Смяна на масло и сваляне кората на вратата?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- mirmidon
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 157
- Регистриран на: 20.08.2006
- Местоположение: Берковица/Виена
Смяна на масло и сваляне кората на вратата?
Колата я карам от 1 седмица. Това ми е първият личен автомоби преди това съм карал се колите на таткоми. При покупката на колата собственикът ми каза , че е сменил маслото преди 1000км., но неможа да ми покаже бележка от сервиз. Има лепенка от дясно на която пише ,че маслото е сменено преди 13000 км. , а когато я взех всичите зелени лампи светеха в последствие угасна първате. Интересува ме може ли да се вярва на собственика или да сменям маслото и комп. само в сервиз ли се занулява. Колата я взех от Австрия. Как да сваля кората на вратата, защото когато прозорецът е свален до долу при затваране и при по-злобни дупки ми потропва прозореца, явно някое уплътнение си е заминало.
B M W и всички останали!
- Tony Montana
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 55
- Регистриран на: 28.04.2006
- Местоположение: СОФИЯ
Само за корите ще ти кажа че са най-смотания елемент в тази иначе суепр колица.Направени са от някакъв пресован картон тип кора за яйца и са хванати с ЛЕПИЛО ,да с лепило!! Джобовете са пластмасови и те са по този начин закрепени.Да не говорим че щиплите са едно пластмасови които се чупят....абе ужас.И на мен ми тропа десния джам,но веднъж ги свалях за да ги правя кожа и повече никога няма да ги сваля.Отвратително се сглобяват и после не застават правилно
- Christoff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 777
- Регистриран на: 29.06.2006
- Местоположение: на пътя
- Кара: 330Xi
- Мечтае да кара: 760
за пресования картон съм съгласен, обаче ако махаш корите по-внимателно ще запазиш щипките, ако не преди да сваляш, купуваш
За тва тропане от ел стъклото - не е задължително да е уплътнение. Просо махни кората и виж ква е хавата вътре във вратата. Аз смених водача щото ми вървеше накриво стъклото. Ся пак тръгна накриво(по-малко), ама ми е била блъскана врата, рязана вътрешната част(за да може да се изчука), после заварявана и съответно кривия вървеж не може да се оправи - трябва да си го нагласям.
Установи дали има такива подробности и при теб.

За тва тропане от ел стъклото - не е задължително да е уплътнение. Просо махни кората и виж ква е хавата вътре във вратата. Аз смених водача щото ми вървеше накриво стъклото. Ся пак тръгна накриво(по-малко), ама ми е била блъскана врата, рязана вътрешната част(за да може да се изчука), после заварявана и съответно кривия вървеж не може да се оправи - трябва да си го нагласям.
Установи дали има такива подробности и при теб.
E36 316i
E30 316i
E34 520iA
E61 535d
E46 330Xi
E30 316i
E34 520iA
E61 535d
E46 330Xi
- AGT
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2055
- Регистриран на: 3.04.2003
- Местоположение: London N15 / Пловдив Тракия City
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото ми попадне .
- Мечтае да кара: Поне 790 iL xaxaxa
- Детайли за колата: Лачена 39_ка .
Christoff написа:...............
Ми обади ми се да ти решим проблема с прозореца

Съвет от КАТ !
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "
- mirmidon
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 157
- Регистриран на: 20.08.2006
- Местоположение: Берковица/Виена
Никой не каза какво да правя с маслото! И ако може обяснете как става зануляването на километража с гаражния метод(жичката демек)? Колко струва смяната на маслото без самото масло?
B M W и всички останали!
- AGT
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2055
- Регистриран на: 3.04.2003
- Местоположение: London N15 / Пловдив Тракия City
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото ми попадне .
- Мечтае да кара: Поне 790 iL xaxaxa
- Детайли за колата: Лачена 39_ка .
Сменяй го веднага.Смяната е не повече от 5-6 лв а и в повечето сервизи го зануляват без пари.
Съвет от КАТ !
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Изпаднал ти е уплътнителя на водача на стъклото във вратата ,смъкни кората и го намести .Може и изобщо да го няма де 

- mirmidon
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 157
- Регистриран на: 20.08.2006
- Местоположение: Берковица/Виена
Аз съм от Берковица и тук няма свестни сервизи! Обаче съм студент в София и след 10-тина дни започва семестъра и ще се местя. Та ще пусна лично ако ми е проблем кората!
B M W и всички останали!
Днес ги свалях всичките кори та ми е още прясно.Щипките са на 13г.но това не е проблем,бяха супер.
1.Вадиш двете капачета/зад дръжката за затваряне/дето я дърпаш
2.Вадиш ръчката за стъклото,ако имаш/аз съм с ел.
Развиваш докато се махне копчето за заключване отвътре
3.Развиваш двете видии под извадените капачета
4.Около ръчката за отваряне отвътре има пластмасова декорация.НЕ СЕ ДЪРПА А СЕ ИЗБУТВА С ОТВЕРКА В ПОСОКА КЪМ ПРЕДНОТО СТЪКЛО И КАТО МРЪДНЕ 2-3ММ.СЕ ДРЪПВА,ИНАЧЕ СЕ ЧУПИ ,като я извадиш ще видиш защо
5.Хващаш долния ляв край на кората и леко го повдигаш с една отверка ,ще видиш в процепа/отвора щипка която е най-добре да напънеш с друга отверка навън
6.Като извадиш първата карай обратно по часовника и другите по същия начин.
7.Остава горната хоризонтална част,която се дръпва към теб и нагоре
ЩИПКИТЕ НЕ СА ПРОБЛЕМ ВАЖНО Е ДА НЕ СЧУПИШ СТОЙКАТА НА КОРАТА ЗА КОЯТО СА ЗАХВАНАТИ ,НО ПЪК АЗ СЧУПИХ ЕДНА И Я ЗАЛЕПИХ С ПОКСИПОЛ ,СТАНА БЕТОН
При мен нещо тракаше във двете врати,отворих,нищо не намерих,но не трака вече.За сглобяването вече трябва да ти е ясно.
1.Вадиш двете капачета/зад дръжката за затваряне/дето я дърпаш
2.Вадиш ръчката за стъклото,ако имаш/аз съм с ел.
Развиваш докато се махне копчето за заключване отвътре
3.Развиваш двете видии под извадените капачета
4.Около ръчката за отваряне отвътре има пластмасова декорация.НЕ СЕ ДЪРПА А СЕ ИЗБУТВА С ОТВЕРКА В ПОСОКА КЪМ ПРЕДНОТО СТЪКЛО И КАТО МРЪДНЕ 2-3ММ.СЕ ДРЪПВА,ИНАЧЕ СЕ ЧУПИ ,като я извадиш ще видиш защо
5.Хващаш долния ляв край на кората и леко го повдигаш с една отверка ,ще видиш в процепа/отвора щипка която е най-добре да напънеш с друга отверка навън
6.Като извадиш първата карай обратно по часовника и другите по същия начин.
7.Остава горната хоризонтална част,която се дръпва към теб и нагоре
ЩИПКИТЕ НЕ СА ПРОБЛЕМ ВАЖНО Е ДА НЕ СЧУПИШ СТОЙКАТА НА КОРАТА ЗА КОЯТО СА ЗАХВАНАТИ ,НО ПЪК АЗ СЧУПИХ ЕДНА И Я ЗАЛЕПИХ С ПОКСИПОЛ ,СТАНА БЕТОН
При мен нещо тракаше във двете врати,отворих,нищо не намерих,но не трака вече.За сглобяването вече трябва да ти е ясно.
mirmidon написа:Никой не каза какво да правя с маслото! И ако може обяснете как става зануляването на километража с гаражния метод(жичката демек)? Колко струва смяната на маслото без самото масло?
миналата седмица в радиал за смяна и зануляване ми взеха 6+2 лева.не си заслужава икономията да си го зануляваш сам
- divaneto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: 30.06.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 530i
При мен нещо тракаше във двете врати,отворих,нищо не намерих,но не трака вече.За сглобяването вече трябва да ти е ясно.[/quote]
За тракането при мен се оказа лоста от дръжката към бравата на вратата.Минава презедин пластмасов държач, който явно с годините се е поизносил и на паваж в него вибрира и дрънчи ужасно, но с малко дунапрен нещата влезнаха в норми
За тракането при мен се оказа лоста от дръжката към бравата на вратата.Минава презедин пластмасов държач, който явно с годините се е поизносил и на паваж в него вибрира и дрънчи ужасно, но с малко дунапрен нещата влезнаха в норми

15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани