Губи антифриз след смяна на всичко.

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 557
Регистриран на: 9.06.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW и VAG

Губи антифриз след смяна на всичко.

Мнение от zafirovp » 30 Ное 2013, 19:55

Здравейте,
имам едно М42 дето много ми ходи по нервите вече и ако не беше доста запазеното купе, до сега да съм го хвърлил за скрап.

Та, проблемът беше, че сменях стартер и след махането на долните колектори видях, че маркуча между блока и клапана на парното сълзи. Смених и двата маркуча. Отделно преди година сменях тройника и почти всички маркучи, заедно със радиатор и разширителен съд. Вече всичко под колекторите е ново и не тече, но ми отива по 200 мл антифриз на ден. Ходих за проверка на изгорели газове във антифриза и всичко е във нормите(гарнитурата на главата е нова).

Въпросът ми е:
От къде може да тече. Под колекторите не е, радиатора и разширителния съд също. Остава само радиаторчето на парното, но нито ми се запотяват стъклата, нито стелките са ми мокри.

Колата е компакт със м42.


ПС: Моля помагайте, че вече трети ден го търся този проблем на студа. :bchug:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 8.06.2013
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: Губи антифриз след смяна на всичко.

Мнение от GecataBMW-E46 » 30 Ное 2013, 20:18

Само от тройника отзад на главата ще е с тоя тройник толкова ядове съм брал,смених го него и маркучите към него и на самия фланец където ляга на главата сложих червен силикон и тогава чак спря.Виж и маркуча от тройника към подгряването на колектора да не тече от там.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 557
Регистриран на: 9.06.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW и VAG

Re: Губи антифриз след смяна на всичко.

Мнение от zafirovp » 30 Ное 2013, 20:52

Добре, че аз имам тройник само под колекторите. Май говориш за м43, а аз съм със м42. Мерси все пак.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 150
Регистриран на: 6.02.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: е38 3.5 V8
Мечтае да кара: 328 с колектор от 325
Детайли за колата: Без задни гърнета

Re: Губи антифриз след смяна на всичко.

Мнение от Дидо ди » 30 Ное 2013, 23:07

щом си сменил всичко може би има малко въздух в системата и трябва малко време да се покара топла с отворен термостат... а капачката на разширителния съд наред ли е... :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 557
Регистриран на: 9.06.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW и VAG

Re: Губи антифриз след смяна на всичко.

Мнение от zafirovp » 01 Дек 2013, 1:46

В това което казваш има логика. Обезвъздуших преди 4-5 дни, след това повторих само веднъж. Направих всичко като по учебник, но все пак, чак толкова много въздух да има...незнам.

Капачката е сменяна преди година, и старата и новата си щракат при разклащане, но вся пак ще пробвам със друга.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 557
Регистриран на: 9.06.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW и VAG

Re: Губи антифриз след смяна на всичко.

Мнение от zafirovp » 01 Дек 2013, 20:07

Днес пак обикалях около колата във търсене на следи от антифриз докато не видях най-очевидното. Теч от разширителния съд. :D Знам, че това е детска болест на Е36-те и може би затова съм го пропуснал.

Утре ще му сменя о-пръстена. Искам да попитам дали някой може да обясни каква е процедурата по демонтажа.

Следата на теча е абсолютно идентична със снимката от тази тема.viewtopic.php?t=43073

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Губи антифриз след смяна на всичко.

Мнение от b00st » 01 Дек 2013, 20:22

Дърпаш здраво, ако имаш късмет да го извадиш цяло. Най-вероятно ще се счупи и отиваш за нов радиатор направо щото пластмасата се раздува по него. Тва е процедурата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Губи антифриз след смяна на всичко.

Мнение от metodi80 » 04 Дек 2013, 20:34

Всички упражнения около смяна на О-пръстени , лепене на радиатор и т.н , са напълно безмислени !
Ако тече където и да било от радиатора - смяна !
В раздел полезни съм написал подробна тема за ремонт на радиатор ,който му се занимава и за закрепване на положението , става , но за решение на проблема - само нов радиатор !

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 557
Регистриран на: 9.06.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW и VAG

Re: Губи антифриз след смяна на всичко.

Мнение от zafirovp » 05 Дек 2013, 23:59

А някой има ли представа защо точно до стойката на компресора на климатика има следи от антифриз? Мислих, че е масло, но се оказа антифриз.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 708
Регистриран на: 3.09.2009
Кара: 466,5 см3 на цилиндър
Мечтае да кара: Нормално

Re: Губи антифриз след смяна на всичко.

Мнение от don't be » 06 Дек 2013, 0:05

Не добе стегнато , водно съединение , водна помпа и това което на мен ми се случи тези дни - изгнила тапа на блока , капе лека по лека от нея .
За милиони-няма закони.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 557
Регистриран на: 9.06.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW и VAG

Re: Губи антифриз след смяна на всичко.

Мнение от zafirovp » 06 Дек 2013, 0:44

За коя тапа става въпрос?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 708
Регистриран на: 3.09.2009
Кара: 466,5 см3 на цилиндър
Мечтае да кара: Нормално

Re: Губи антифриз след смяна на всичко.

Мнение от don't be » 06 Дек 2013, 13:37

Не мога да ти обесня , става с гледане
За милиони-няма закони.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook