Регулигуемо окачване

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 562
Регистриран на: 27.11.2008
Местоположение: Silistra
Пол: Мъж

Регулигуемо окачване

Мнение от Makarov 2 » 17 Фев 2014, 14:07

Здравейте! Карам Е36 купе. Сложих си регулируемо окачване и възникна следния проблем-когато пробвах да сложа 17 ските,отпред джантите опряха в пружините. Джантите са 7.5/17 ЕТ41- предни и 8.5/17 ЕТ41-задни. От по знаещи от мен разбрах,че отпред трябва да сложа фланци. Въпроса ми е с каква ширина трябва да са те? Моля,нека пишат хора ,които са се сблъскали със същия проблем,а не такива ,които само да гадаят и правят предположения. Благодаря предварително!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 821
Регистриран на: 16.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH

Re: Регулигуемо окачване

Мнение от Vanqu1sh » 17 Фев 2014, 14:27

:shock: С какви гуми си отпред колега? Колко си снижил колата и с колко градуса ти е камбъра?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 562
Регистриран на: 27.11.2008
Местоположение: Silistra
Пол: Мъж

Re: Регулигуемо окачване

Мнение от Makarov 2 » 17 Фев 2014, 14:44

Vanqu1sh написа::shock: С какви гуми си отпред колега? Колко си снижил колата и с колко градуса ти е камбъра?

гумите са 205/50 17. снишена е с около 6см. относно градусите...минал съм я стенд-това е!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 821
Регистриран на: 16.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH

Re: Регулигуемо окачване

Мнение от Vanqu1sh » 17 Фев 2014, 14:51

А как по точно опира. С борда на гумата ли. При прав волан или при пълен ? До колкото знам най-подходящото ЕТ при е36 е между 35 и 45, а ти си точно по средата и не би трябвало да ползваш фланци. Да не би височината на гумата да ти прави проблема?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 175
Регистриран на: 27.08.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 325i

Re: Регулигуемо окачване

Мнение от SlowMotion » 17 Фев 2014, 15:08

Най-напред по ниска стена на гумата 45 е максимума,и фланци 20мм, ако искаш и по-агресивен кембър отпред 25мм тряа да са достатъчни.Все пак какви са джантите щото и 30мм може да им дойдат добре.

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Re: Регулигуемо окачване

Мнение от err0r » 17 Фев 2014, 15:40

Проблемът идва не от височината и гумите, а от вида на койловъра. Предполагам, че гумата опира в гайката за реглаж или направо в пружината. Ще ти се наложи да сложиш 5-10 мм фланци. Най-лесно стават от главини на стари дискове. Така си оставаш и със старите болтове. Друг вариант за промяна на офета на колелото няма.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 29.10.2011
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: 745d, 530d, 335d
Мечтае да кара: Су-35
Детайли за колата: - Е36 320i (SOLD)
- E46 330i BlackSapphire (stage 2) (SOLD)
- E46 330ci (SOLD)
- E46 330cd 400+ hp (SOLD)
- E65 745d 400+ hp
- E60 530d 300+ hp
- E92 335d (Stage 3)

Re: Регулигуемо окачване

Мнение от MCPO » 17 Фев 2014, 17:24

Минах и по тоя път, сложих 20мм фланци и си свиркам като пич нямам ядове, само че моите гуми са 225/45 и леко закачат при пълен десен пълен ляв. Слагай 15-20 мм фланци и си ти човека, няма да имаш никакви проблеми. :yes:
"Силата не идва от физическия капацитет. Тя идва от неукротимата воля." - Ганди
BWM Team Dobrich Just Cavalli 

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Re: Регулигуемо окачване

Мнение от err0r » 17 Фев 2014, 17:33

20 мм е много. А и с толкова дебел фланец ЕТ-то ще стане 21 и гумата ще започне да опира във външната част на калника. 5 до 10 мм е най-добре.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 29.10.2011
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: 745d, 530d, 335d
Мечтае да кара: Су-35
Детайли за колата: - Е36 320i (SOLD)
- E46 330i BlackSapphire (stage 2) (SOLD)
- E46 330ci (SOLD)
- E46 330cd 400+ hp (SOLD)
- E65 745d 400+ hp
- E60 530d 300+ hp
- E92 335d (Stage 3)

Re: Регулигуемо окачване

Мнение от MCPO » 17 Фев 2014, 17:43

err0r написа:20 мм е много. А и с толкова дебел фланец ЕТ-то ще стане 21 и гумата ще започне да опира във външната част на калника. 5 до 10 мм е най-добре.


Аз лично прбовах с 5 мм първо и гумата беше на една игла разстояние от гайките за реглаж, затова сложих по-големи фланци и нямам проблем никакъв ЕТ-то ми с тях стана 26 , затова 10мм май ще му дойдат най-добре на колегата. Много зависи от джантите и гумите. Пак казвам аз бях с 225, а не с 205 като колегата.
"Силата не идва от физическия капацитет. Тя идва от неукротимата воля." - Ганди
BWM Team Dobrich Just Cavalli 

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: Регулигуемо окачване

Мнение от Lenco » 17 Фев 2014, 20:32

Единствено може да се гадае, пружините на койловърите имат разлика при различните марки, та единствено на въпросната кола може да се пробва. На Билштайн пружините са с по-малък външен диаметър от ФК, примерно.
Добре проектирани койловъри не би трябвало да искат смяна на джанти, освен ако не се снишава екстремно само за снимака :mhihi: пробвано :yes:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 562
Регистриран на: 27.11.2008
Местоположение: Silistra
Пол: Мъж

Re: Регулигуемо окачване

Мнение от Makarov 2 » 17 Фев 2014, 21:16

Благодаря момчета! След като оправя нещата,ще споделя в темата кое,как защо...

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Re: Регулигуемо окачване

Мнение от err0r » 18 Фев 2014, 10:46

Lenco написа:Единствено може да се гадае, пружините на койловърите имат разлика при различните марки, та единствено на въпросната кола може да се пробва. На Билштайн пружините са с по-малък външен диаметър от ФК, примерно.
Добре проектирани койловъри не би трябвало да искат смяна на джанти, освен ако не се снишава екстремно само за снимака :mhihi: пробвано :yes:

То ако си с койлове и вдигнеш колата, колелото ще има отстъп от стеблото на амортисьора, но проблемът е, че повечето потребители с койлове ги взимат, за да я свалят надолу, което прави проблема. Аз просто си карах с джанти с ЕТ20, после 13, после 16 и нямах проблеми.
Изображение

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook