м40б18 Турбо

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 452
Регистриран на: 7.04.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E91'07 325d
Мечтае да кара: М3

м40б18 Турбо

Мнение от hus0 » 30 Авг 2014, 18:41

Колеги искам да попитам да си направя една ревизия на мотора и след това да турбинирам м40б18 колко ще излезе. Знам че всички ще кажат сменяй с мотора но аз съм си доволен от тоя мотор и си го знам. А и много сложно става смяната от 4 на 6 цилиндров мотор. Евентуално какви коне могат да се искарат от тоя мотор и ако има някой от Варна който знае някой сервиз който се занимава с турбиниране.
Благодаря предварително. :) :help:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2806
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: м40б18 Турбо

Мнение от ogata » 30 Авг 2014, 18:45

Около 54.20 лева ще струва всичко.
За конете не се знае. Чувал съм, че турбо м40ките на 0.3 бара чупят валяците на динотата.
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: м40б18 Турбо

Мнение от M10 » 30 Авг 2014, 18:51

Не е нужно да ревизираш нищо, мотора е доста разреден, караш докато избие гарнитурата, после слагаш нова с о-ринг. Монитрането на 6цил мотор е много по-просто и ти дава директно мощността която искаш, няма опити и строшени мотори ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 452
Регистриран на: 7.04.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E91'07 325d
Мечтае да кара: М3

Re: м40б18 Турбо

Мнение от hus0 » 30 Авг 2014, 18:55

Махайте я темата щом ще струва 50лв.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2806
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: м40б18 Турбо

Мнение от ogata » 30 Авг 2014, 19:05

Не се сърди. На несериозен въпрос получаваш несериозен отговор. ;)

ПП.

Първо се запознаваш на най-елементарно ниво с основните елементи на турбо кит - http://www.kaminata.net/turbinirane-na- ... 27916.html
После решаваш какви резултати очакваш от този мотор.
После казваш какво разбираш под обслужване и какви пари ти се отделят за цялата процедура.

И да речем, че чак тогава може да се започне някаква смислена дискусия, която да доведе до етап 2.

Етап 2 : ядеш храна от редовните, че от м40то нищо не става, загуба на време и пари, скраперията и тя не струва, мотора ще умре задължително т.н :mhihi:
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 175
Регистриран на: 27.08.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 325i

Re: м40б18 Турбо

Мнение от SlowMotion » 30 Авг 2014, 20:54

Кое от кое е по-просто е много относително - дали ти правят колата или сам я правиш .... Съответно с ква база от инструмент разполагаш.Тва определя кое ше е по простия вариант.Аз в момента си турбинирам 16-ката и мога смело да кажа че ако сам си правиш колата (или поне до толкова до колкото можеш) турбиниране излиза по евтино от смяна мотор.А и е 10-ки пъти по малко хамалогия а и си плащам 39 лева данъка... Ама има го и другия тип хора дето купуват "нов" мотор на 250 000 км сменят му маслото и разпраат нагоре надоле как иамт 200 коня кола ама в действителност тва е далече от истината.


Аватар
Мнения: 147
Регистриран на: 7.05.2014
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: е36 323и
Мечтае да кара: мерцедес 190 coswort 2.5 evo

Re: м40б18 Турбо

Мнение от kostaka » 02 Сеп 2014, 14:27

колега , пиши ми на лс. да те насоча кум правилните хора от Варна
те ще ти обяснят вс. кое е по удачния вариант , кое колко ще струва и какво да очакваш.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 410
Регистриран на: 11.02.2010
Кара: E36 Compact M40B18 M-tech

Re: м40б18 Турбо

Мнение от k-hristov » 03 Сеп 2014, 22:52

SlowMotion написа:Кое от кое е по-просто е много относително - дали ти правят колата или сам я правиш .... Съответно с ква база от инструмент разполагаш.Тва определя кое ше е по простия вариант.Аз в момента си турбинирам 16-ката и мога смело да кажа че ако сам си правиш колата (или поне до толкова до колкото можеш) турбиниране излиза по евтино от смяна мотор.А и е 10-ки пъти по малко хамалогия а и си плащам 39 лева данъка... Ама има го и другия тип хора дето купуват "нов" мотор на 250 000 км сменят му маслото и разпраат нагоре надоле как иамт 200 коня кола ама в действителност тва е далече от истината.

С какво я турбинираш?Какви турбопътища ще правиш?Генерация и колектор от какво ползваш?Стоковото еку ли ще я управлява?Нейните дюзи ли ще ползваш?Кулера къде е и смятан ли е за тая турбина?Дифа тфоя ли си е?Спирачки окачване, и .т.н. има ли?А по мотора масло поне сменил ли си?Свещи знаеш ли какви да сложиш за тая "турбинирана карачка"?Запалването на тая 16-ка (ако е м40) как ще се промени?А ако е м40, тоя ангренаж сменяван ли е?Маслената система проверена ли е....г/д това са въпросите за първа сигурна сума, така че прав си- много е лесно, и в сервизите само лъжат и ти взимат парите за нищо и накаква работа.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 508
Регистриран на: 9.07.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: го на ножки
Мечтае да кара: на 50ст бензина.

Re: м40б18 Турбо

Мнение от Jang1r » 04 Сеп 2014, 16:58

Читава ревизия на мотора съвсем спокойно ще стъпи на цифра като суап към по-голям мотор било то м50б25(192кс),м52б25(170кс) или м52б28(193кс)...
А парите за "турбинирането" използваш за ревизия на 6така и приключваш със здрав мотор,сравнително мощен,който няма да разправяш кво лайно е.А м52ките с някой друг не фрапиращ лев си стават прилично бързи,тъй като са позатапенки от завода ;)
BMW e36 318TDS Touring
BMW e36 318iS Sedan with m52b25-SOLD
Opel Vectra B X16XEL

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook