Регулигуемо окачване
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- Makarov 2
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 562
- Регистриран на: 27.11.2008
- Местоположение: Silistra
- Пол: Мъж
Регулигуемо окачване
Здравейте! Карам Е36 купе. Сложих си регулируемо окачване и възникна следния проблем-когато пробвах да сложа 17 ските,отпред джантите опряха в пружините. Джантите са 7.5/17 ЕТ41- предни и 8.5/17 ЕТ41-задни. От по знаещи от мен разбрах,че отпред трябва да сложа фланци. Въпроса ми е с каква ширина трябва да са те? Моля,нека пишат хора ,които са се сблъскали със същия проблем,а не такива ,които само да гадаят и правят предположения. Благодаря предварително!!!
- Vanqu1sh
- ентусиаст
-
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: Регулигуемо окачване

- Makarov 2
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 562
- Регистриран на: 27.11.2008
- Местоположение: Silistra
- Пол: Мъж
Re: Регулигуемо окачване
Vanqu1sh написа::shock: С какви гуми си отпред колега? Колко си снижил колата и с колко градуса ти е камбъра?
гумите са 205/50 17. снишена е с около 6см. относно градусите...минал съм я стенд-това е!
- Vanqu1sh
- ентусиаст
-
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: Регулигуемо окачване
А как по точно опира. С борда на гумата ли. При прав волан или при пълен ? До колкото знам най-подходящото ЕТ при е36 е между 35 и 45, а ти си точно по средата и не би трябвало да ползваш фланци. Да не би височината на гумата да ти прави проблема?
- SlowMotion
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 175
- Регистриран на: 27.08.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 325i
Re: Регулигуемо окачване
Най-напред по ниска стена на гумата 45 е максимума,и фланци 20мм, ако искаш и по-агресивен кембър отпред 25мм тряа да са достатъчни.Все пак какви са джантите щото и 30мм може да им дойдат добре.
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Re: Регулигуемо окачване
Проблемът идва не от височината и гумите, а от вида на койловъра. Предполагам, че гумата опира в гайката за реглаж или направо в пружината. Ще ти се наложи да сложиш 5-10 мм фланци. Най-лесно стават от главини на стари дискове. Така си оставаш и със старите болтове. Друг вариант за промяна на офета на колелото няма.

- MCPO
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 29.10.2011
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: 745d, 530d, 335d
- Мечтае да кара: Су-35
- Детайли за колата: - Е36 320i (SOLD)
- E46 330i BlackSapphire (stage 2) (SOLD)
- E46 330ci (SOLD)
- E46 330cd 400+ hp (SOLD)
- E65 745d 400+ hp
- E60 530d 300+ hp
- E92 335d (Stage 3)
Re: Регулигуемо окачване
Минах и по тоя път, сложих 20мм фланци и си свиркам като пич нямам ядове, само че моите гуми са 225/45 и леко закачат при пълен десен пълен ляв. Слагай 15-20 мм фланци и си ти човека, няма да имаш никакви проблеми. 

"Силата не идва от физическия капацитет. Тя идва от неукротимата воля." - Ганди
BWM Team Dobrich - Just Cavalli
BWM Team Dobrich - Just Cavalli
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Re: Регулигуемо окачване
20 мм е много. А и с толкова дебел фланец ЕТ-то ще стане 21 и гумата ще започне да опира във външната част на калника. 5 до 10 мм е най-добре.

- MCPO
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 29.10.2011
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: 745d, 530d, 335d
- Мечтае да кара: Су-35
- Детайли за колата: - Е36 320i (SOLD)
- E46 330i BlackSapphire (stage 2) (SOLD)
- E46 330ci (SOLD)
- E46 330cd 400+ hp (SOLD)
- E65 745d 400+ hp
- E60 530d 300+ hp
- E92 335d (Stage 3)
Re: Регулигуемо окачване
err0r написа:20 мм е много. А и с толкова дебел фланец ЕТ-то ще стане 21 и гумата ще започне да опира във външната част на калника. 5 до 10 мм е най-добре.
Аз лично прбовах с 5 мм първо и гумата беше на една игла разстояние от гайките за реглаж, затова сложих по-големи фланци и нямам проблем никакъв ЕТ-то ми с тях стана 26 , затова 10мм май ще му дойдат най-добре на колегата. Много зависи от джантите и гумите. Пак казвам аз бях с 225, а не с 205 като колегата.
"Силата не идва от физическия капацитет. Тя идва от неукротимата воля." - Ганди
BWM Team Dobrich - Just Cavalli
BWM Team Dobrich - Just Cavalli
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Регулигуемо окачване
Единствено може да се гадае, пружините на койловърите имат разлика при различните марки, та единствено на въпросната кола може да се пробва. На Билштайн пружините са с по-малък външен диаметър от ФК, примерно.
Добре проектирани койловъри не би трябвало да искат смяна на джанти, освен ако не се снишава екстремно само за снимака
пробвано 
Добре проектирани койловъри не би трябвало да искат смяна на джанти, освен ако не се снишава екстремно само за снимака


- Makarov 2
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 562
- Регистриран на: 27.11.2008
- Местоположение: Silistra
- Пол: Мъж
Re: Регулигуемо окачване
Благодаря момчета! След като оправя нещата,ще споделя в темата кое,как защо...
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Re: Регулигуемо окачване
Lenco написа:Единствено може да се гадае, пружините на койловърите имат разлика при различните марки, та единствено на въпросната кола може да се пробва. На Билштайн пружините са с по-малък външен диаметър от ФК, примерно.
Добре проектирани койловъри не би трябвало да искат смяна на джанти, освен ако не се снишава екстремно само за снимакапробвано
То ако си с койлове и вдигнеш колата, колелото ще има отстъп от стеблото на амортисьора, но проблемът е, че повечето потребители с койлове ги взимат, за да я свалят надолу, което прави проблема. Аз просто си карах с джанти с ЕТ20, после 13, после 16 и нямах проблеми.

12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани