Губи антифриз след смяна на всичко.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- zafirovp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 557
- Регистриран на: 9.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW и VAG
Губи антифриз след смяна на всичко.
Здравейте,
имам едно М42 дето много ми ходи по нервите вече и ако не беше доста запазеното купе, до сега да съм го хвърлил за скрап.
Та, проблемът беше, че сменях стартер и след махането на долните колектори видях, че маркуча между блока и клапана на парното сълзи. Смених и двата маркуча. Отделно преди година сменях тройника и почти всички маркучи, заедно със радиатор и разширителен съд. Вече всичко под колекторите е ново и не тече, но ми отива по 200 мл антифриз на ден. Ходих за проверка на изгорели газове във антифриза и всичко е във нормите(гарнитурата на главата е нова).
Въпросът ми е:
От къде може да тече. Под колекторите не е, радиатора и разширителния съд също. Остава само радиаторчето на парното, но нито ми се запотяват стъклата, нито стелките са ми мокри.
Колата е компакт със м42.
ПС: Моля помагайте, че вече трети ден го търся този проблем на студа.
имам едно М42 дето много ми ходи по нервите вече и ако не беше доста запазеното купе, до сега да съм го хвърлил за скрап.
Та, проблемът беше, че сменях стартер и след махането на долните колектори видях, че маркуча между блока и клапана на парното сълзи. Смених и двата маркуча. Отделно преди година сменях тройника и почти всички маркучи, заедно със радиатор и разширителен съд. Вече всичко под колекторите е ново и не тече, но ми отива по 200 мл антифриз на ден. Ходих за проверка на изгорели газове във антифриза и всичко е във нормите(гарнитурата на главата е нова).
Въпросът ми е:
От къде може да тече. Под колекторите не е, радиатора и разширителния съд също. Остава само радиаторчето на парното, но нито ми се запотяват стъклата, нито стелките са ми мокри.
Колата е компакт със м42.
ПС: Моля помагайте, че вече трети ден го търся този проблем на студа.

- GecataBMW-E46
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 647
- Регистриран на: 8.06.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Губи антифриз след смяна на всичко.
Само от тройника отзад на главата ще е с тоя тройник толкова ядове съм брал,смених го него и маркучите към него и на самия фланец където ляга на главата сложих червен силикон и тогава чак спря.Виж и маркуча от тройника към подгряването на колектора да не тече от там.
- zafirovp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 557
- Регистриран на: 9.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW и VAG
Re: Губи антифриз след смяна на всичко.
Добре, че аз имам тройник само под колекторите. Май говориш за м43, а аз съм със м42. Мерси все пак.
- Дидо ди
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 150
- Регистриран на: 6.02.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: е38 3.5 V8
- Мечтае да кара: 328 с колектор от 325
- Детайли за колата: Без задни гърнета
Re: Губи антифриз след смяна на всичко.
щом си сменил всичко може би има малко въздух в системата и трябва малко време да се покара топла с отворен термостат... а капачката на разширителния съд наред ли е... 

- zafirovp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 557
- Регистриран на: 9.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW и VAG
Re: Губи антифриз след смяна на всичко.
В това което казваш има логика. Обезвъздуших преди 4-5 дни, след това повторих само веднъж. Направих всичко като по учебник, но все пак, чак толкова много въздух да има...незнам.
Капачката е сменяна преди година, и старата и новата си щракат при разклащане, но вся пак ще пробвам със друга.
Капачката е сменяна преди година, и старата и новата си щракат при разклащане, но вся пак ще пробвам със друга.
- zafirovp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 557
- Регистриран на: 9.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW и VAG
Re: Губи антифриз след смяна на всичко.
Днес пак обикалях около колата във търсене на следи от антифриз докато не видях най-очевидното. Теч от разширителния съд.
Знам, че това е детска болест на Е36-те и може би затова съм го пропуснал.
Утре ще му сменя о-пръстена. Искам да попитам дали някой може да обясни каква е процедурата по демонтажа.
Следата на теча е абсолютно идентична със снимката от тази тема.viewtopic.php?t=43073

Утре ще му сменя о-пръстена. Искам да попитам дали някой може да обясни каква е процедурата по демонтажа.
Следата на теча е абсолютно идентична със снимката от тази тема.viewtopic.php?t=43073
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Губи антифриз след смяна на всичко.
Дърпаш здраво, ако имаш късмет да го извадиш цяло. Най-вероятно ще се счупи и отиваш за нов радиатор направо щото пластмасата се раздува по него. Тва е процедурата.
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Губи антифриз след смяна на всичко.
Всички упражнения около смяна на О-пръстени , лепене на радиатор и т.н , са напълно безмислени !
Ако тече където и да било от радиатора - смяна !
В раздел полезни съм написал подробна тема за ремонт на радиатор ,който му се занимава и за закрепване на положението , става , но за решение на проблема - само нов радиатор !
Ако тече където и да било от радиатора - смяна !
В раздел полезни съм написал подробна тема за ремонт на радиатор ,който му се занимава и за закрепване на положението , става , но за решение на проблема - само нов радиатор !
- zafirovp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 557
- Регистриран на: 9.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW и VAG
Re: Губи антифриз след смяна на всичко.
А някой има ли представа защо точно до стойката на компресора на климатика има следи от антифриз? Мислих, че е масло, но се оказа антифриз.
- don't be
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 708
- Регистриран на: 3.09.2009
- Кара: 466,5 см3 на цилиндър
- Мечтае да кара: Нормално
Re: Губи антифриз след смяна на всичко.
Не добе стегнато , водно съединение , водна помпа и това което на мен ми се случи тези дни - изгнила тапа на блока , капе лека по лека от нея .
За милиони-няма закони.
- zafirovp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 557
- Регистриран на: 9.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW и VAG
Re: Губи антифриз след смяна на всичко.
За коя тапа става въпрос?
- don't be
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 708
- Регистриран на: 3.09.2009
- Кара: 466,5 см3 на цилиндър
- Мечтае да кара: Нормално
Re: Губи антифриз след смяна на всичко.
Не мога да ти обесня , става с гледане
За милиони-няма закони.
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани