Горд собственик на 318is М44B19 - питане
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- BMWFen
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 4.06.2005
- Местоположение: Морската СТОЛИЦА
- Кара: e36 m44b19
Горд собственик на 318is М44B19 - питане
Здравейте колеги с Е36 
От понеделеник ще съм и аз в клуба с една е36 318is 1998г.
Колата е сравнително запазена за годините си. Днес бяхме в сервиза и се оказа, че има сериозно оливане на масло по двигателя, като се тръгне най-отпред на мотора, та чак на скоростната кутия, картера и така...много масло!
Колата е стояла последната година много на място и явно от някъде е протекла. Трудно е да се установи и ще съм благодарен на всеки, който може да даде предложения от къде текат тези мотори М44б19.
Моите предположения и това което прочетох тук във форума са преден семеринг на колянов вал, има теч от гарнитура на капака на клапани, както и от дифюзьора на масления филтър (някакви О пръстени се сменяли). Та кои са слабите места и евентуални за причината за този сериозен теч?
Това което мисля да правя е да измия мотора отгоре и отдолу и след това да наблюдаваме теча.
Моля колегите от Варна да препоръчат автомивка, където мият двигатели и където са добри.
Благодаря предварително на всички колеги! Скоро ще има и снимки
Поздрави!

От понеделеник ще съм и аз в клуба с една е36 318is 1998г.
Колата е сравнително запазена за годините си. Днес бяхме в сервиза и се оказа, че има сериозно оливане на масло по двигателя, като се тръгне най-отпред на мотора, та чак на скоростната кутия, картера и така...много масло!
Колата е стояла последната година много на място и явно от някъде е протекла. Трудно е да се установи и ще съм благодарен на всеки, който може да даде предложения от къде текат тези мотори М44б19.
Моите предположения и това което прочетох тук във форума са преден семеринг на колянов вал, има теч от гарнитура на капака на клапани, както и от дифюзьора на масления филтър (някакви О пръстени се сменяли). Та кои са слабите места и евентуални за причината за този сериозен теч?
Това което мисля да правя е да измия мотора отгоре и отдолу и след това да наблюдаваме теча.
Моля колегите от Варна да препоръчат автомивка, където мият двигатели и където са добри.
Благодаря предварително на всички колеги! Скоро ще има и снимки

Поздрави!
BMW 318is M44B19
- Mironikolo
- Потребител
-
- Мнения: 35
- Регистриран на: 6.10.2013
- Местоположение: Варна
- Кара: винаги с кеф
Re: Горд собственик на 318is М44B19 - питане
Мивка, стария дап, намира се на крайезерния път.
Има две житейски правила: Правило 1 – Не се тревожи за дреболии. Правило 2 – Всички неща са дреболии.
Фридрих Ницше
Фридрих Ницше
- GecataBMW-E46
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 647
- Регистриран на: 8.06.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Горд собственик на 318is М44B19 - питане
Най-вероятно са се опекли О-пръстените на клапана на масления филтър от там тече най-често,или профилната гарнитура между двата капака на ангренажа.
- jorko7120
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 243
- Регистриран на: 1.12.2011
- Пол: Мъж
- Кара: кво му падне...
- Мечтае да кара: М6 G-power
Re: Горд собственик на 318is М44B19 - питане
Добре дошъл 
Въпросът е много ли тече (губи масло) или дълго време не е обърнато нужното внимание към проблема. Ето няколко идеи относно проблема но както сам каза измий я и следи откъде ще прокапе.
номер 4, 15, 16 Семеринга който каза , гарнитурата на картера и семеринга на скоростите номер13

Въпросът е много ли тече (губи масло) или дълго време не е обърнато нужното внимание към проблема. Ето няколко идеи относно проблема но както сам каза измий я и следи откъде ще прокапе.
номер 4, 15, 16 Семеринга който каза , гарнитурата на картера и семеринга на скоростите номер13
- BMWFen
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 4.06.2005
- Местоположение: Морската СТОЛИЦА
- Кара: e36 m44b19
- BMWFen
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 4.06.2005
- Местоположение: Морската СТОЛИЦА
- Кара: e36 m44b19
Re: Горд собственик на 318is М44B19 - питане
jorko7120 написа:Добре дошъл
Въпросът е много ли тече (губи масло) или дълго време не е обърнато нужното внимание към проблема. Ето няколко идеи относно проблема но както сам каза измий я и следи откъде ще прокапе.
номер 4, 15, 16 Семеринга който каза , гарнитурата на картера и семеринга на скоростите номер13
Сьс сигурност не е наблюдавана дълго време...
Този семеринг на скоростите трудно ли се сменя?
Иначе 2008ма е сменян съединителя и не е сменен задния семеринг на колянов вал

BMW 318is M44B19
- kichuka
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 482
- Регистриран на: 8.08.2012
- Местоположение: Пловдив
- Кара: e36 AC Schnitzer, e46 328i
- Мечтае да кара: e31
- Детайли за колата: малко по-различна
Re: Горд собственик на 318is М44B19 - питане
Скоро на м43-ката сменях о-пръстени и гарнитура на масленото тяло. Голям теч беше голяма работа та се бях наплашил. Части + труд + доливане на масло + 60лв. Дано и ти да се разминеш така лесно! Успех с колата с най-подходящия двигател според мен за градско каране.
- BMWFen
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 4.06.2005
- Местоположение: Морската СТОЛИЦА
- Кара: e36 m44b19
Re: Горд собственик на 318is М44B19 - питане
kichuka написа:Скоро на м43-ката сменях о-пръстени и гарнитура на масленото тяло. Голям теч беше голяма работа та се бях наплашил. Части + труд + доливане на масло + 60лв. Дано и ти да се разминеш така лесно! Успех с колата с най-подходящия двигател според мен за градско каране.
Благодаря колега! Това доста ми успокои

BMW 318is M44B19
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Горд собственик на 318is М44B19 - питане
Колата е стояла последната година много на място и явно от някъде е протекла.
Една година не карана кола, с протекло масло- аз бих се замислил дали да я взема. Това протичане не е станало от седенето и както ти казва колегата, ясно е, че не са го оправили, но дали поне са доливали масло докато са я карали. Преди няколко дни един колега ми се оплака, че клапаните били много шумни и лампата за маслото светела- "долях" "само" четири

- BMWFen
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 4.06.2005
- Местоположение: Морската СТОЛИЦА
- Кара: e36 m44b19
Re: Горд собственик на 318is М44B19 - питане
zvetiko написа:Колата е стояла последната година много на място и явно от някъде е протекла.
Една година не карана кола, с протекло масло- аз бих се замислил дали да я взема. Това протичане не е станало от седенето и както ти казва колегата, ясно е, че не са го оправили, но дали поне са доливали масло докато са я карали. Преди няколко дни един колега ми се оплака, че клапаните били много шумни и лампата за маслото светела- "долях" "само" четирилитра масло.
След 200000км е започнал филма с доливането. Сега е на 228 000. Купувам я от най-добрия си приятел. Той я внесе от немско през 2007ма. Надявам си всичко се реши лесно.
BMW 318is M44B19
- jorko7120
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 243
- Регистриран на: 1.12.2011
- Пол: Мъж
- Кара: кво му падне...
- Мечтае да кара: М6 G-power
Re: Горд собственик на 318is М44B19 - питане
BMWFen написа:jorko7120 написа:Добре дошъл
Въпросът е много ли тече (губи масло) или дълго време не е обърнато нужното внимание към проблема. Ето няколко идеи относно проблема но както сам каза измий я и следи откъде ще прокапе.
номер 4, 15, 16 Семеринга който каза , гарнитурата на картера и семеринга на скоростите номер13
Сьс сигурност не е наблюдавана дълго време...
Този семеринг на скоростите трудно ли се сменя?
Иначе 2008ма е сменян съединителя и не е сменен задния семеринг на колянов вал
Колега не знам дали трудно се сменява не съм го сменявал въпреки че тече но на мен съединителя ми е почти за смяна и тогава ще го сменя при свалени скорости ще бъде доста по лесно


- BMWFen
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 4.06.2005
- Местоположение: Морската СТОЛИЦА
- Кара: e36 m44b19
Re: Горд собственик на 318is М44B19 - питане
Да колега, прав си. Съединителя е на 70 000 от смяната и сте го почакам още. Утре я взимам и нямам търпение! 
Не съм споделя, но първата ми кола беше е36 320 седан с М пакет. Откраднаха ми я още на 2рия ден. Годината бе 2003ta в Германия. Оттогава до днес смених много коли, но така и не купих ВМW. Утре ще променя това и съм много щастлив
и

Не съм споделя, но първата ми кола беше е36 320 седан с М пакет. Откраднаха ми я още на 2рия ден. Годината бе 2003ta в Германия. Оттогава до днес смених много коли, но така и не купих ВМW. Утре ще променя това и съм много щастлив

BMW 318is M44B19
- jorko7120
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 243
- Регистриран на: 1.12.2011
- Пол: Мъж
- Кара: кво му падне...
- Мечтае да кара: М6 G-power
Re: Горд собственик на 318is М44B19 - питане
Колега тези 70к не са фактор дали е за смяна или не може и за 10к да замине може и 300к да издържи че и повече всичко зависи от шофьора. Идеята беше ако е почти за смяна да изчакаш и да си го смениш тогава за да ти е по лесно. И да качиш някоя снимчица 

- 00700
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 575
- Регистриран на: 16.02.2009
- Местоположение: София
- Кара: BMW 318i, sedan, 11.97
Re: Горд собственик на 318is М44B19 - питане
Безаварийно каране. Колегите по-горе са те посъветвали какво да направиш. 

- BMWFen
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 4.06.2005
- Местоположение: Морската СТОЛИЦА
- Кара: e36 m44b19
Re: Горд собственик на 318is М44B19 - питане
Благодаря на всички колеги! Обичам този форум! 

BMW 318is M44B19
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани