Проблем с вървежа на 2,5 м50б25
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- georde123000
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 435
- Регистриран на: 22.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E30 316.BMW E46 320D
- Мечтае да кара: BMW E30 M3
Проблем с вървежа на 2,5 м50б25
Колеги имам малък проблем с вървежа на 2,5 м50б25 обаче не е стокова 2,5 колата беше ис съответно е с ис скорости ,диференциал и кардан отделно двигателя е от е34 автомат проблема е че стокови 2,5 и абф ме прават смешен компресия има мотора е перфектен и там се намесва и другия фактор за който не веднъж щяха да ме бият дава 12 разход бензин 10 лева от еко 95 минавам 29км на заварка грешки не дава на обикновените диагностики и се чуда разхода и вървежа дали не са назад от дифа и скоростите защото 1,2предавка пили гуми ма се 1 ги нема а на 3 като че се оправя отделно колата е с лек маховик забравих да добава от 0-100 за 7,6 с 3ма човека 250кила тримата на 17ки . Моля предлагайте решения ако някой се е сблъсквал да пише
мерси

- SlowMotion
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 175
- Регистриран на: 27.08.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 325i
Re: Проблем с вървежа на 2,5 м50б25
Скоростите са ти еднакви с 25-цови, късия диф само ти помага.Някакво усещане имам че тоя матор от тая автоматична е34-ка е на километри от тука до луната и обратно, това че има компресия (някаква) просто показва че не е тотал.Най-малкото свали главата и направи една профилактика и ще му върнеш малко душа.До тогава не давай пари за диагностика, а и тия секунди до 100 с 300 кила товар няма ко да говориме, те чистак бърсак нова такава едвам 7.5 ги е дала , тая събрана от 5 коли 25 години по-късно трудно ше е още в тая категория.
- abefen
- Потребител
-
- Мнения: 47
- Регистриран на: 28.09.2009
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E93 335i
- Мечтае да кара: X5 ///M
Re: Проблем с вървежа на 2,5 м50б25
Колеги имам едно питане по въпроса. Лекият маховик няма ли да намали въртящият момент на този м50 с дифф 3.45, което дефакто ще го направи по бързо оборотен но не ефективен особенно и с късият дифф? От личен опит знам че слагането на по къс дифф не прави този мотор по бърз от друг такъв а даже обратното.
м50 + турбо....безценно 

Re: Проблем с вървежа на 2,5 м50б25
Точно така! 25цата с 3,15 спрямо 3,45 тръгва доста повече...изпробвано многократно 

- m.dimitrov1992
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 482
- Регистриран на: 13.10.2011
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+
Re: Проблем с вървежа на 2,5 м50б25
Мойа 28-ца е имала моменти дето даваше високи 14-ки 400м, имала е и периоди дето е вървяла колкото 20-ка
И винаги беше различна причината. Един път от ламбда сонда, друг път от спукан изпускателен колектор, трети път от датчик колянов вал, четвърти път от скъсано гофре . Много неща влиаят на вървежа било то механични или от датчици. Едното се проверява на око, другото с диагностика
Успех и да почнеш да ги наказваш АБФ-те
От такива случки тръгна лошата слава на бмв-тата ,че не вървели
И кога си оправиш абсолютно всичко по колата, като застанеш на гонка си извади вакума на горивната рейката , все една си я чипосал
ама вместо 28км ще минеш 14 км с 10 лв 



От такива случки тръгна лошата слава на бмв-тата ,че не вървели

И кога си оправиш абсолютно всичко по колата, като застанеш на гонка си извади вакума на горивната рейката , все една си я чипосал


Последна промяна m.dimitrov1992 на 06 Мар 2014, 19:16, променена общо 1 път
- abefen
- Потребител
-
- Мнения: 47
- Регистриран на: 28.09.2009
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E93 335i
- Мечтае да кара: X5 ///M
Re: Проблем с вървежа на 2,5 м50б25
Колегата М.Димитров е много прав. Първо една диагностика. Ако там няма нищо притеснително е най-добре да си сложиш един дифф 3.15 или поне да сложиш оригиналният маховик. Кутията не е проблем като цяло.
м50 + турбо....безценно 

- m.dimitrov1992
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 482
- Регистриран на: 13.10.2011
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+
Re: Проблем с вървежа на 2,5 м50б25
abefen написа:Колегата М.Димитров е много прав. Първо една диагностика. Ако там няма нищо притеснително е най-добре да си сложиш един дифф 3.15 или поне да сложиш оригиналният маховик. Кутията не е проблем като цяло.
Дифа му е добре. Но 100% има нещо развалено за да върви по малко. На диагностиката дори да не покаже ламбда сонда е хубаво да се замери. Може да е мързелива и да насмита пак нещата

Така са направени бмв-тата ,че нещо ако не работи на 100% и насмита цялата кола.
- SlowMotion
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 175
- Регистриран на: 27.08.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 325i
Re: Проблем с вървежа на 2,5 м50б25
При натиснат до край педал на газта, ламбдата отива в ъгъла и си трае, тоест никой не го интересува какво мисли тя в тоя момент.Компа си отива в Опен лууп и до там ... А и при хубави гуми не виждам как 3.45-ца ще е по-бавна от 3.15 диф?Тия м50-тки са толквао прости матори, не знам какво сички им се чудат ... Ако на диагностика сичко е ток, просто е време да се вземе в предвид амортизацията и да се направи ревизия поне на главата.
- Radoslav318i
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 395
- Регистриран на: 21.12.2009
- Кара: М50+++
Re: Проблем с вървежа на 2,5 м50б25
Според мен колегата търси утеха, като му кажем че това си е нормално, ама май никои не се досети 

По принцип не псувам! Майкаму да ебаа , кара ми се ново BMW,. а не втора употреба!
- georde123000
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 435
- Регистриран на: 22.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E30 316.BMW E46 320D
- Мечтае да кара: BMW E30 M3
Re: Проблем с вървежа на 2,5 м50б25
Колеги дотук добре но дифа ми не е 3.45 доколкото знам е 3.90 нз точното число
за маховика за тези които знаят английски ето линк http://www.uucmotorwerks.com/flywheel/h ... _works.htm накратко пише че маховика дава илюзията че колата върви повече има голяма разлика в оборотомера но в действителност повишава мощността много малко към 3 коня ако не се лъжа, че я четох преди месец това изследване е специално за е36 6 цил имам чувството че действително дифа може да е проблема тъй като забравих да спомена оборотите си при 5предавка с 80 съм на 3500 оборота мисля че това по някакъв начин влияе но в момента събирам за шпер така че този проблем няма да го има и да се надяваме че няма да има други проблеми в електрониката така или иначе ако сега не припадат след турбото ще е друго
ако някой се е сблъсквал с подобни проблеми да пише като оправям нещата постепенно ще пиша за резултати 



- georde123000
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 435
- Регистриран на: 22.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E30 316.BMW E46 320D
- Мечтае да кара: BMW E30 M3
Re: Проблем с вървежа на 2,5 м50б25
Radoslav318i написа:Според мен колегата търси утеха, като му кажем че това си е нормално, ама май никои не се досети

- georde123000
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 435
- Регистриран на: 22.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E30 316.BMW E46 320D
- Мечтае да кара: BMW E30 M3
Re: Проблем с вървежа на 2,5 м50б25
SlowMotion написа:При натиснат до край педал на газта, ламбдата отива в ъгъла и си трае, тоест никой не го интересува какво мисли тя в тоя момент.Компа си отива в Опен лууп и до там ... А и при хубави гуми не виждам как 3.45-ца ще е по-бавна от 3.15 диф?Тия м50-тки са толквао прости матори, не знам какво сички им се чудат ... Ако на диагностика сичко е ток, просто е време да се вземе в предвид амортизацията и да се направи ревизия поне на главата.
Мотора че си го чака ревизия строук и турбо е ясно



- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Проблем с вървежа на 2,5 м50б25
georde123000 написа: маховика за тези които знаят английски ето линк http://www.uucmotorwerks.com/flywheel/h ... _works.htm накратко пише че маховика дава илюзията че колата върви повече
Да разбирам, че ти не си от тези ,които "знаят английски", защото това, което си написъл няма нищо общо с това, което пише в линка, който си дал.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- georde123000
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 435
- Регистриран на: 22.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E30 316.BMW E46 320D
- Мечтае да кара: BMW E30 M3
Re: Проблем с вървежа на 2,5 м50б25
maxpower написа:georde123000 написа: маховика за тези които знаят английски ето линк http://www.uucmotorwerks.com/flywheel/h ... _works.htm накратко пише че маховика дава илюзията че колата върви повече
Да разбирам, че ти не си от тези ,които "знаят английски", защото това, което си написъл няма нищо общо с това, което пише в линка, който си дал.
Да беше цитирал освен линка и това че съм го чел преди месец и пише доколкото си спомням " ако не се лъжа, че я четох преди месец" което не ме прави не знаещ английски а човек който не е запонил определено нещо 1 месец нали? и накратко какво пише за лекия маховик поправи ме така че тези които не разбират английски да не се подведат. Real-world acceleration runs will show improvement equivalent to the "virtual" weight loss. В превод
Ускорението ще се подобри еквивалентно на "виртуалната" загуба на тегло.
- mitrax
- ентусиаст
-
- Мнения: 902
- Регистриран на: 26.10.2008
- Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
- Пол: Мъж
- Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
- Мечтае да кара: ///M
Re: Проблем с вървежа на 2,5 м50б25
можеш ли да провериш ВИН-а на компютъра ти през някой вин декодер от каква кола е . Щото 325 си върви и с комп от 320 , ама не е същото

30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани