е36 двузонен климатроник - фабричен бъг или само при мен :)
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
е36 двузонен климатроник - фабричен бъг или само при мен :)
здрасти колеги,
пак един интересен въпрос.
Карам си вчера през нощта, и нали е хладно, до мен една девойка искаше топло. Духалките бяха пуснати на стъклото, и понеже нали се управлява от врътките на двузонката, и завъртях на нея на 26 градуса, а при мен си оставих да духа хладно на мин. Без да пускам климатик нали. Но дори след 10 мин не щя да задуха топло дясната
почнах да тествам - врътнах и при мен на 26 - след няма и 1 минута почна да ми отнася главата от жега, и при мен и при нея.
врътнах при нея студено - след 3-4 мин при мен беше Сахара, при нея хладничко, всичко ок.
Смених ги, за мен 18 градуса при нея 26 - викам аре нещо дали не се отпуши на магия - при мен почна да духа хладно, при нея само замалко по-топло и после явно като се поохладиха нещата пак само хлад.
Значи заключението: всякакви комбинации работят, освен на шофьора студ а на пътника топло - което е най-смисленото ако на дълъг не искаш да ти се доспи толкова, нали.
въпросът - само при мен ли нещо не дава контакт на дясната врътка някъде или какво, или ...

пак един интересен въпрос.
Карам си вчера през нощта, и нали е хладно, до мен една девойка искаше топло. Духалките бяха пуснати на стъклото, и понеже нали се управлява от врътките на двузонката, и завъртях на нея на 26 градуса, а при мен си оставих да духа хладно на мин. Без да пускам климатик нали. Но дори след 10 мин не щя да задуха топло дясната

почнах да тествам - врътнах и при мен на 26 - след няма и 1 минута почна да ми отнася главата от жега, и при мен и при нея.
врътнах при нея студено - след 3-4 мин при мен беше Сахара, при нея хладничко, всичко ок.
Смених ги, за мен 18 градуса при нея 26 - викам аре нещо дали не се отпуши на магия - при мен почна да духа хладно, при нея само замалко по-топло и после явно като се поохладиха нещата пак само хлад.
Значи заключението: всякакви комбинации работят, освен на шофьора студ а на пътника топло - което е най-смисленото ако на дълъг не искаш да ти се доспи толкова, нали.
въпросът - само при мен ли нещо не дава контакт на дясната врътка някъде или какво, или ...


- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
колега и при мене е същото и незнам от каде е проблема нека някои да каже дали му се регулират 2-те половини нормално, тоест от ляво студено от дясно топло и обратното 

- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
NAPSTERS написа:колега и при мене е същото и незнам от каде е проблема нека някои да каже дали му се регулират 2-те половини нормално, тоест от ляво студено от дясно топло и обратното
ами накратко обобщено при мен (без пуснат климатик, духалка на стъклото с врътките на двузонката):
---
двете студено - ок
двете топло - ок
ляво топло дясно студено - ок
ляво студено дясно топло - НЕ (духа студено и двете)
---

- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
При мен си работи, както го наглася. Малко в началото, докато захапе какво искам да му кажа се шашка, ама после си действа. 

В книжката си пише че при лява врътка на крайно ляво (18 градуса) се изключва автоматичното регулиране на температурата. Пробвай малко по-нагоре от 18.
Аз също съм с двузоновия клима(троник) с врътките и съм забелязал че е малко своенравен и ми трябват поне няколко опита докато наглася температура на мен да е студено (дори с включен компресор), а на жената до мен топло. Общо взето се опитва да ме надхитри винаги тая джаджа но и хващам номерата и я нагласям на фантазия. Забелязал съм че голямо значение за конфигурацията има и оная врътка горе синьо / червено. За да се получи ляво студено дясно топло тя не трябва да бъде в крайно синьо, а малко напред към червеното поне.
Абе в крайна сметка някой има ли по-научно обяснение и инструкция как се конфигурира тоя клима(троник)? Щото входните му параметри са доста и всеки от тях променя коренно режима на работа - позиции на врътки за градуси, позиция на врътка червено/синьо. звездичката (най-предвидимия от всички), бутона за циркулация и не на последно място температурата в купето. Хайде някой да изскочи с формула как реагира климата спрямо шестте параметъра
Аз също съм с двузоновия клима(троник) с врътките и съм забелязал че е малко своенравен и ми трябват поне няколко опита докато наглася температура на мен да е студено (дори с включен компресор), а на жената до мен топло. Общо взето се опитва да ме надхитри винаги тая джаджа но и хващам номерата и я нагласям на фантазия. Забелязал съм че голямо значение за конфигурацията има и оная врътка горе синьо / червено. За да се получи ляво студено дясно топло тя не трябва да бъде в крайно синьо, а малко напред към червеното поне.
Абе в крайна сметка някой има ли по-научно обяснение и инструкция как се конфигурира тоя клима(троник)? Щото входните му параметри са доста и всеки от тях променя коренно режима на работа - позиции на врътки за градуси, позиция на врътка червено/синьо. звездичката (най-предвидимия от всички), бутона за циркулация и не на последно място температурата в купето. Хайде някой да изскочи с формула как реагира климата спрямо шестте параметъра

- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
с вчерашната девойка опитах, отново сетъпа да няма грешки
:
климатроника изключен, духалки на стъклото, при мен врътката на 20 градуса не на минимум, при нея на 26 и за всеки случай врътката за _парното_ отделно също на 1/4 - 1/3 вдигната от минимума на студеното..
и РАБОТИ
при мен лъхаше външния хлад, а при нея топло чак и накъдри косата (то нямаше накъде вече де)


климатроника изключен, духалки на стъклото, при мен врътката на 20 градуса не на минимум, при нея на 26 и за всеки случай врътката за _парното_ отделно също на 1/4 - 1/3 вдигната от минимума на студеното..
и РАБОТИ

при мен лъхаше външния хлад, а при нея топло чак и накъдри косата (то нямаше накъде вече де)

7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани