Проблем с долна помпа на съединителя

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1057
Регистриран на: 11.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '99 E46 318i; '01 E53 3.0i

Проблем с долна помпа на съединителя

Мнение от Joro_Paveto » 28 Окт 2013, 23:57

Взех си съединител комплект с едномасов маховик 10.5кг. Купих и нова вилка, пружината и пина за вилката. Монтирах всичко и като натиснах педала в нaчалото вървеше тегаво и изведнъж изпляка и като стигна до ограничителя на пода се чу как притискателя(слънцето) опря в пружините на феродовия диск. Извадих помпата и тя се беше разпаднала. Взех друга помпа пак от Е36 сложих я и педала имаше много малък ход, днес по навик натиснах по-рязко педала до пода и помпата пак се прееба и като натисна до долу се чува стърженете от опирането на притискателя в пружините на феродовия диск. Да уточна, че и с двете помпи скоростите включваха безпроблемно. Сега ако не натискам педала до долу скоростите пак включват без проблем.
Съединителя по номер излиза, че се слага на Е36 320i и на Е34 520i. Лагерът е за Е36.
Въпросът ми е защо като натинсна педала до ограничителя налягането чупи помпите?
Лека нощ, добър ден, пак съм с моя...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 345
Регистриран на: 16.11.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 525dA '09
Мечтае да кара: ново БМВ

Re: Проблем с долна помпа на съединителя

Мнение от batvlady79 » 03 Ное 2013, 9:42

Колега, провери дали правилно си монтирал вилката и дали пина е влязъл на мястото си. Това което според мен става е че пина не придържа вилката от едната страна и тя се изплюва напред, което пък води до разглобяване на помпата.
Когато прочетох за вредата от алкохола, се отказах от четенето..

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1057
Регистриран на: 11.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '99 E46 318i; '01 E53 3.0i

Re: Проблем с долна помпа на съединителя

Мнение от Joro_Paveto » 03 Ное 2013, 16:02

batvlady79 написа:Колега, провери дали правилно си монтирал вилката и дали пина е влязъл на мястото си. Това което според мен става е че пина не придържа вилката от едната страна и тя се изплюва напред, което пък води до разглобяване на помпата.

Всичко е монтирано както трябва. Преди малко се прибрах от гаража - направих следното: Свалих помпата, тя беше изплюла буталото. Сглобих я и преди да я сложа в кутията отворих обезвъздушителната пробка и няколко пъти прибрах буталото - докато спряха да излизат мехурчета. После монтирах помпата на колта и натискнах 10 пъти съединителя (вече си беше както трябва - хода до долу, меко и без да запъва) после пак извадих помпата от скоростната кутия и отворих обезвъздушителната пробка, прибрах буталото до край и затворих пробката. Монтирах всичко обратно и при пробното каране нямаше никакви проблеми. Процедурата я направих както е описано в хайнес ръководството.
Лека нощ, добър ден, пак съм с моя...

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook