Проблем с е36 318ис
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с е36 318ис
Тази тема беше изключително дълга ставаше въпрос за прегряваща кола заради блокирал термостат
колата се оправи всичко е точно. За да не пускам нова тема ще го напиша тук :
След като взех колата направих копие на ключа и смених алармата на колата като алармата е само централно заключване без имобилайзер.
Колата е производство 1995 Юни.
В момента колата е тотално отказала защото е блокирал имобилайзера когато завъртя ключа да я запаля колата не подава искра не дърпа гориво и въздух нищо ... просто си седи със светнати лампи.
Пробвах да разместя жълтата джаджа зад жабката с чипа на нея но без успех.
Днес ще взема ключа който имам (не копието) и ще пробвам с него ако не стане ще махна клемите на акумулатора ще завъртя ключа после ще изчакам 15 минути ще вържа акумулатора и ще пробвам пак ако и тогава не запали не знам. Нито знам как се тегли такава кола нито имам опит в тегленето.
Ако някой може да ме упъти към човек, който може да премахне фабричния имобилайзер EWS II (2) поставян на коли след 01.01.1995 много ще се радвам защото явно заради същото колата ми е гаснела в движение без да придърпва без да се мъчи и без да известява. Като цяло за мен ще е голям бонус да ЗАПАЛЯ колата така че всяка помощ ще бъде приета (отчаяние ........)

След като взех колата направих копие на ключа и смених алармата на колата като алармата е само централно заключване без имобилайзер.
Колата е производство 1995 Юни.
В момента колата е тотално отказала защото е блокирал имобилайзера когато завъртя ключа да я запаля колата не подава искра не дърпа гориво и въздух нищо ... просто си седи със светнати лампи.
Пробвах да разместя жълтата джаджа зад жабката с чипа на нея но без успех.
Днес ще взема ключа който имам (не копието) и ще пробвам с него ако не стане ще махна клемите на акумулатора ще завъртя ключа после ще изчакам 15 минути ще вържа акумулатора и ще пробвам пак ако и тогава не запали не знам. Нито знам как се тегли такава кола нито имам опит в тегленето.
Ако някой може да ме упъти към човек, който може да премахне фабричния имобилайзер EWS II (2) поставян на коли след 01.01.1995 много ще се радвам защото явно заради същото колата ми е гаснела в движение без да придърпва без да се мъчи и без да известява. Като цяло за мен ще е голям бонус да ЗАПАЛЯ колата така че всяка помощ ще бъде приета (отчаяние ........)
Последна промяна krisnc на 05 Мар 2014, 15:53, променена общо 1 път
- 00700
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 575
- Регистриран на: 16.02.2009
- Местоположение: София
- Кара: BMW 318i, sedan, 11.97
Re: Проблем с е36 318ис
Честито за покупката. Безаварийно.
Капачката на охладителната течност се завива докрай и леко се връща-получава се един лек луфт като я завъртиш в ляво, дясно. Целта е като загрее да изхвърли ненужната течност. Този модел няма преливник и течността се стича ... . Не е трябвало да я стягаш, от там най-вероятно са ти дошли проблемите.
Когато ти загрее автомобил не трябва да спираш двигателя. Спираш колата, двигателя работи, парното и вентилатора ти е на максималната мощност.
За перката - провери си датчика за перката. на м43 е от ляво на радиатора. Провери си и другите два датчици за температурата.
Сигурен ли си, че след прегряването главата на двигателя е О.К. Успех.
Капачката на охладителната течност се завива докрай и леко се връща-получава се един лек луфт като я завъртиш в ляво, дясно. Целта е като загрее да изхвърли ненужната течност. Този модел няма преливник и течността се стича ... . Не е трябвало да я стягаш, от там най-вероятно са ти дошли проблемите.
Когато ти загрее автомобил не трябва да спираш двигателя. Спираш колата, двигателя работи, парното и вентилатора ти е на максималната мощност.
За перката - провери си датчика за перката. на м43 е от ляво на радиатора. Провери си и другите два датчици за температурата.
Сигурен ли си, че след прегряването главата на двигателя е О.К. Успех.

Re: Проблем с е36 318ис
00700 написа:Честито за покупката. Безаварийно.
Капачката на охладителната течност се завива докрай и леко се връща-получава се един лек луфт като я завъртиш в ляво, дясно. Целта е като загрее да изхвърли ненужната течност. Този модел няма преливник и течността се стича ... . Не е трябвало да я стягаш, от там най-вероятно са ти дошли проблемите.
Когато ти загрее автомобил не трябва да спираш двигателя. Спираш колата, двигателя работи, парното и вентилатора ти е на максималната мощност.
За перката - провери си датчика за перката. на м43 е от ляво на радиатора. Провери си и другите два датчици за температурата.
Сигурен ли си, че след прегряването главата на двигателя е О.К. Успех.
Капачката е била ок проблема с прегряването е бил заради развален термостат. Смених го и сега всичко е ок с температурата за жалост колата когато е топла и се изръчка на 4000 оборота и се натисне спирачката колата умира и двигателя спира ... колата не тресе не придърпва съвсем неусетно светват лампичките за акумулатора и маслото и спирачката се втвърдява. Посъветваха ме да включа предавка и да подам газ и колата сама ще тръгне. По колата е пипано по фабричния имобилайзер да се види дали дава на късо някъде и да прекъсва колата ама продължава да си гасне ... След като изгасне колата ако от спряло положение се опитвам да я запаля й трябват 3-4 секунди да върти и да хвърля ток и след като запали и трябва още няколко секунди да се подават газ за да не изгасне пак ...
- 00700
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 575
- Регистриран на: 16.02.2009
- Местоположение: София
- Кара: BMW 318i, sedan, 11.97
Re: Проблем с е36 318ис
krisnc написа:00700 написа:Честито за покупката. Безаварийно.
Капачката на охладителната течност се завива докрай и леко се връща-получава се един лек луфт като я завъртиш в ляво, дясно. Целта е като загрее да изхвърли ненужната течност. Този модел няма преливник и течността се стича ... . Не е трябвало да я стягаш, от там най-вероятно са ти дошли проблемите.
Когато ти загрее автомобил не трябва да спираш двигателя. Спираш колата, двигателя работи, парното и вентилатора ти е на максималната мощност.
За перката - провери си датчика за перката. на м43 е от ляво на радиатора. Провери си и другите два датчици за температурата.
Сигурен ли си, че след прегряването главата на двигателя е О.К. Успех.
Капачката е била ок проблема с прегряването е бил заради развален термостат. Смених го и сега всичко е ок с температурата за жалост колата когато е топла и се изръчка на 4000 оборота и се натисне спирачката колата умира и двигателя спира ... колата не тресе не придърпва съвсем неусетно светват лампичките за акумулатора и маслото и спирачката се втвърдява. Посъветваха ме да включа предавка и да подам газ и колата сама ще тръгне. По колата е пипано по фабричния имобилайзер да се види дали дава на късо някъде и да прекъсва колата ама продължава да си гасне ... След като изгасне колата ако от спряло положение се опитвам да я запаля й трябват 3-4 секунди да върти и да хвърля ток и след като запали и трябва още няколко секунди да се подават газ за да не изгасне пак ...
Направи ли й диагностика? Свещите скоро сменял ли си ги? Провери всички бушони ... .
Re: Проблем с е36 318ис
00700 написа:krisnc написа:00700 написа:Честито за покупката. Безаварийно.
Капачката на охладителната течност се завива докрай и леко се връща-получава се един лек луфт като я завъртиш в ляво, дясно. Целта е като загрее да изхвърли ненужната течност. Този модел няма преливник и течността се стича ... . Не е трябвало да я стягаш, от там най-вероятно са ти дошли проблемите.
Когато ти загрее автомобил не трябва да спираш двигателя. Спираш колата, двигателя работи, парното и вентилатора ти е на максималната мощност.
За перката - провери си датчика за перката. на м43 е от ляво на радиатора. Провери си и другите два датчици за температурата.
Сигурен ли си, че след прегряването главата на двигателя е О.К. Успех.
Капачката е била ок проблема с прегряването е бил заради развален термостат. Смених го и сега всичко е ок с температурата за жалост колата когато е топла и се изръчка на 4000 оборота и се натисне спирачката колата умира и двигателя спира ... колата не тресе не придърпва съвсем неусетно светват лампичките за акумулатора и маслото и спирачката се втвърдява. Посъветваха ме да включа предавка и да подам газ и колата сама ще тръгне. По колата е пипано по фабричния имобилайзер да се види дали дава на късо някъде и да прекъсва колата ама продължава да си гасне ... След като изгасне колата ако от спряло положение се опитвам да я запаля й трябват 3-4 секунди да върти и да хвърля ток и след като запали и трябва още няколко секунди да се подават газ за да не изгасне пак ...
Направи ли й диагностика? Свещите скоро сменял ли си ги? Провери всички бушони ... .
диагностика - не (на 15ти ще ходя)
бушони проверени - всичко точно
свещи не съм но най-вероятно скоро ще сменя пълен комплект само трябва да разбера каква е врътката с тея кабели за свещи защото струват доста пари ..
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани