стържат скорости

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 186
Регистриран на: 24.04.2006

стържат скорости

Мнение от clikk » 10 Авг 2006, 19:42

javascript:emoticon(':evil:')
Evil or Very Mad

стържат скоростите при превключване от 1 на 2, но не всеки път и не мога да хвана някаква зависимост, освен това от време на време 1 изключва сама???
Съединителят ми е за смяна, утре ще ходя до сервиза, та питането ми е дали е само от съединител или има и още нещо за правене??
Благодаря предварително.
а сега, де?

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 10 Авг 2006, 19:49

Синхронизаторите?? :?: Мисля че за изключването на първа обикновено те са виновни.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 777
Регистриран на: 29.06.2006
Местоположение: на пътя
Кара: 330Xi
Мечтае да кара: 760

Мнение от Christoff » 10 Авг 2006, 23:25

Аз за съединителя искам да вметна, че го сменях преди по-малко от месец. SACHS пълен комплект - 270 лева съединителя и 70 работата. Информативно ти го казвам така да имаш представа. След това ще имаш чувството че си се качил на друга кола.

сори малко за :OT:
E36 316i
E30 316i
E34 520iA
E61 535d
E46 330Xi

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 10 Авг 2006, 23:41

значи за хъркането при превключване са виновни синхронизаторите, а изключването от скорост са виновни едни други "щифтове" в ск. кутия.
Със смяна на съединителя няма да се промени хъркането или изключването :idea:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1481
Регистриран на: 23.09.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330Ci SMG, Suzuki GSX-R 750cc

Мнение от _BoBI_ » 11 Авг 2006, 10:48

Това ме подсети да ви питам нещо
Като тръгна да купувам кола и ка да преценя дали съединителя е за смяна или има проблеми с синхронизаторите или скоростната кутия

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 687
Регистриран на: 8.08.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от carmanf1 » 11 Авг 2006, 11:13

_BoBI_ написа:Това ме подсети да ви питам нещо
Като тръгна да купувам кола и ка да преценя дали съединителя е за смяна или има проблеми с синхронизаторите или скоростната кутия


Ми правиш си проби.
Двигателя на празен ход и слушаш при отпуснат съединител, при натиснат съединител.
Чува се доста отчетлив шум, ако аксиалния лагер или
лагера/лагерите на първичния вал са за смяна. А, ако те са за смяна, знаеш.
После в движение проби.
Тръгваш на първа, повечко газ, отпускаш, пак така - газ отпускаш,
ако не изключи сама добре, ако изключи кофти
Същото с втора.
После пробваш как се включват/превключват всичките, след което в обратен ред надолу.
И колегата точно го написа:

stanchev написа: значи за хъркането при превключване са виновни синхронизаторите, а изключването от скорост са виновни едни други "щифтове" в ск. кутия.


"щифтове" - така наречените още "кученца"

Има и един, според мен леко груб тест за съединител:
Хакаш трета на място, ръчната спирачка и при опита ти да тръгнеш
ако изгасне добре съединителя е ОК, ако не изгасне - смяна(буксува).
А иначе съединител когато буксува си се усеща лесно без тестове и др.
Например 1-ва или 2-ра, газ до долу и много добре си се усеща как съединителчето си буксува. :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 505
Регистриран на: 9.12.2004
Местоположение: Пловдив

Мнение от melody1 » 12 Авг 2006, 19:46

От вчера и аз имам този проблем :shock: . Когато съединителя ми е отпуснат и колата е на свободна не се чува нищо(всичко е ОК). Обаче когато го натисна се чува хъркане(все едно се трие някъде) :confused: . Означава ли това, че съединителят е заминал :( .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 13.02.2005
Кара: N57 3.0xd

Мнение от Hellrider » 12 Авг 2006, 20:45

по-скоро аксиалния лагер

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 505
Регистриран на: 9.12.2004
Местоположение: Пловдив

Мнение от melody1 » 15 Авг 2006, 23:47

Колко пара е тоа Легер :D .

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1139
Регистриран на: 8.12.2005
Местоположение: ВРАЦА
Пол: Мъж
Кара: E65 745I;Е53 Х5;TVR;SKYLINE;E60 М5
Детайли за колата: 745-Самолет:Х5-Болид:TVR-Истребител:SKYLINE-Шейна:М5-БЕЗ ДУМИ

Мнение от БОРКО-ЧИПА » 16 Авг 2006, 0:05

моя го взех от авто плюс за 50лв. и един мой човек ми го смени за 50 кинта ;) та общо ми стъпи на 100кинта :lol:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 315
Регистриран на: 17.09.2005
Местоположение: София
Кара: турбото да му се завива свят....

друго.....

Мнение от vesko4114 » 16 Авг 2006, 10:16

Има едни тампони на генерацията, и ако са скъсани се усеща лека вибрация на място и един шум подобен на този от аксиалния лагер.Та погледнете ги и тях.
...............................

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook