запалването... може да робваш да извадиш 1 по 1 кабелите на свещите.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

ентусиаст
Аватар
Мнения: 887
Регистриран на: 20.10.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW X5, Е60, Е30
Мечтае да кара: с талон
Детайли за колата: БМВ

Мнение от Se7ven » 28 Авг 2006, 16:52

Не не е от кабели, проверени са обстойно.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 28 Авг 2006, 16:55

ок, но така ще можеш да локализираш ако има някакъв проблем с 1 цилиндър ;) (не е задължително да е кабел)
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 165
Регистриран на: 2.08.2006

Мнение от Ахил » 28 Авг 2006, 18:24

Повечето коли като зацепиш ремъка на 1 или 2 зъба Предварене вървят повече=>горят повече.(форд фиеста,голф 2,фиат типо тези кли със 100% сигурност).
П.С.Ако ти е правен ремонт провери дали маркуча на сервото за спирачките не смучи от някъде въздух
Успех

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1166
Регистриран на: 19.11.2003
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: BMW E61 530D
Мечтае да кара: BMW 760Li
Детайли за колата: сива, 06.2004 г.

Мнение от ivopicha » 28 Авг 2006, 21:42

А може би има зацапани инжектори! На мен преди месец ми се бяха зацапали- ей така от везнъж. В началото след 3500-4000 к оборота се отпушваха, но след 3-4 дни въобще спря да върви. И на ниски обороти ( празен ход) направо беше ужас- 500-600, чуваше се едно бучене от към средната част на ауспуха, дори ми се струва, че беше още по напред това бучене. Обаче с почисването на инжекцията всичко си дойде на място :) Малко кофти се сваля, ако не си свалял досега, но после при сглобяването си направо механик от F1 :D
Може и да смучи въздух и от маркума на възд. филтър, ако се е цепнал някъде отзад, иди го разбери :(
Успех!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 887
Регистриран на: 20.10.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW X5, Е60, Е30
Мечтае да кара: с талон
Детайли за колата: БМВ

Мнение от Se7ven » 29 Авг 2006, 9:17

Е ми хубаво само инжекторите не съм чистил ама и на газ не е кат хората празния ход същото си е като на бензин.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1166
Регистриран на: 19.11.2003
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: BMW E61 530D
Мечтае да кара: BMW 760Li
Детайли за колата: сива, 06.2004 г.

Мнение от ivopicha » 29 Авг 2006, 16:24

Закарай я на някой майстор (ама наистина майстор) за газта. Той да я регулира. С времето се променят настрайките, гумички, това онова. Но по добре ваправи тази процедура с майстора след почистването на дюзите. А за мененето на оборотитя на газ някъде бях чел, ме на изпаритяла отдолу имало някакъв щуцер ( или се слагало такъв), свързва се с едно маркуче за щутера, а другия край се вкарвал в кутията на въздушния филтър. За изравняване на налягането. Не съм го пробвал и не зная дали е така.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook