проблем със спирачките на 325TDS комби

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 29.08.2012
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: Е-36/2.5TDS
Мечтае да кара: MUSTANG/SHELBI COBRA GT520

проблем със спирачките на 325TDS комби

Мнение от bat sashko » 14 Мар 2014, 19:46

здравей те колеги,имам следния проблем.Миналото лято при един дълък преход ми задържа предно ляво колело и прегрях спирачките до толко че спирачната течност завря.След като се прибрах смених накладки предни и задни с задни дискове.Сега след като минах 4000 км пак започва да радържа но на моменти.Разглобих и почистих от ръжда и нагар супорта и каналите но няма ефект изчистих водачите и нищо.ако някои е имал такъв проблем да пише за решението моля :bowdown:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: проблем със спирачките на 325TDS комби

Мнение от Dirty M5 driveR » 14 Мар 2014, 21:33

Маркучите смени.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 179
Регистриран на: 14.06.2012
Местоположение: ///БУРГАС
Пол: Мъж
Кара: Е 36
Мечтае да кара: заварениа диф на заварена гас

Re: проблем със спирачките на 325TDS комби

Мнение от BMW_M42 » 15 Мар 2014, 7:36

колега ако си извадил цилиндърът и си го почистил внимателно (трябва да е перфектно лъснат)
остава само маркучите (както каза колегата)
може и без да се сменят
затапва се с пръст някои насецва спирачката и течността рязко излиза с боклуците
няколко пъти се прави без да си махаш пръста за да не засмуче въздух
:yes:
Кръвта е най-важното гориво! Инициатива на BMW Клуб България

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: проблем със спирачките на 325TDS комби

Мнение от Dirty M5 driveR » 15 Мар 2014, 8:34

Маркучът вътре се разяжда и частиците му стават като възвратен клапан - натискаш педала, подава се налягане към буталото на апарата, но после течността не може да се върне. Неписано правило гласи, че маркучи и течност се сменят на ~2 години. При толкова евтин консуматив... кой разумен човек не би го сменил. ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 179
Регистриран на: 14.06.2012
Местоположение: ///БУРГАС
Пол: Мъж
Кара: Е 36
Мечтае да кара: заварениа диф на заварена гас

Re: проблем със спирачките на 325TDS комби

Мнение от BMW_M42 » 16 Мар 2014, 18:40

Dirty M5 driveR написа:Маркучът вътре се разяжда и частиците му стават като възвратен клапан - натискаш педала, подава се налягане към буталото на апарата, но после течността не може да се върне. Неписано правило гласи, че маркучи и течност се сменят на ~2 години. При толкова евтин консуматив... кой разумен човек не би го сменил. ;)

така правят всички европеици :yes:
Кръвта е най-важното гориво! Инициатива на BMW Клуб България

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 29.08.2012
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: Е-36/2.5TDS
Мечтае да кара: MUSTANG/SHELBI COBRA GT520

Re: проблем със спирачките на 325TDS комби

Мнение от bat sashko » 11 Юли 2014, 13:12

проблема е решен нови спирачни апарати а старите за скрап моля модераторите да заключат темата

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook