Проблем с климатик
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с климатик
Днеска както си карах и чух, че перката за охлаждане на климатика работи след което установих, че климатика ми е включен постоянно без да съм го включвал изобщо и не мога да го изключа по никакъв начин. Колата е 316и 94 год. имам я от около 7 години и такъв проблем до сега не съм имал. Климатика се включва от отделно копче, според някои "разбирачи" не е фабричен ето снимка:
Къде е проблема според вас, в компресора или в кабеляците?
Къде е проблема според вас, в компресора или в кабеляците?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Проблем с климатик
"разбирачите" може и да са прави.
- aliays
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 162
- Регистриран на: 16.04.2010
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: е36 1.6i м43б16
Re: Проблем с климатик
И на мен не ми прилича на оригинален колега 
Как установи, че работи постоянно климата?

Как установи, че работи постоянно климата?
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Проблем с климатик
M10 написа:"разбирачите" може и да са прави.
Със сигурност.
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Re: Проблем с климатик
aliays написа:И на мен не ми прилича на оригинален колега
Как установи, че работи постоянно климата?
Сигурен съм че работи постоянно. Като врътна да духа студено се усеща че е на климатик(струята е много студена) а преди духаше студено само като го включа от копчето! По притеснителното е че дори когато врътна за топло и дори да спра вентилатора на парното компресора на климатика си работи
- red_bull92
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 580
- Регистриран на: 20.12.2011
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: ARKTISSILBER METALLIC (309)
Re: Проблем с климатик
Колега, най-добре разкачете тази самоделка и го преправете както трябва да си е фабрично, за да нямаш такива проблеми. 

Кола с предно предаване е като жена с малки цици, върши работа, но не доставя удоволствие!
BMW E36 318is (m42b18) на части -> http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 5#p3958725
BMW E36 318is (m42b18) на части -> http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 5#p3958725
- ///Mechov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 4.04.2009
- Местоположение: Лом
- Пол: Мъж
- Кара: кУлУлО
Re: Проблем с климатик
Най - напред тръгни от копчето , след това виж къде са му релетата на това афтър-маркет изпълнение.
- aliays
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 162
- Регистриран на: 16.04.2010
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: е36 1.6i м43б16
Re: Проблем с климатик
След като компресора върти постоянно, тръгваш по веригата както е казал колегата по-горе. Бутон, релета и т.н.
Re: Проблем с климатик
Днеска цял ден си играх побърках се с тоя климатик. Първо откачих компресора от буксата и спря да работи, дотук добре установих че компресора си е ок. Тръгнах по веригата стигнах до 2 релета:
Стандартни са замервах ги и като чели си работят(едното май че е за перката на климатика другото за компресора). След това се чудех кво да права реших да рестартирам компа на колата от акумолатора и след това като направих проба изгърмя бушона(този за черното реле дето се вижда на снимката). След като изгорих още няколко бушона реших да продължа по веригата и стигнах до още 2 релета зад жабката:
Едното е същото като другите две с цифти на изводите 30, 87, 86, 85 и в средата 87b
другото е по-високо с надпис на корпуса diavia а отдолу на крачетата цифри разположени така:
123
456
789
В това последното се съмнявам защото започна да трака когато натисна копчето за климатика, но понеже е по специфично и не знам дали ще намеря такова се замислям дали да не вържа копчето направо без релета към компресора. Става ли този вариант ако не насочете ме към друг
Стандартни са замервах ги и като чели си работят(едното май че е за перката на климатика другото за компресора). След това се чудех кво да права реших да рестартирам компа на колата от акумолатора и след това като направих проба изгърмя бушона(този за черното реле дето се вижда на снимката). След като изгорих още няколко бушона реших да продължа по веригата и стигнах до още 2 релета зад жабката:
Едното е същото като другите две с цифти на изводите 30, 87, 86, 85 и в средата 87b
другото е по-високо с надпис на корпуса diavia а отдолу на крачетата цифри разположени така:
123
456
789
В това последното се съмнявам защото започна да трака когато натисна копчето за климатика, но понеже е по специфично и не знам дали ще намеря такова се замислям дали да не вържа копчето направо без релета към компресора. Става ли този вариант ако не насочете ме към друг

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- ///Mechov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 4.04.2009
- Местоположение: Лом
- Пол: Мъж
- Кара: кУлУлО
Re: Проблем с климатик
Не си прави експерименти да връзваш това италианско нещо директно. Пробвай да намериш друго реле. Другия вариант ти е , един ОЕМ климатик и изхвърляш това творение.
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани