Проблем с 318tds - забива муцуната
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
- raptorxbg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 387
- Регистриран на: 29.11.2009
- Пол: Мъж
- Кара: ше BMW E36 318tds Touring
- Мечтае да кара: BMW E26
- Детайли за колата: Бавно комби с черни облаци
Проблем с 318tds - забива муцуната
Здравейте,
Търсих информация в нашия форум, но без резултат. Намерих същия проблем във bimmerforums но без решение...
Миналото лято си взех въпросната кола и имам следния проблем:
Докато карам и при превключване на скоростите колата забива муцуната, оборотомера пада до около 600, колата притриса за момент след което оборотите се връщат нагоре и всичко се оправя. През това време колкото и да натискам педала на газта няма никакъв ефект.
При движение го има същия проблем - ако отпусна напълно педала на газта и го натисна не иска да поеме веднага а трябва да минат 2-3 секунди и чак тогава тръгва. Прави ми впечатление, че го прави само когато оборотите са над 1500, при по-ниски няма никакъв проблем. Не го прави винаги - може цял ден да карам без да се случи нито и веднъж или да го направи при всяко отпускане на педала, няма значение навън дали е топло или студено, двигателят дали е загрял или не и т.н.
Какво съм правил до момента:
1.Смених горивния филтър в коша - имаше ефект за около седмица след което проблема се появи отново.
2.Почистих цетката на филтъра в резервоара - оправи се за няколко дни и отново се появи (през това време карах постоянно на климатик).
След като сглобих помпата ми направи впечатление, че се чува само за около 15секунди след като се даде на контакт и след това изключва - така ли трябва да работи или трябва да се чува постоянно? В този момент в резервоара имаше около 20-25литра.
3.Почистил съм всмукателния колектор, маркуча към MAP сензора и егр клапана и го запуших.
4.В сервиз при смяна на маслото е сменен и един от маркучите за обратната нафта.
Колата е с чип който преди това съм карал на друг тдс и нямаше никакъв проблем там.
Също така ми прави впечатление, че при форсиране на място колата задържа оборотите за момент, след което ги връща (правеше го и на двете коли, но не знам дали е от чипа или просто така си работят).
Случвало ми се е 2-3 пъти колата да не иска да запали веднага, а чак от третия път като съм въртял по 15-20 секунди при всеки опит и то само ако не е палена повече от 24 часа (но не винаги). Иначе топла или студена си пали без проблеми и в прозрачния маркуч след филтъра не се вижда въздух.
Сега мисля да взема нов горивен филтър, да сваля стария и с компресор през маркуча излизащ от помпата в резервоара да се опитам да продухам всички боклуци по горивопровода.
Също така турбото "вие" между 1500 и 2000 оборота когато е студена и предполагам, че е време да го сменя (все още не съм проверявал как е луфта му) но не мисля, че има нещо общо в момента.
Аз лично се съмнявам в помпата и по-точно в клапана който пропуска нафтата, но реших да чуя още мнения преди да съм я откарал за смяна.
Търсих информация в нашия форум, но без резултат. Намерих същия проблем във bimmerforums но без решение...
Миналото лято си взех въпросната кола и имам следния проблем:
Докато карам и при превключване на скоростите колата забива муцуната, оборотомера пада до около 600, колата притриса за момент след което оборотите се връщат нагоре и всичко се оправя. През това време колкото и да натискам педала на газта няма никакъв ефект.
При движение го има същия проблем - ако отпусна напълно педала на газта и го натисна не иска да поеме веднага а трябва да минат 2-3 секунди и чак тогава тръгва. Прави ми впечатление, че го прави само когато оборотите са над 1500, при по-ниски няма никакъв проблем. Не го прави винаги - може цял ден да карам без да се случи нито и веднъж или да го направи при всяко отпускане на педала, няма значение навън дали е топло или студено, двигателят дали е загрял или не и т.н.
Какво съм правил до момента:
1.Смених горивния филтър в коша - имаше ефект за около седмица след което проблема се появи отново.
2.Почистих цетката на филтъра в резервоара - оправи се за няколко дни и отново се появи (през това време карах постоянно на климатик).
След като сглобих помпата ми направи впечатление, че се чува само за около 15секунди след като се даде на контакт и след това изключва - така ли трябва да работи или трябва да се чува постоянно? В този момент в резервоара имаше около 20-25литра.
3.Почистил съм всмукателния колектор, маркуча към MAP сензора и егр клапана и го запуших.
4.В сервиз при смяна на маслото е сменен и един от маркучите за обратната нафта.
Колата е с чип който преди това съм карал на друг тдс и нямаше никакъв проблем там.
Също така ми прави впечатление, че при форсиране на място колата задържа оборотите за момент, след което ги връща (правеше го и на двете коли, но не знам дали е от чипа или просто така си работят).
Случвало ми се е 2-3 пъти колата да не иска да запали веднага, а чак от третия път като съм въртял по 15-20 секунди при всеки опит и то само ако не е палена повече от 24 часа (но не винаги). Иначе топла или студена си пали без проблеми и в прозрачния маркуч след филтъра не се вижда въздух.
Сега мисля да взема нов горивен филтър, да сваля стария и с компресор през маркуча излизащ от помпата в резервоара да се опитам да продухам всички боклуци по горивопровода.
Също така турбото "вие" между 1500 и 2000 оборота когато е студена и предполагам, че е време да го сменя (все още не съм проверявал как е луфта му) но не мисля, че има нещо общо в момента.
Аз лично се съмнявам в помпата и по-точно в клапана който пропуска нафтата, но реших да чуя още мнения преди да съм я откарал за смяна.
- raptorxbg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 387
- Регистриран на: 29.11.2009
- Пол: Мъж
- Кара: ше BMW E36 318tds Touring
- Мечтае да кара: BMW E26
- Детайли за колата: Бавно комби с черни облаци
Re: Проблем с 318tds - забива муцуната
Преди малко направих кратко видео за да видите какво точно се случва - http://vbox7.com/play:e5e5c03d0d
Преди време я закачих на диагностика и се появиха следните 2 грешки:
1. Контрол пътуване (1) - разбрах, че е заради темпомата.
2. Регулатор за енергиен поток - датчика в пасажерската седалка за въздушната възглавница.
И нищо по въпросния проблем...
Преди време я закачих на диагностика и се появиха следните 2 грешки:
1. Контрол пътуване (1) - разбрах, че е заради темпомата.
2. Регулатор за енергиен поток - датчика в пасажерската седалка за въздушната възглавница.
И нищо по въпросния проблем...
2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани