м40б18 Турбо
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- hus0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 452
- Регистриран на: 7.04.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E91'07 325d
- Мечтае да кара: М3
м40б18 Турбо
Колеги искам да попитам да си направя една ревизия на мотора и след това да турбинирам м40б18 колко ще излезе. Знам че всички ще кажат сменяй с мотора но аз съм си доволен от тоя мотор и си го знам. А и много сложно става смяната от 4 на 6 цилиндров мотор. Евентуално какви коне могат да се искарат от тоя мотор и ако има някой от Варна който знае някой сервиз който се занимава с турбиниране.
Благодаря предварително.

Благодаря предварително.


- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: м40б18 Турбо
Около 54.20 лева ще струва всичко.
За конете не се знае. Чувал съм, че турбо м40ките на 0.3 бара чупят валяците на динотата.
За конете не се знае. Чувал съм, че турбо м40ките на 0.3 бара чупят валяците на динотата.


http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: м40б18 Турбо
Не е нужно да ревизираш нищо, мотора е доста разреден, караш докато избие гарнитурата, после слагаш нова с о-ринг. Монитрането на 6цил мотор е много по-просто и ти дава директно мощността която искаш, няма опити и строшени мотори 

- hus0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 452
- Регистриран на: 7.04.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E91'07 325d
- Мечтае да кара: М3
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: м40б18 Турбо
Не се сърди. На несериозен въпрос получаваш несериозен отговор. 
ПП.
Първо се запознаваш на най-елементарно ниво с основните елементи на турбо кит - http://www.kaminata.net/turbinirane-na- ... 27916.html
После решаваш какви резултати очакваш от този мотор.
После казваш какво разбираш под обслужване и какви пари ти се отделят за цялата процедура.
И да речем, че чак тогава може да се започне някаква смислена дискусия, която да доведе до етап 2.
Етап 2 : ядеш храна от редовните, че от м40то нищо не става, загуба на време и пари, скраперията и тя не струва, мотора ще умре задължително т.н

ПП.
Първо се запознаваш на най-елементарно ниво с основните елементи на турбо кит - http://www.kaminata.net/turbinirane-na- ... 27916.html
После решаваш какви резултати очакваш от този мотор.
После казваш какво разбираш под обслужване и какви пари ти се отделят за цялата процедура.
И да речем, че чак тогава може да се започне някаква смислена дискусия, която да доведе до етап 2.
Етап 2 : ядеш храна от редовните, че от м40то нищо не става, загуба на време и пари, скраперията и тя не струва, мотора ще умре задължително т.н



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- SlowMotion
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 175
- Регистриран на: 27.08.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 325i
Re: м40б18 Турбо
Кое от кое е по-просто е много относително - дали ти правят колата или сам я правиш .... Съответно с ква база от инструмент разполагаш.Тва определя кое ше е по простия вариант.Аз в момента си турбинирам 16-ката и мога смело да кажа че ако сам си правиш колата (или поне до толкова до колкото можеш) турбиниране излиза по евтино от смяна мотор.А и е 10-ки пъти по малко хамалогия а и си плащам 39 лева данъка... Ама има го и другия тип хора дето купуват "нов" мотор на 250 000 км сменят му маслото и разпраат нагоре надоле как иамт 200 коня кола ама в действителност тва е далече от истината.
- kostaka
-
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 7.05.2014
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: е36 323и
- Мечтае да кара: мерцедес 190 coswort 2.5 evo
Re: м40б18 Турбо
колега , пиши ми на лс. да те насоча кум правилните хора от Варна
те ще ти обяснят вс. кое е по удачния вариант , кое колко ще струва и какво да очакваш.
те ще ти обяснят вс. кое е по удачния вариант , кое колко ще струва и какво да очакваш.
- k-hristov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: 11.02.2010
- Кара: E36 Compact M40B18 M-tech
Re: м40б18 Турбо
SlowMotion написа:Кое от кое е по-просто е много относително - дали ти правят колата или сам я правиш .... Съответно с ква база от инструмент разполагаш.Тва определя кое ше е по простия вариант.Аз в момента си турбинирам 16-ката и мога смело да кажа че ако сам си правиш колата (или поне до толкова до колкото можеш) турбиниране излиза по евтино от смяна мотор.А и е 10-ки пъти по малко хамалогия а и си плащам 39 лева данъка... Ама има го и другия тип хора дето купуват "нов" мотор на 250 000 км сменят му маслото и разпраат нагоре надоле как иамт 200 коня кола ама в действителност тва е далече от истината.
С какво я турбинираш?Какви турбопътища ще правиш?Генерация и колектор от какво ползваш?Стоковото еку ли ще я управлява?Нейните дюзи ли ще ползваш?Кулера къде е и смятан ли е за тая турбина?Дифа тфоя ли си е?Спирачки окачване, и .т.н. има ли?А по мотора масло поне сменил ли си?Свещи знаеш ли какви да сложиш за тая "турбинирана карачка"?Запалването на тая 16-ка (ако е м40) как ще се промени?А ако е м40, тоя ангренаж сменяван ли е?Маслената система проверена ли е....г/д това са въпросите за първа сигурна сума, така че прав си- много е лесно, и в сервизите само лъжат и ти взимат парите за нищо и накаква работа.
- Jang1r
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 508
- Регистриран на: 9.07.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: го на ножки
- Мечтае да кара: на 50ст бензина.
Re: м40б18 Турбо
Читава ревизия на мотора съвсем спокойно ще стъпи на цифра като суап към по-голям мотор било то м50б25(192кс),м52б25(170кс) или м52б28(193кс)...
А парите за "турбинирането" използваш за ревизия на 6така и приключваш със здрав мотор,сравнително мощен,който няма да разправяш кво лайно е.А м52ките с някой друг не фрапиращ лев си стават прилично бързи,тъй като са позатапенки от завода
А парите за "турбинирането" използваш за ревизия на 6така и приключваш със здрав мотор,сравнително мощен,който няма да разправяш кво лайно е.А м52ките с някой друг не фрапиращ лев си стават прилично бързи,тъй като са позатапенки от завода

BMW e36 318TDS Touring
BMW e36 318iS Sedan with m52b25-SOLD
Opel Vectra B X16XEL
BMW e36 318iS Sedan with m52b25-SOLD
Opel Vectra B X16XEL
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани