Странен проблем 318tds

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 5.01.2007

Странен проблем 318tds

Мнение от joro_bd » 22 Юли 2014, 14:34

Здравейте, четох много във форума, но не откривам решение на моя проблем, а той е следният: автомобилът ми е 318 тдс и от известно време прави следното: както си върви нормално - на магистралата на пример - изведнъж моторът забива и няма мощност. В този момент, както е на пета скорост примерно със 120 км/ч завъртам контактният ключ на позиция изгасен и веднага го връщам в позиция на контакт, при което колата започва да върви нормално. Този проблем се получава и в градски условия, като запаля двигателя и потегля няма проблем, но ако спра на кръстовище и оборотите паднат под 1000 /двигателя слезе на ниски обороти/ при потегляне колата е като куц кон и едва набира. Интересното е, че това не се случва закономерно. Може да се прояви още на първото кръстовище, а може и 1000 км да няма проблем. Ако някой има някаква идея да пише. Колата я карам от 7 години, но последните 3 години я използвам много рядко и навъртам около 2000 км на година основно извънградско, защото имам друга кола за работа. Забравих да кажа, че имам пауър бокс и преди да се появи проблема, когато включвах пауърбокса колата вървеше още повече, като единствено започваше да пуши. Сега като го включа работи до 3000 оборота и при превключване на предавките светва дюзата на таблото и при подаване на газ мотора не реагира в рамките на 2-3 секунди, после поема. Ходих на диагностика и познайте - нямаше никакъв проблем. ПОМАГАЙТЕЕЕЕ

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 380
Регистриран на: 19.11.2009
Местоположение: бургас
Кара: 318тдс комби

Re: Странен проблем 318tds

Мнение от mgate » 27 Юли 2014, 23:34

провери цедката в резервоара
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 387
Регистриран на: 29.11.2009
Пол: Мъж
Кара: ше BMW E36 318tds Touring
Мечтае да кара: BMW E26
Детайли за колата: Бавно комби с черни облаци

Re: Странен проблем 318tds

Мнение от raptorxbg » 28 Юли 2014, 10:21

joro_bd написа:Сега като го включа работи до 3000 оборота и при превключване на предавките светва дюзата на таблото и при подаване на газ мотора не реагира в рамките на 2-3 секунди, после поема. Ходих на диагностика и познайте - нямаше никакъв проблем. ПОМАГАЙТЕЕЕЕ


Моята кола е със същия двигател, с чип и прави същото при превключване на скоростите или ако отпусна напълно газта и веднага я натисна, с тази разлика, че си стига максималните обороти. Направило ми е впечатление, че когато го направи оборотомера пада до около 600 оборота и след това се връща до нормалните обороти. Умната дюза ми е светвала само веднъж когато отпуснах газта при 120км/ч и отново заби за 2-3 секунди. Прави ми впечатление, че го прави когато си поиска, в събота навъртях 700км. с колата и не го направи дори и веднъж, а през седмицата за 25км. градско каране ми съсипа нервите.
Смених 2 пъти горивния филтър, чистих цетката в резервоара, изолирах ЕГР, почистих смукателен колектор и маркуча към МАП сензора, наливах всякаква нафта от повечето бензиностанции но нямаше никаква промяна. Пуснах тема в форума, но никой не ми отговори нито ми даде идеи какво да правя. Търсих както в нашия, така и в чуждестранни форуми от какво може да е проблема и накрая стигнах до мнението на няколко човека, че проблема е в електрониката на помпата и трябвало да се подмени. Имам още една катастрофирала кола за части с читав мотор, но все изникват по-важни разходи и за това все още не съм сменил помпата за да мога да кажа на 100% дали е от нея или не.

Потребител
Аватар
Мнения: 42
Регистриран на: 7.03.2012
Пол: Мъж
Кара: 318 тдс

Re: Странен проблем 318tds

Мнение от firevint » 04 Авг 2014, 23:28

На мен така ми правеше когато започна да се прецаква умната дюза.Смених я срещу стотина лева и всичко си заспа.

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 5.01.2007

Re: Странен проблем 318tds

Мнение от joro_bd » 06 Авг 2014, 13:39

Миналата седмица ходих пак на диагностика и ми казаха, че има проблем с датчика за налягане на турбото, каквото и да значи това, защото при ниски обороти държи налягане от 1,5 атм, при нормални 0,7?. Посъветваха ме да го проверя и почистя. Казаха ми да демонтирам така нареченият пауър бокс, защото може и в него да е проблема. В скоро време, ще се заема с нещата и ще информирам за резултата.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook