проблем с 325ТДС
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- LANA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 392
- Регистриран на: 1.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330d
- Мечтае да кара: M550d
проблем с 325ТДС
Привет на всички,
колата палеше доста трудно сутрин и едвам държеше празен ход, но като загрее се оправяше.
Течеше нафта от помпата и понеже се опитвам да я продам ремонтирах помпата (300 кинта гумички, уплътнения и пр).
Стана супер и реших да не я продавам, а жената да цъка ц нея.
Вчера обаче, едно момче се обади да я гледа, че не съм махнал обявите и тествахме пробвахме всичко си беше ОК.
На следващото палене колата трака като мерцедес 123ка
, няма мощност в ниските, едвам върти като е студена (затяга имам чувството мотора като едно време на Москвичите), но пали де-> със зор.
Върви и трака и пуши черно.
Отодох при тези от София Дизел Център (те ремонтираха помпата0 и тяхното становище е, че веригата е прескочила зъб...
Колата е супер стегната и сега се чудя какво да правя?
Колко излиза смяна на верига, дали тези симптоми са показател за прескочил зъб?
питам за да знам дали да я пускам за скрап или да си я правя и да я задържа.
мерси предварително.
колата палеше доста трудно сутрин и едвам държеше празен ход, но като загрее се оправяше.
Течеше нафта от помпата и понеже се опитвам да я продам ремонтирах помпата (300 кинта гумички, уплътнения и пр).
Стана супер и реших да не я продавам, а жената да цъка ц нея.
Вчера обаче, едно момче се обади да я гледа, че не съм махнал обявите и тествахме пробвахме всичко си беше ОК.
На следващото палене колата трака като мерцедес 123ка

Върви и трака и пуши черно.
Отодох при тези от София Дизел Център (те ремонтираха помпата0 и тяхното становище е, че веригата е прескочила зъб...
Колата е супер стегната и сега се чудя какво да правя?
Колко излиза смяна на верига, дали тези симптоми са показател за прескочил зъб?
питам за да знам дали да я пускам за скрап или да си я правя и да я задържа.
мерси предварително.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: проблем с 325ТДС
Колега, ако се закачи колата за диагностика ще се разбере какъв е проблема- мисля, че няма да стане с гадаене. За мен прескачането на зъб на верига е нещо екзотично, освен ако не са допуснати някакви груби грешки при монтажа на ГНП.
- sebulba1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 209
- Регистриран на: 12.06.2008
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e36 325tds touring,e46 328ci...
- Мечтае да кара: МИГ–29
- Детайли за колата: И двете с чип...
Re: проблем с 325ТДС
При мен,преди години,като взех моя TDS имаше проблем с топлият старт.Стандартният проблем с разтегната верига.При едно палене,изведнъж усетих,как мотора стана по-шумен и нямаше никаква мощност.Изчукваше като стар Мерцедес.Оказа се,че веригата е толкова разтегната,че наистина сама е прескочила зъб. 

- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: проблем с 325ТДС
Няма какво да и правиш диагностика и не я карай. Вариантите са два:
1. прескочила зъб
2. счупен/износен обтегач на веригата, което води до първа позиция.
1. прескочила зъб
2. счупен/износен обтегач на веригата, което води до първа позиция.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- LANA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 392
- Регистриран на: 1.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330d
- Мечтае да кара: M550d
Re: проблем с 325ТДС
Явно е това.
Заслужава ли си да се прави се чудя?
напатил съм се от отваряния на ДВГ (това е трето БМВ, което успявам да докарам до кома)...
Заслужава ли си да се прави се чудя?
напатил съм се от отваряния на ДВГ (това е трето БМВ, което успявам да докарам до кома)...
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани