328 газов инжекцион проблем
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
46 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- jorji6i6i
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: 25.10.2009
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: M50B20 E36
- Мечтае да кара: M3
328 газов инжекцион проблем
здравейте, колега
мола за помощ за моята е36-ца 328
сложих газов инжекцион на 2,8 ....правил съм го на 3-4 коли на мои приятели и винаги успешно ..но за моята кола - греда
така на бензин колата върви добре до прекъсвач 6500 об/мин въпреки че е с Еку от автоматик.
газовия инжекцион е фобос 1 с инжектори раил апаче 1,5 ома - бързи
изпарител меджик компакт до 250 коня изкарал съм два извода за всяка рейка
тръба от бутилката 6мм ПВЦ
колата работи супер спокойно на всички обороти и на празен ход..НО
след 4000об.мин на всяка предвка започва жестоко да прекъсва и не може да мръдне, ако върна малко газта ускорява още но натисна ли педала до долу спира на около 4000об/мин и това е....
какво е това какво не й стига ако имате предположения казавайте...това се случва на времена от порядъка на 13-14 милисекунди, газовиде дюзи са ми на 2,5мм ..КАКВО му СТАВА..ВЕЧЕ СЪМ В БЕЗИЗХОДИЦА
изпрителя държи стабилно налягане не пада под 1000мбар диференциално налягане при номинално 1200мб
друго което забелязвам че при висока скорост температурата на изпарителя от 80 градуса пада под 50 и то за няма и минуте и температурата на изпарената газ от 50 на 10 градуса за 20 секунди с по-високи обороти
избрах меджика но май ще се окаже че е много смота н изпарител
карах преди 320ка със същата конфигурация и не съм имал проблеми и то с изпарител за 130 коня
моля помагайте
Благодаря предварително
мола за помощ за моята е36-ца 328
сложих газов инжекцион на 2,8 ....правил съм го на 3-4 коли на мои приятели и винаги успешно ..но за моята кола - греда
така на бензин колата върви добре до прекъсвач 6500 об/мин въпреки че е с Еку от автоматик.
газовия инжекцион е фобос 1 с инжектори раил апаче 1,5 ома - бързи
изпарител меджик компакт до 250 коня изкарал съм два извода за всяка рейка
тръба от бутилката 6мм ПВЦ
колата работи супер спокойно на всички обороти и на празен ход..НО
след 4000об.мин на всяка предвка започва жестоко да прекъсва и не може да мръдне, ако върна малко газта ускорява още но натисна ли педала до долу спира на около 4000об/мин и това е....
какво е това какво не й стига ако имате предположения казавайте...това се случва на времена от порядъка на 13-14 милисекунди, газовиде дюзи са ми на 2,5мм ..КАКВО му СТАВА..ВЕЧЕ СЪМ В БЕЗИЗХОДИЦА
изпрителя държи стабилно налягане не пада под 1000мбар диференциално налягане при номинално 1200мб
друго което забелязвам че при висока скорост температурата на изпарителя от 80 градуса пада под 50 и то за няма и минуте и температурата на изпарената газ от 50 на 10 градуса за 20 секунди с по-високи обороти
избрах меджика но май ще се окаже че е много смота н изпарител
карах преди 320ка със същата конфигурация и не съм имал проблеми и то с изпарител за 130 коня
моля помагайте
Благодаря предварително
- m.dimitrov1992
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 482
- Регистриран на: 13.10.2011
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+
Re: 328 газов инжекцион проблем
jorji6i6i написа:здравейте, колега
мола за помощ за моята е36-ца 328
сложих газов инжекцион на 2,8 ....правил съм го на 3-4 коли на мои приятели и винаги успешно ..но за моята кола - греда
така на бензин колата върви добре до прекъсвач 6500 об/мин въпреки че е с Еку от автоматик.
газовия инжекцион е фобос 1 с инжектори раил апаче 1,5 ома - бързи
изпарител меджик компакт до 250 коня изкарал съм два извода за всяка рейка
тръба от бутилката 6мм ПВЦ
колата работи супер спокойно на всички обороти и на празен ход..НО
след 4000об.мин на всяка предвка започва жестоко да прекъсва и не може да мръдне, ако върна малко газта ускорява още но натисна ли педала до долу спира на около 4000об/мин и това е....
какво е това какво не й стига ако имате предположения казавайте...това се случва на времена от порядъка на 13-14 милисекунди, газовиде дюзи са ми на 2,5мм ..КАКВО му СТАВА..ВЕЧЕ СЪМ В БЕЗИЗХОДИЦА
изпрителя държи стабилно налягане не пада под 1000мбар диференциално налягане при номинално 1200мб
друго което забелязвам че при висока скорост температурата на изпарителя от 80 градуса пада под 50 и то за няма и минуте и температурата на изпарената газ от 50 на 10 градуса за 20 секунди с по-високи обороти
избрах меджика но май ще се окаже че е много смота н изпарител
карах преди 320ка със същата конфигурация и не съм имал проблеми и то с изпарител за 130 коня
моля помагайте
Благодаря предварително
Сигурен ли си ,че всичко по двг е изрядно (ламбда сонди,датчици,дебитомер и т.н)
- Joro_Paveto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 11.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i; '01 E53 3.0i
Re: 328 газов инжекцион проблем
Най-вероятно проблемът е в подгряването на изпарителя. При високи обороти, многото газ при изпаряването си отнема много от топлината на изпарителя. Откъде си взел антифриз за подгряването на изпарителя?
Гледай и маркуча за газта от изпарителя до рейките да е максимално къс - макс.70см.
Гледай и маркуча за газта от изпарителя до рейките да е максимално къс - макс.70см.
Последна промяна Joro_Paveto на 24 Апр 2014, 22:51, променена общо 1 път
Лека нощ, добър ден, пак съм с моя...
- jorji6i6i
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: 25.10.2009
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: M50B20 E36
- Мечтае да кара: M3
Re: 328 газов инжекцион проблем
лабда сондите не работят.....но на бензин всичко си е наред защо да се отразява това само на газ
- m.dimitrov1992
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 482
- Регистриран на: 13.10.2011
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+
Re: 328 газов инжекцион проблем
jorji6i6i написа:лабда сондите не работят.....но на бензин всичко си е наред защо да се отразява това само на газ
Газовият комп не работи индивидуално а черпи инфо от бензиновият.Освен това газовият комп няма капацитета на бензиновият за да закърпва положението. Няма как колата да ти работи добре на газ, ако бензиновият компютър не отчита правилни параметри


Последна промяна m.dimitrov1992 на 24 Апр 2014, 23:01, променена общо 2 пъти
- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: 328 газов инжекцион проблем
Превържи си водата като хората е36 цата е идеална за газ от към вода аз под 85 градуса като загрее колата не ми е падъла меджика е железен изпарител да не кажа най-доброто , бих те посъветвал да го върнеш в оригиналния варянт с един изход ,а не както си го направил с два и просо между рейките си сложи тройник като веднага преди тройника си сложи датчика за налягане и температура на газта , резервиран съм към фобос , но би трябвало да не е от него проблема аз подобна конфигурация съм карал на 25ца и колата се късаше да върви в всички режими , другото което е , според мен са ти голями и дюзите , естествено едва ли е от това проблема но моя съвет е да ги направиш на 2.2
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
I'm slowly drifting


- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: 328 газов инжекцион проблем
ами като си правил 3 4 коли , водица от къде взе? меджика си е много хубав даже
.
Инжекторите са ти големи на 2.5 .
Да беше сложил 8ца тръба
.

Инжекторите са ти големи на 2.5 .
Да беше сложил 8ца тръба


М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: 328 газов инжекцион проблем
Нещо с водата не ти е наред, може дори и прост термостат да се окаже. Аз съм минал сигурно 100 000 км. на газ с тоя мотор, но в Е39. Щом ти прави дертове във високите само(явно когато не достига газта)е възможно и самата газ да не може да дойде колкото трябва. Тръбите трябва да са 8мм, а не 6. Може и това да ти е проблем. Но във всички случаи тази кола работи супер на газ, без никакви проблеми!
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: 328 газов инжекцион проблем
Стига глупости 8мм за това пикливо м52 , 6мм на меджика хранят 250 магарета
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
I'm slowly drifting


- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: 328 газов инжекцион проблем
Всеки малко от малко разбиращ газаджия ако почва тази кола и трябва да избира между 6 и 8, ще избере 8, най-малкото за да е сигурен, че после проблема няма да е от там.
Но има нещо друго, че по принцип ако не достига газ, то като я смачкаш до ламарината на предавка и оборотите тръгнат да скачат, по някое време ще прехвърли на бензин все едно ти е свършила газта. Както казах обаче за мен има голяма вероятност проблема да ти е във водата някъде щом толкова бързо падат градусите. И да не е там твоя проблем, така или иначе нещата не са както трябва с тая вода.
Но има нещо друго, че по принцип ако не достига газ, то като я смачкаш до ламарината на предавка и оборотите тръгнат да скачат, по някое време ще прехвърли на бензин все едно ти е свършила газта. Както казах обаче за мен има голяма вероятност проблема да ти е във водата някъде щом толкова бързо падат градусите. И да не е там твоя проблем, така или иначе нещата не са както трябва с тая вода.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: 328 газов инжекцион проблем
Колега, двигател 2.8 с тръба за газта 6мм- просто забрави колата да върви добре, когато я настъпиш малко по-сериозно.
Също така подгряването на изпарителя трябва да се свърже към маркучите за отопление на купето, а не към тези за дроселовата клапа или въздушният филтър.
Ако искаш оправи тези две неща и ако след това колата не тръгне добре, може да се разсъждава и върху нещо друго.
Също така подгряването на изпарителя трябва да се свърже към маркучите за отопление на купето, а не към тези за дроселовата клапа или въздушният филтър.
Ако искаш оправи тези две неща и ако след това колата не тръгне добре, може да се разсъждава и върху нещо друго.
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: 328 газов инжекцион проблем
DirtySouth написа:Стига глупости 8мм за това пикливо м52 , 6мм на меджика хранят 250 магарета
Sent from my iPhone using Tapatalk
Еййй, голям гъзар стана и ти

Я кажи 540ка на какво минимално налягане тръгва и с какви инжектори?
Относно меджика отвори го и виж дали буталото не е запекло от застояване на витрината , най вероятно това е проблема.
АКо не мърда, капни малко маслона буталцето и го раздвижи или директно вади и го почисти.

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: 328 газов инжекцион проблем
Еж че си заядливко , да сложиш на кола 150 коня изпарител за 140 не е точно като да сложиш на кола 190 изпарител за 250 или неще не ми е ясна тази математика ;P
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
I'm slowly drifting


- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Re: 328 газов инжекцион проблем
Меджика си е супер изпарител при температура на водата 95 градуса,температурата на газта не пада по 80 .Както казаха колегите ако си захранил изпарителя от дроселовата клапа не ще пада температурата ами ще ти обледява и изпарителя .На празен ход нямаш ли проблем с тези дюзи ?

- ръб
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: 328 газов инжекцион проблем
На мен ми е чудно колко от вас карат със сонди с достатъчно големи отвори, за да има смисъл от 8мм тръба...
46 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани