БМВ 318 ТДС

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 0
Регистриран на: 27.10.2013
Пол: Мъж

БМВ 318 ТДС

Мнение от vasko205 » 27 Окт 2013, 21:54

може ли някои да ми каже от какво може да не се форсира повече от 3000 оборота малкия тдс и много дими черен пушек

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 118
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: Аксаково
Пол: Мъж
Кара: 325 TDS , Nissan primera 4x4
Мечтае да кара: GTR
Детайли за колата: комби,М пакет

Re: БМВ 318 ТДС

Мнение от ТРСТ » 28 Окт 2013, 6:48

На първо време прегледай турбо пътищата!

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 19.05.2010
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е36
Мечтае да кара: без удъри

Re: БМВ 318 ТДС

Мнение от M1977 » 28 Окт 2013, 7:53

Теч на въздух най - вероятно отнякъде.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: БМВ 318 ТДС

Мнение от bum_bum » 28 Окт 2013, 10:33

Или МАП сензора :dunno:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 22.11.2013
Местоположение: гр. Лясковец обл. В. Търновска
Пол: Мъж
Кара: BMW 318 TDS

Re: БМВ 318 ТДС

Мнение от East » 16 Дек 2013, 20:34

След като прегледах колеги и не видях нещо сходно с моя проблем реших да използвам темата на колегата така като и моята кола също е малкия тдс . Там проблема ми е че колата е пълен мъртвец турбото не желае да работи след като извадих филтърната кутия и тръбите до него , на пипане перката се върти с леко усилие (като навиване на часовник може би за сръвнение не за ирония )като няма никакви луфтове незнам до колко е нормално като при другата ми кола ( ситроен енвазион 1.9 тди) турбото има лек луфт и се върти много леко. Така както е отворено всичко я запалих турбото си дърпаше леко след 2.500 оборота след като си сложих ръката пред него колата почти загасна . От някакви идея от какво може да е ? колата не пуши , казвам го защото ако пушеше щеше да има някакъв проблем с интеркулера .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: БМВ 318 ТДС

Мнение от bum_bum » 17 Дек 2013, 15:42

Вързможно ли е да имаш някакви завишени очаквания към колата, защото тя по подразбиране си е ужасен мъртвец. Особено в ниските обороти и тръгване от място.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 22.11.2013
Местоположение: гр. Лясковец обл. В. Търновска
Пол: Мъж
Кара: BMW 318 TDS

Re: БМВ 318 ТДС

Мнение от East » 17 Дек 2013, 16:56

Ммм преди се движеше значително по добре . Незнам просто тя беше в един мои приятел известно време и след като ми я върна нещо няма желание за живот

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 118
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: Аксаково
Пол: Мъж
Кара: 325 TDS , Nissan primera 4x4
Мечтае да кара: GTR
Детайли за колата: комби,М пакет

Re: БМВ 318 ТДС

Мнение от ТРСТ » 17 Дек 2013, 20:28

Никой производител няма да произведе двигател,който е ужасен мъртвец по подразбиране.
Че е слабичък,две мнения няма.
Турбото трябва да се върти съвсем свободно и леко. Както на другата ти кола. Първите мнения по темата.......обърни внимание на тях!
На двигателя не му достига кислород. Причини-турбо или турбо пътища.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: БМВ 318 ТДС

Мнение от bum_bum » 17 Дек 2013, 21:27

ТРСТ написа:Никой производител няма да произведе двигател,който е ужасен мъртвец по подразбиране.


Туй го кажи на някой собственик на Фиат Кибо, Смарт ЦДИ, Тата Нано и още поне 20-тина коли в клуб "половин минута до 100"

ТРСТ написа: Че слабичък,две мнения няма.


Имам някаква представа, по някаква случайност преди 12-тина години имах първия 318тдс у форума ;)

Колега, щом има промяна от преди най-добре е диагностика. Налягането на турбината може да се измери ако това те притеснява.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: E-39 530d touring-full ///Mпакет, ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Re: БМВ 318 ТДС

Мнение от Борис_Малинов » 17 Дек 2013, 22:45

Честно казано тдс-са става много приятен за каране със съвсем малки модове. Това лято си взех един туринг с такъв мотор и съм доволен.
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 471
Регистриран на: 13.09.2005
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: Е61 530 Д/ Е34 525 тдс
Мечтае да кара: M6 разбира се

Re: БМВ 318 ТДС

Мнение от Gancho » 18 Дек 2013, 17:54

Борис_Малинов написа:Честно казано тдс-са става много приятен за каране със съвсем малки модове. Това лято си взех един туринг с такъв мотор и съм доволен.

Колегата е много прав за малкия тдс,с чип колата става много приятна за каране и турбината се усеща преди 2000 обр.Предишната ми кола беше точно такава и за 5 години съм нямал абсолютно никакви проблеми с двигателя. :yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 22.11.2013
Местоположение: гр. Лясковец обл. В. Търновска
Пол: Мъж
Кара: BMW 318 TDS

Re: БМВ 318 ТДС

Мнение от East » 19 Дек 2013, 5:42

Днес ще сглобя колата извадих и почистих кулера и всички тръби , ако не се остава самото турбо да се е предало

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: БМВ 318 ТДС

Мнение от bum_bum » 19 Дек 2013, 10:28

Така и така като си я поразглобил свали да почистиш и колектора и прегледай и разните маркучета около него, че обикновено са понацепени. Като свалиш колектора можеш да си смениш и маркучетата за нафтата.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 22.11.2013
Местоположение: гр. Лясковец обл. В. Търновска
Пол: Мъж
Кара: BMW 318 TDS

Re: БМВ 318 ТДС

Мнение от East » 19 Дек 2013, 17:59

маркучите за нафтата ги смених още като ги взех защото уж се били сцепили и добрия ми приятел ги беше направил с 4 нади :evil: и за това ги пуснах отново и нещо нафтовата помпа не си държеше налягането и затова преди филтъра сложих клапан , от тези като на френските коли " мусколчетата" , а и всички тези тръби които са свързани с въздуха бяха свалени и почистени както и самия интеркулер , колата сега е по добре но пък започна да забива :D направо ще го пречукам този , утре ще сваля нафтовата помпа и ще я закарам на един факир тук да видим какво ще каже .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: БМВ 318 ТДС

Мнение от bum_bum » 20 Дек 2013, 9:51

Имай в предвид, че този двигател е доста капризен към качеството на нафтата също.

Може да пробваш с добавка, но ти трябват поне 800-1000км за да се изчисти. Ял съм го тоя с нафта от Лукойл и тогава в 3 сервиза- Дару, Супер Дизел и още един на някакъв "факир" по БМВ-тата по това време ми казваха, че помпата е заминала.
Изображение

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook