Прекъсване до 3000об.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- djkita
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 582
- Регистриран на: 27.05.2008
- Местоположение: Пазарджик/Пловдив
- Кара: E36 Coupe & E46 Coupe
Прекъсване до 3000об.
Здравейте колеги. От известно време имам проблем с колата, двигателя е М42. Проблема е следния - прекъсва и не върви точно до 3000об. Имам и ГИ, но проблема си го има и на газ и на бензин. Първоначално си мислех, че е от ламбдата, откачих я и все същото....
Общо взето се интересувам, кое е ''нещото'', което влияе по един начин на работата на двигателя до 3000об и след това по друг. Защото в момент, в който стрелката на оборотомера отиде на 3000об проблема изчезва.....
Общо взето се интересувам, кое е ''нещото'', което влияе по един начин на работата на двигателя до 3000об и след това по друг. Защото в момент, в който стрелката на оборотомера отиде на 3000об проблема изчезва.....

- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: Прекъсване до 3000об.
Не би трябвало със откачена сонда да е еднакво поведението на мотора ,чукни една диагностика на живи данни и я провери дали не е забила.
Другият вариант е мъртъв датчик на някой от разпределителните валове.. което пак до някъде ще си го хване диагностиката като грешка,ама нека по запознатите се изкажат относно тоя мотор нямам много допирни точици.
Другият вариант е мъртъв датчик на някой от разпределителните валове.. което пак до някъде ще си го хване диагностиката като грешка,ама нека по запознатите се изкажат относно тоя мотор нямам много допирни точици.
- djkita
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 582
- Регистриран на: 27.05.2008
- Местоположение: Пазарджик/Пловдив
- Кара: E36 Coupe & E46 Coupe
Re: Прекъсване до 3000об.
Поведението е еднакво когато карам на газ, на бензин с откачена сонда не съм пробвал. Имам и друг датчик за разпределителния вал, ще пробвам и с него.

- k-hristov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: 11.02.2010
- Кара: E36 Compact M40B18 M-tech
Re: Прекъсване до 3000об.
djkita написа:Поведението е еднакво когато карам на газ, на бензин с откачена сонда не съм пробвал. Имам и друг датчик за разпределителния вал, ще пробвам и с него.
Бобините с кабелите, и свещите проверени ли са?
- djkita
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 582
- Регистриран на: 27.05.2008
- Местоположение: Пазарджик/Пловдив
- Кара: E36 Coupe & E46 Coupe
Re: Прекъсване до 3000об.
Кабелите ги смених с чисто нови преди 2000км, тогава смених и свещите. Бобините не знам.... но не намирам логика до 3000об да не работят коректно, а после да работят.... знам ли?!

- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: Прекъсване до 3000об.
Диагностика мина ли или само сменяш ей така
А сигурен ли си че датчика е наред , и те трябва да са 2 датчика колега не се знае кой може да прави бели, за това диагностика с хубав софт ще си кажат повече от колкото ние да гадаеме

Имам и друг датчик за разпределителния вал, ще пробвам и с него.
А сигурен ли си че датчика е наред , и те трябва да са 2 датчика колега не се знае кой може да прави бели, за това диагностика с хубав софт ще си кажат повече от колкото ние да гадаеме

- k-hristov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: 11.02.2010
- Кара: E36 Compact M40B18 M-tech
Re: Прекъсване до 3000об.
hacker4eto1 написа:Диагностика мина ли или само сменяш ей така
Имам и друг датчик за разпределителния вал, ще пробвам и с него.
А сигурен ли си че датчика е наред , и те трябва да са 2 датчика колега не се знае кой може да прави бели, за това диагностика с хубав софт ще си кажат повече от колкото ние да гадаеме
Един датчик чете разпределителните валове, не два.
- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: Прекъсване до 3000об.
k-hristov написа:hacker4eto1 написа:Диагностика мина ли или само сменяш ей така
Имам и друг датчик за разпределителния вал, ще пробвам и с него.
А сигурен ли си че датчика е наред , и те трябва да са 2 датчика колега не се знае кой може да прави бели, за това диагностика с хубав софт ще си кажат повече от колкото ние да гадаеме
Един датчик чете разпределителните валове, не два.
Приемам забележката не бях наясно как четат валовете при този мотор.

- djkita
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 582
- Регистриран на: 27.05.2008
- Местоположение: Пазарджик/Пловдив
- Кара: E36 Coupe & E46 Coupe
Re: Прекъсване до 3000об.
После ще го сменя и утре ще напиша дали има резултат. Другия датчик също е читав, но дори и да не е няма как и с двата дачтика колата да прави едни и същи проблеми, защото симптомите когато е прецакан този датчик са адски много.

- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Прекъсване до 3000об.
Намери друг датчик колянов за проба, с годините се сцепва края на кабела и почват да влизат вътре масла, кал и тн. Мотора работи, но постоянно с подобни мизерии, които не могат да се хванат.
- djkita
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 582
- Регистриран на: 27.05.2008
- Местоположение: Пазарджик/Пловдив
- Кара: E36 Coupe & E46 Coupe
Re: Прекъсване до 3000об.
Смених датчика и същата работа. Установих обаче, че проблема понякога изчезва. Доста пъти вече ми се случва както си карам и изведнъж колата да започне да върви перфектно.... и след някой и друг километър пак същата работа. Някое кабелче някъде се бъзика ама кое и къде е....... не се знае.

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Прекъсване до 3000об.
djkita написа:Здравейте колеги. От известно време имам проблем с колата, двигателя е М42. Проблема е следния - прекъсва и не върви точно до 3000об. Имам и ГИ, но проблема си го има и на газ и на бензин. Първоначално си мислех, че е от ламбдата, откачих я и все същото....
Общо взето се интересувам, кое е ''нещото'', което влияе по един начин на работата на двигателя до 3000об и след това по друг. Защото в момент, в който стрелката на оборотомера отиде на 3000об проблема изчезва.....
Да кажем датчик на дроселовата клапа- проверете дали не е записан като грешка, добре е да се види и сигнала му.
- IRISH
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 55
- Регистриран на: 27.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е91 335d LCI M Sport
- Мечтае да кара: по хубави пътища.
Re: Прекъсване до 3000об.
Колега имах същият проблем, когато я изфорсирам на свободна, докъм 2-3000 оборота звука насичаше, след това рева се изглажда, както си трябва. Доста майстори се чудиха какво е, сменях датчци на колянови валове и какви ли още не, проблема уж изчезна за известно време, след месец пак се появи. Накрая отидох при един майстор, който е с лоша репутация тук във форума(затова и не ми казвам името, скъпо взема, но е много чак според мен), той я закачи на компа и намери проблема за една минута - бобината на трети цилиндър беше при мен. От тогава 4 години, не мръднала. Моят двигател е M52B20. Успех! 

13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани