za triene

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 29.06.2010
Местоположение: Димитровград и Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW
Мечтае да кара: Dodge Charger 67""

za triene

Мнение от beseech » 21 Апр 2014, 20:14

za triene
Последна промяна beseech на 26 Авг 2015, 9:41, променена общо 1 път
Нов Блог за ремонт и облужване на всички видове автомобили https://mechanicus89.blogspot.com/

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Тропане предница Е36

Мнение от bum_bum » 22 Апр 2014, 9:37

Да не ти е изпаднала тая скоба?


Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 821
Регистриран на: 16.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH

Re: Тропане предница Е36

Мнение от Vanqu1sh » 22 Апр 2014, 10:09

Да не ти дрънка прахозаборника на диска?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 2.04.2011
Пол: Мъж

Re: Тропане предница Е36

Мнение от PREDATOR_318is » 22 Апр 2014, 11:24

Vanqu1sh написа:Да не ти дрънка прахозаборника на диска?

+1
Вероятно е да е от ламарината зад диска (тас му казвам аз), по принцип от времето се кусат и започват да дрънка неприятно, както го описваш.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1048
Регистриран на: 19.02.2007
Местоположение: Fairbanks, AK

Re: Тропане предница Е36

Мнение от pinko_23 » 22 Апр 2014, 11:33

PREDATOR_318is написа:
Vanqu1sh написа:Да не ти дрънка прахозаборника на диска?

+1
Вероятно е да е от ламарината зад диска (тас му казвам аз), по принцип от времето се кусат и започват да дрънка неприятно, както го описваш.


Същият проблем дранчи на ламарина най усезаемо на павета. Заварка е решението
Няма начин да няма начин

ентусиаст
Аватар
Мнения: 821
Регистриран на: 16.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH

Re: Тропане предница Е36

Мнение от Vanqu1sh » 22 Апр 2014, 11:44

Иначе за да провериш дали е това може да бръкнеш с някаква дръжка и да го натиснеш леко и може да спре да дрънка.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Тропане предница Е36

Мнение от bum_bum » 22 Апр 2014, 12:16

pinko_23 написа:
PREDATOR_318is написа:
Vanqu1sh написа:Да не ти дрънка прахозаборника на диска?

+1
Вероятно е да е от ламарината зад диска (тас му казвам аз), по принцип от времето се кусат и започват да дрънка неприятно, както го описваш.


Същият проблем дранчи на ламарина най усезаемо на павета. Заварка е решението


:nono: решението е нов. Заварката е мунинг :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 29.06.2010
Местоположение: Димитровград и Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW
Мечтае да кара: Dodge Charger 67""

Re: Тропане предница Е36

Мнение от beseech » 22 Апр 2014, 14:52

ще пробвам вашите варианти. Благодаря ви, ако има и още мнения няма да ги върна Благодаря
Нов Блог за ремонт и облужване на всички видове автомобили https://mechanicus89.blogspot.com/

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1048
Регистриран на: 19.02.2007
Местоположение: Fairbanks, AK

Re: Тропане предница Е36

Мнение от pinko_23 » 22 Апр 2014, 16:40

bum_bum написа:
pinko_23 написа:
PREDATOR_318is написа:
Vanqu1sh написа:Да не ти дрънка прахозаборника на диска?

+1
Вероятно е да е от ламарината зад диска (тас му казвам аз), по принцип от времето се кусат и започват да дрънка неприятно, както го описваш.


Същият проблем дранчи на ламарина най усезаемо на павета. Заварка е решението


:nono: решението е нов. Заварката е мунинг :mhihi:


Колега аз вече 3 години го карам заварен и то двата. Но всеки си решава.
Няма начин да няма начин

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 29.06.2010
Местоположение: Димитровград и Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW
Мечтае да кара: Dodge Charger 67""

Re: Тропане предница Е36

Мнение от beseech » 01 Май 2014, 19:28

колеги не се оказа никое от горните предположения но какво забелязах като сфалих гумата гледах ламарините всичко изглежда и е запазено както трябва, но погледнах зад апарата и видях две тапи сфалих и гледам 2 болта шестостен и викам сигурно тука може да е хлабаво да ги набия и кво става шестостена заоблен, мисълта ми е следната може ли да е от тия болтове да не са стегнати и тропането да идва от там..
Нов Блог за ремонт и облужване на всички видове автомобили https://mechanicus89.blogspot.com/

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Тропане предница Е36

Мнение от metodi80 » 03 Май 2014, 19:48

bum_bum написа:
:nono: решението е нов. Заварката е мунинг :mhihi:


По принцип и аз съм за смяна с нова част (независимо за коя част) , НО в случая , подмяната с нова прахозащитна ламарина , означава , да се изкара главината ! Та аз лично като ми се наложи да правя тази процедура просто казах - " а , не , мерси!" , заварих ги и двете прахозащитни ламарини и ги напръсках с боица .... държи вече години наред и няма грижи .... Не знам защо инжинерите на БМВ са го направили по този начин , но за мен е недомислица ! Свалял съм такива ламарини на различни дурги марки и са така направени , че се свалят независимо .... а БМВ трябва да разбиеш главината , за да махнеш ламарината !

beseech написа: мисълта ми е следната може ли да е от тия болтове да не са стегнати и тропането да идва от там..


Ако тези болтове не са ти стегнати е възможно да ти дрънчат накладките , апарата няма да може да се притегне чрез притягащата пластинка , освен това ще играе много при натискане на спирачката ....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 499
Регистриран на: 14.05.2013
Местоположение: Denmark
Пол: Мъж
Кара: E39 Touring

Re: Тропане предница Е36

Мнение от Denmark » 03 Май 2014, 21:06

пробвай с натиснати спирачки да минеш през неравности за да го елеминираш като вариант.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 29.06.2010
Местоположение: Димитровград и Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW
Мечтае да кара: Dodge Charger 67""

Re: Тропане предница Е36

Мнение от beseech » 04 Май 2014, 9:06

ако не са обезвъздушени спирачките възможен ли е проблема :roll:
Нов Блог за ремонт и облужване на всички видове автомобили https://mechanicus89.blogspot.com/

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1048
Регистриран на: 19.02.2007
Местоположение: Fairbanks, AK

Re: Тропане предница Е36

Мнение от pinko_23 » 04 Май 2014, 15:14

beseech написа:ако не са обезвъздушени спирачките възможен ли е проблема :roll:


Спирачната течност е материалът който пренася енергията (натискът) между педалът (чрез серво усилвател) и самата спирачка на колелата. Допълнителна функция на течноста е да смазва дижещите се части в спирачната система (уплътнения, буталцата на апаратите и т.н) както и да ги пази от корозия. Спирачната течност трябва да има възможно най-нисък вискозитет (дори при температури от минус 40 градуса целзии) за да се гарантира бърза реакция на спирачките (при натискане и отпускане на педала) както и правилна работа на допълнителните системи за сигурност (ESP и др.) Освен това спирачната течност трябва да има възможно най-висока температура на кипене като така дори при много високи темепратури да не се стига до газообразно състояние на течността. Ако течноста стане газообразна няма да има достатъчно налягане в спирачната система за да се натискат спирачните бутала все едно не са обезвъздушени спирачките.
Няма начин да няма начин

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 29.06.2010
Местоположение: Димитровград и Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW
Мечтае да кара: Dodge Charger 67""

Re: Тропане предница Е36

Мнение от beseech » 04 Май 2014, 18:28

pinko_23 написа:
beseech написа:ако не са обезвъздушени спирачките възможен ли е проблема :roll:


Спирачната течност е материалът който пренася енергията (натискът) между педалът (чрез серво усилвател) и самата спирачка на колелата. Допълнителна функция на течноста е да смазва дижещите се части в спирачната система (уплътнения, буталцата на апаратите и т.н) както и да ги пази от корозия. Спирачната течност трябва да има възможно най-нисък вискозитет (дори при температури от минус 40 градуса целзии) за да се гарантира бърза реакция на спирачките (при натискане и отпускане на педала) както и правилна работа на допълнителните системи за сигурност (ESP и др.) Освен това спирачната течност трябва да има възможно най-висока температура на кипене като така дори при много високи темепратури да не се стига до газообразно състояние на течността. Ако течноста стане газообразна няма да има достатъчно налягане в спирачната система за да се натискат спирачните бутала все едно не са обезвъздушени спирачките.


няма от какво да стане газообразна течноста при мен не я карам като 28-ца карам си я съвсем само да се возя, просто попитах дали е възможно да е от това, а от отговора ви само се обърках неразбрах какво искате да ми кажете колега
Нов Блог за ремонт и облужване на всички видове автомобили https://mechanicus89.blogspot.com/

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook