Къде да закарам Е36 1998г. за проверка на фабричната аларма?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- turbobanana
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 227
- Регистриран на: 26.12.2007
Къде да закарам Е36 1998г. за проверка на фабричната аларма?
Здравейте, колеги!
Имам Е36 323i 1998г.
Колата има оригинална аларма и ключ с три бутона [url](ето такъв http://img.alibaba.com/img/pb/484/065/3 ... 84_202.jpg).[/url]
При натискане на бутоните дистанционното свети, но от колата няма реакция.
Иначе когато заключа с ключа от ключалката се активира алармата, свири подобно на клаксон, също така светват мигачите и се вдигат стъклата и шибидаха, т.е. комфорт модула си бачка.
Смених батерията на дистанционното, няма разлика.
Моля за инфо или къде да я закарам да я направят или какъв може да е проблема.
За София става дума!
Поздрави и безаварийно каране!
Имам Е36 323i 1998г.
Колата има оригинална аларма и ключ с три бутона [url](ето такъв http://img.alibaba.com/img/pb/484/065/3 ... 84_202.jpg).[/url]
При натискане на бутоните дистанционното свети, но от колата няма реакция.
Иначе когато заключа с ключа от ключалката се активира алармата, свири подобно на клаксон, също така светват мигачите и се вдигат стъклата и шибидаха, т.е. комфорт модула си бачка.
Смених батерията на дистанционното, няма разлика.
Моля за инфо или къде да я закарам да я направят или какъв може да е проблема.
За София става дума!
Поздрави и безаварийно каране!
Re: Къде да закарам Е36 1998г. за проверка на фабричната ала
Колега, като начало можеш да опиташ да инициализираш ключа (операцията с натискане на бутоните, описана на няколко места тук във форума), защото е възможно колата и ключът да са се "забравили". Принципно се предполага, че щом светодиодът светва при натискане на бутон, батерията е в добра кондиция и ключът излъчва сигнал. За да си сигурен обаче, че и предавателят в ключа работи коректно без да използваш диагностичен уред (тестер) натисни едновременно бутонът за заключване и бутонът за отваряне на багажника - ако светодиодът светне за 1 секунда, значи всичко е ОК! След това пробвай инициализацията на ключа и ако не стане, тогава се хвърляй в други посоки!
- turbobanana
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 227
- Регистриран на: 26.12.2007
Re: Къде да закарам Е36 1998г. за проверка на фабричната ала
Привет!
Светодиодът светва при натискане на двата бутона...
Моля за линк към темите за инициализация на ключа, с търсачката не успях да ги намеря.
Благодаря предварително!
Светодиодът светва при натискане на двата бутона...
Моля за линк към темите за инициализация на ключа, с търсачката не успях да ги намеря.
Благодаря предварително!
Re: Къде да закарам Е36 1998г. за проверка на фабричната ала
Копирано от форума:
1.Отключи колата;
2.Влез и затвори вратата;
3.Завърти ключа на контакт (ON) и после изключи (OFF);
4.Извади ключа и натисни и задръж бутона за отключване;
5.Натисни бутона за заключване 3 пъти в рамките на 10 секунди (през цялото време държиш бутона за отключване натиснат);
6.Отпусни бутона за отключване;
При правилно програмиране, колата се заключва и отключва, като диодът на ключа започва да мига бавно за около 10 секунди. Ако не стане от първия път процедурата се повтаря отново (без 1-ва и 2-ра позиция). Така се програмира един ключ, ако искате да програмирате повече ключове (максимум до 4), трябва след като се програмира първия ключ в рамките на 30 сек. да се програмират и останалите!
А ето и видео: http://www.youtube.com/watch?v=O-TI1jc_nbA
1.Отключи колата;
2.Влез и затвори вратата;
3.Завърти ключа на контакт (ON) и после изключи (OFF);
4.Извади ключа и натисни и задръж бутона за отключване;
5.Натисни бутона за заключване 3 пъти в рамките на 10 секунди (през цялото време държиш бутона за отключване натиснат);
6.Отпусни бутона за отключване;
При правилно програмиране, колата се заключва и отключва, като диодът на ключа започва да мига бавно за около 10 секунди. Ако не стане от първия път процедурата се повтаря отново (без 1-ва и 2-ра позиция). Така се програмира един ключ, ако искате да програмирате повече ключове (максимум до 4), трябва след като се програмира първия ключ в рамките на 30 сек. да се програмират и останалите!
А ето и видео: http://www.youtube.com/watch?v=O-TI1jc_nbA
- turbobanana
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 227
- Регистриран на: 26.12.2007
Re: Къде да закарам Е36 1998г. за проверка на фабричната ала
GAZIE MILLE! Отивам да пробвам!
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Къде да закарам Е36 1998г. за проверка на фабричната ала
Не мисля, че ще се получи нещо. Това, че ключът е от посочения тип не е гаранция за типа на алармата. Ако е заводска и ключът е оригинален, трябва огледалото на колата да е с приемник и в него да влкизат поне 7 проводника, което не означава, че е електрохроматично.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
Re: Къде да закарам Е36 1998г. за проверка на фабричната ала
stony1 написа:Ако е заводска и ключът е оригинален, трябва огледалото на колата да е с приемник...
Колега, не при всички модели приемната антена се намира в огледалото, а дори и да беше така не виждам проблем да се започне от най-елементарното и да се върви към по-сложното - нищо не му струва на колегата да опита една инициализация, а какво ще се получи е отделен въпрос

- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Къде да закарам Е36 1998г. за проверка на фабричната ала
xm_net написа:stony1 написа:Ако е заводска и ключът е оригинален, трябва огледалото на колата да е с приемник...
Колега, не при всички модели приемната антена се намира в огледалото, а дори и да беше така не виждам проблем да се започне от най-елементарното и да се върви към по-сложното - нищо не му струва на колегата да опита една инициализация, а какво ще се получи е отделен въпрос!
При всички заводски монтирани аларми в Е36, а не тези, които са ОЕМ ретрофит, приемната антена е в огледалото.
Мен лично не ми се вързва това, че при заключване с ключа, алармата работи. Ако е така, въпросът ми е как е работила преди да започне да не се управлява от дистанционното? Изобщо работило ли е някога това дистанционно? Ако не е, защо колегата казва, че алармата му е оригинална? Има и ще няколко въпроса, за които се сещам, но за да може да помогнем на колегата, нека той напише подробно как е фунционирала алармата преди и след възникването на проблема.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- turbobanana
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 227
- Регистриран на: 26.12.2007
Re: Къде да закарам Е36 1998г. за проверка на фабричната ала
Колеги, още не съм пробвал "инициализирането на ключа", но след малко слизам при колата.
За съжаление няма преди и след...
Ключа си е оригинален, когато го взех копчетата бяха износени и батерията слаба, колата се отключваше (само от ключалката) и палеше нормално.
Смених батерията и гумените копчета, свети, но не се отключва.
Алармата е оригинална, ключа е оригинален.
За съжаление няма преди и след...
Ключа си е оригинален, когато го взех копчетата бяха износени и батерията слаба, колата се отключваше (само от ключалката) и палеше нормално.
Смених батерията и гумените копчета, свети, но не се отключва.
Алармата е оригинална, ключа е оригинален.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Къде да закарам Е36 1998г. за проверка на фабричната ала
turbobanana написа:Колеги, още не съм пробвал "инициализирането на ключа", но след малко слизам при колата.
За съжаление няма преди и след...
Ключа си е оригинален, когато го взех копчетата бяха износени и батерията слаба, колата се отключваше (само от ключалката) и палеше нормално.
Смених батерията и гумените копчета, свети, но не се отключва.
Алармата е оригинална, ключа е оригинален.
При Е36, с този ключ се управлява централното. Има варианти на това изпълнение с и без аларма. Когато колата е без аларма ключът си управлява централното. Ако колата е с ОЕМ аларма то тя е DWA модул, които взема сигнал за активирането си от централното заключване.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- turbobanana
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 227
- Регистриран на: 26.12.2007
Re: Къде да закарам Е36 1998г. за проверка на фабричната ала
Колеги, след няколко опита се получи и сега работи без никакъв проблем. Много благодаря за информацията и съдействието. Някой има ли идея за цена за втори ключ с дистанционно? Намерих в Баумакс, но искат 190лв.
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани