луфт на хидравличната рейка на Е36
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- igra4a_bmw
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 253
- Регистриран на: 11.06.2007
луфт на хидравличната рейка на Е36
Здравейте колеги,колата ми е бмв 318 и бензин мотор м43 1994г,,проблема е следният от скоро при по висока скорост и малко неравности се получава едно вибриране в предните ми колелета наи вече на дясното,на канала проверих за изпуснал амортисиор,тампони и другите неща ,всичко си е ок,обаче хващам гумата разклащам наляво надясно и има луфт които виждам е от щангата на рейката за управление а имено наляво и надясно и то доста, ......та вапроса ми е може ли този луфт да се обере по някав начин или нова рейка,,,? Благодаря ....
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: луфт на хидравличната рейка на Е36
Огледай добре да не би вътрешните накрайници да са разбити. Това става най-добре като откачиш външните от шенкелите и клатиш навън-навътре. Може да откачиш и маншоните за пряка видимост към ябълките. Ако те са ок тогава се занимавай с рейката. А тя мисля при е36 не може да се натяга (но никак не съм сигурен). Но и да може това май не е решение и си трябва друга рейка.
- igra4a_bmw
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 253
- Регистриран на: 11.06.2007
Re: луфт на хидравличната рейка на Е36
а тези вътрешните накрайници какво представляват и трудно ли се сменят
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: луфт на хидравличната рейка на Е36
http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/S ... _tie_rods/
Намират се между рейката и външните накрайници, на схемата - между 4 и 9. То си е щанга с ябълковиден болт от към рейката. Като махнеш маншона и се вижда ябълката, в която не трябва да има луфт.
Намират се между рейката и външните накрайници, на схемата - между 4 и 9. То си е щанга с ябълковиден болт от към рейката. Като махнеш маншона и се вижда ябълката, в която не трябва да има луфт.
- igra4a_bmw
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 253
- Регистриран на: 11.06.2007
Re: луфт на хидравличната рейка на Е36
видях какво представлява този вътрешен накрайник,само да попитам някои знае ли с какъв ключ се отвърта или трябва да е нещо по специялен ?
- igra4a_bmw
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 253
- Регистриран на: 11.06.2007
Re: луфт на хидравличната рейка на Е36
Благодаря колеги,утре се заемам с подмяната им 

- bavaretca_tns
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: 14.04.2008
- Местоположение: plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: Основно на запад и по писти.
Re: луфт на хидравличната рейка на Е36
Dirty M5 driveR написа: А тя мисля при е36 не може да се натяга (но никак не съм сигурен). Но и да може това май не е решение и си трябва друга рейка.
Регулира се има един винт на нея и е за това, след като прегледа колегата накрайниците да пробва да я регулира.Някакви течове има ли от нея и бих ти препоръчал да я рециклираш вместо втора ръка или нова.
Re: луфт на хидравличната рейка на Е36
Може да се натегне, но леко. Но, първо свали буталцето където натиска пръта към червиака и сложи малко грес. Като развиеш, там хидравлично масло не трябва да има. При наличието на такова преминаваш към смяната на семерингите. Ако ли не стягаш по малко докато се обере луфта, ако изобщо стане.
Важно:
Не прекалявай, защото може да натегне и да няма връщане на волана. Задължително пробваш (в движение) някъде където няма опастност за теб и околни - пълен ляв и пълен десен.
Важно:
Не прекалявай, защото може да натегне и да няма връщане на волана. Задължително пробваш (в движение) някъде където няма опастност за теб и околни - пълен ляв и пълен десен.
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани