кора със щора и трети стоп
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
кора със щора и трети стоп
Колеги, има ли задна кора с щора и трети стоп оригинално?
Имам ги и двете по отделно и се чудя дали да не прехвърля щората на другата със стопа, но не знам дали ще остане място, защото щората е монтирана под кората.
И още един въпрос скакво иликъде да направя разрез на щората. Дайте някаква идея. Благодаря
Имам ги и двете по отделно и се чудя дали да не прехвърля щората на другата със стопа, но не знам дали ще остане място, защото щората е монтирана под кората.
И още един въпрос скакво иликъде да направя разрез на щората. Дайте някаква идея. Благодаря




- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: кора със щора и трети стоп
Има ОЕМ кора с трети стоп и щора, но как да я изрежеш, за да монтираш щората нямам идея.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- Драгослав
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 636
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46XI / W164
Re: кора със щора и трети стоп
Има. Виждал съм една 328-ца седан която мисля че беше с най-виско ниво на екстри.
Re: кора със щора и трети стоп
видях на едно място но третия стоп не е отлят с кората а седеше като допълнително слаган




- Драгослав
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 636
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46XI / W164
Re: кора със щора и трети стоп
BAYRON написа:видях на едно място но третия стоп не е отлят с кората а седеше като допълнително слаган
Оригиналната е с отлят трети стоп и вградена щора,която се издърпва.
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Re: кора със щора и трети стоп
Двете кори не са ли с еднакви гърбици, там където се монтира щората. Аз съм слагал щора на кора със стоп, мериш от едната кора и нанасяш на другата. Рязането е по-трудната част, мислих го, пробвах с лист от ножовка, не стана, вероятно би се получило ако е с много ситни зъби. Накрая реших с макетен нож подлагайки под гърбицата дървена греда с точния размер, стана перфектно. Ако има отвори за подглавници, изрязването им също е затруднено, понеже не са с правилна форма.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
Re: кора със щора и трети стоп
чертаеш точно, после минаваш с дремел да направиш отвор, после с по-леко зеге, без да бързаш. Отворът става като истински.
Но... чертаеш точно, че после не можеш да я захванеш, ако се "ентусиазираш".
Но... чертаеш точно, че после не можеш да я захванеш, ако се "ентусиазираш".

Re: кора със щора и трети стоп
Ей това оргиналдъ ли е ?
Щората е под кората ама отдолу снимка трябва.
Щората е под кората ама отдолу снимка трябва.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.




- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: кора със щора и трети стоп
Ония ден видях 318 с М40Б18, беше с барабани отзад... и си беше с 3ти стоп и щора, но не видях говорители дали има, имаше до стопа нещо като отдушник.
Колата беше с климатика с врътките, нямаше борд.
Направете си изводите за годината и модела
Колата беше с климатика с врътките, нямаше борд.
Направете си изводите за годината и модела
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: кора със щора и трети стоп
Тея по-старите ръчни щори са супер безмислица за вграждане в момента.
Първо, ей тъй от мерак ще я кача и сваля точно 2 пъти и после само ще се хваля, че я имам реално без да я ползвам, щото ще ме мързи да се чекна по задните седалки за да я разпъвам.
Отделно ако я оставиш постоянно опъната висва в двата края като балдахин, като я напече слънцето.
Ако си с тонирано задно стъкло общо взето щора не ти трябва.
Не искам да ти убивам ентусиазма, просто да ти нахвърлям 2-3 неща от които да прецениш дали инвестицията и упражнението си заслужава
Първо, ей тъй от мерак ще я кача и сваля точно 2 пъти и после само ще се хваля, че я имам реално без да я ползвам, щото ще ме мързи да се чекна по задните седалки за да я разпъвам.
Отделно ако я оставиш постоянно опъната висва в двата края като балдахин, като я напече слънцето.
Ако си с тонирано задно стъкло общо взето щора не ти трябва.
Не искам да ти убивам ентусиазма, просто да ти нахвърлям 2-3 неща от които да прецениш дали инвестицията и упражнението си заслужава



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
Re: кора със щора и трети стоп
ема това за висването от опит или
пък и след като я сложиш, за какво ще я сваляш въобще..
а с щора е много по-хубаво отколкото с фолио. всъщност то и без щора е по-хубаво отколкото с фолио

а с щора е много по-хубаво отколкото с фолио. всъщност то и без щора е по-хубаво отколкото с фолио

- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: кора със щора и трети стоп
JOGI написа:ема това за висването от опит илипък и след като я сложиш, за какво ще я сваляш въобще..
а с щора е много по-хубаво отколкото с фолио. всъщност то и без щора е по-хубаво отколкото с фолио
Тва с висването не е от опит, а от пряко наблюдение.
Все пак умните хора се учат от чуждите грешки



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- ozBMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 602
- Регистриран на: 3.04.2011
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е36 Cupe
- Мечтае да кара: М5 Комби
Re: кора със щора и трети стоп
Имам такава кора с щора като земах колата беше пълен сток и ме дразнеше какъв аквариум е и я дигнах щората докато сложа фолио и както казва колегата като я напече слънцето и увисва като хамак
А сега като съм я свалил и от музиката само ми дрънка
ще си търся кора без щора ама сега не ми е приоритет 




Re: кора със щора и трети стоп
2 E36ици с щори досега.
Едната заводска, другата поставена оригинална от мен.
Никакво провисване. Седяли са достатъчно на слънце.
Едната заводска, другата поставена оригинална от мен.
Никакво провисване. Седяли са достатъчно на слънце.
- dj_allien
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 22.08.2009
- Местоположение: Русе, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 523i Saloon
- Мечтае да кара: само по немски аутобани
- Детайли за колата: M52B25 '98
Re: кора със щора и трети стоп
liloff написа:2 E36ици с щори досега.
Едната заводска, другата поставена оригинална от мен.
Никакво провисване. Седяли са достатъчно на слънце.
Съгласен съм. Моята си я монтирах сам на кора с 3-ти стоп без щора, донорът беше е36 купе. Измерих, начертах, изрязах отвор с лист от ножовка и макетен нож - стана абсолютно неразличимо от оригинално. За прилягането няма проблеми - под кората има две уплътнителни парчета от някаква вата или нещо подобно, махат се и всичко заспива. Нищо не лопа, нищо не тропа. Щората се вдига юни месец и се сваля октомври - НИКАКВО ПРОВИСВАНЕ, НИКЪДЕ. За визията няма какво да се коментира според мен - вътре в купето създава уют, отвън автомобила изглежда по-сериозен и класен, поне така го виждам аз. Мога да съдействам, ако някой реши да си вгражда такава.
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани