Проблем М50Б20 без Ванус
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- ThreeTwentyEight
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: 12.08.2011
- Местоположение: Gabrovo,Sofia,Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: M50B28 Non Vanus
- Мечтае да кара: S50B32
Проблем М50Б20 без Ванус
Здравейте колеги. Имам проблем със М50B20 без ванус
Преди 2000км смених свещи (евтин вариант) няма да споменавам марки колата заработи перфектно нямаше никъкви проблеми минах 1500 - 2000 км и започна да губи цилиндър след 3000об. се появява после изчезва... и така... реших, че е от ментак свещи и купих НЖК каквито ми дават смених ги пооправи се замалко и пак започна да прекъсва един цилиндър сякаш го няма... миналия ден пътувах за София целия път без единия се вози... днеска сутринта запалих няма проблеми преди 15 мин пак се загуби единия.
Смених бубините лулите със работещи от работеща и вървяща кола пак същото някой да се е сблъсквал с проблема...
Въпроса е да си открия проблема да не е в инсталацията , в момента сглобявам 2.8 мотор и ми трябва 20ката да издържи още 2000-3000км.. обаче то просто няма каране...
Дайте някой Джокер ако някой е имал сходен проблем
За капак на всичко днеска ми се скъса купето към задния аморт.
...
Преди 2000км смених свещи (евтин вариант) няма да споменавам марки колата заработи перфектно нямаше никъкви проблеми минах 1500 - 2000 км и започна да губи цилиндър след 3000об. се появява после изчезва... и така... реших, че е от ментак свещи и купих НЖК каквито ми дават смених ги пооправи се замалко и пак започна да прекъсва един цилиндър сякаш го няма... миналия ден пътувах за София целия път без единия се вози... днеска сутринта запалих няма проблеми преди 15 мин пак се загуби единия.
Смених бубините лулите със работещи от работеща и вървяща кола пак същото някой да се е сблъсквал с проблема...
Въпроса е да си открия проблема да не е в инсталацията , в момента сглобявам 2.8 мотор и ми трябва 20ката да издържи още 2000-3000км.. обаче то просто няма каране...
Дайте някой Джокер ако някой е имал сходен проблем

За капак на всичко днеска ми се скъса купето към задния аморт.

BMW..
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Проблем М50Б20 без Ванус
Като начало докато го прави провери кой цилиндър е- изключвай една по една бобините. Ако изкл някоя бобина и не се влоши работата на двигателя значи това е твоя цилиндър. После разменяш дюзите с някой от работещите цилиндри и пак проверяваш дали го има на същия цилиндър. Ако пак го има провери дали имаш захранване и маса до дюзата и до бобината. Не на последно място виж ако се проява на различни цилиндри.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- ThreeTwentyEight
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: 12.08.2011
- Местоположение: Gabrovo,Sofia,Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: M50B28 Non Vanus
- Мечтае да кара: S50B32
Re: Проблем М50Б20 без Ванус
Това с ваденето на кабелите го правих стори ми се на 3-ти обаче много слабо доловимо... наиздавих всичките да премеря съпротивление на пиновете
на Всички ми дава едно, какво напрежение трябва да идва на кабела до бубината на 3-те пина... и това с дюзите не съм го пробвал понеже е с Газов Инж. на газ го прави малко по силно изразено от колкото на бензин ама в последствие всичко се изравни....
Като наслагах всички бобини ей сега и се оправи... наслагах им по един кабел за маса... покарах малко няма проблем обаче знам ли и сутринта нямаше и после пак почна да патка...
П.п
Главата на 2.8-цата е готова намерих си маслена помпа ( с ГОЛЕМИТЕ КОЛЕЛА) останаха лагерите
на Всички ми дава едно, какво напрежение трябва да идва на кабела до бубината на 3-те пина... и това с дюзите не съм го пробвал понеже е с Газов Инж. на газ го прави малко по силно изразено от колкото на бензин ама в последствие всичко се изравни....
Като наслагах всички бобини ей сега и се оправи... наслагах им по един кабел за маса... покарах малко няма проблем обаче знам ли и сутринта нямаше и после пак почна да патка...
П.п
Главата на 2.8-цата е готова намерих си маслена помпа ( с ГОЛЕМИТЕ КОЛЕЛА) останаха лагерите

BMW..
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани