Твърд педал на съединител
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
Твърд педал на съединител
Здравейте!Търсих из форума подобна тема,но в тези които намерих няма конкретен отговор.Колата върви нормално и отделя нормално съединителя.Но педала е твърд и е мъка да се кара градско с подобен дефект като имах друго е36 (седан м40)с много мек педал на съединителя (нищо общо) Колата е купе с Is двигател.Смяна на съединител (притискател) ли е лека или може и другаде да търся проблема?Благодаря
- PREDATOR_318is
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 2.04.2011
- Пол: Мъж
Re: Твърд педал на съединител
Най-вероятно проблема ти е в притискателния диск. На няколко 36-ци след смяна стана доста мек в сравнение с стария. Това, че е твърд не е проблем, ако отделя добре (само дето дразни).
- k.milanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Re: Твърд педал на съединител
Здравей, колега!
И моето купе пак IS М44Б19 мотор имаше много твърд педал на съединителя.
Смених комплект съединител + притискател + лагер и нещата се оправиха. Сега педала е нормален - доста мек и се кара много по - лесно. Странното е, че при теб си отделя нормално. При мен отделяше доста по нагоре примерно при натиснат педал трябва да пусна 2/3 от хода, че да пуска, също така и включвам 5та пускам съединителя и нищо не се случва, не гасне, а върти => с две думи съединителя си беше позаминал.
След смяната няма и помен от такива неща. При мен толквоа се бепе вдървило
положението, че при натискане се чуваше някакво скърцане...
Което ми казаха, че с вермето при износването на съединителя притискателя става по - тегав.
И моето купе пак IS М44Б19 мотор имаше много твърд педал на съединителя.
Смених комплект съединител + притискател + лагер и нещата се оправиха. Сега педала е нормален - доста мек и се кара много по - лесно. Странното е, че при теб си отделя нормално. При мен отделяше доста по нагоре примерно при натиснат педал трябва да пусна 2/3 от хода, че да пуска, също така и включвам 5та пускам съединителя и нищо не се случва, не гасне, а върти => с две думи съединителя си беше позаминал.
След смяната няма и помен от такива неща. При мен толквоа се бепе вдървило


Re: Твърд педал на съединител
Пуснах темата защото ми предстоеше покупка на такъв автомобил,но не се договорихме с другата страна.Благодаря за отговорите!
- k.milanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Re: Твърд педал на съединител
Трудно ще има IS-ка, на която съединителя да не е сцепен от ритане



Re: Твърд педал на съединител
За жалост си прав колега.Смяна му е майката ама като знам от какъв човек взимам автомобила няма да е само съединителя...
- k.milanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Re: Твърд педал на съединител
Еми комплект съединител, лагер, притискател са ти към 160-180 лева и труда варира от 80 до към 130 примерно.
Ако само това и е кусура на колата, взимай.
От опит ти казвам, че трудно се намира читава IS-ка.
Моята я взех април месец, а търсих от ноември предишната година...

Ако само това и е кусура на колата, взимай.
От опит ти казвам, че трудно се намира читава IS-ка.
Моята я взех април месец, а търсих от ноември предишната година...

7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани