бензинова помпа - адски проблеми
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- mbthepower
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 5.05.2012
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320и Ванос :)
- Мечтае да кара: Mercedes-Benz CLS AMG
бензинова помпа - адски проблеми
Здравейте , колата е 2000кубика ванус със газов инжексион бсм !
За година и половина ми гори 4та помпа....
Преди месец и половина сложих помпа , и всичко беше точно , колата си върви подкача и т.н
Днес сутринта си запали на бензин имаше си ускорение ...
Премина на газ колата и започна зверски да мени обороти и да се мъчи да гасне , следователно трябваше да припомпвам газта , че да не падат оборотите ( това на газ) докато загрее след това няма ядове !
Изгасих колата и си върших работа и след това тръгвам да паля , запали и угасна веднага , а преди това и бях сипал бензин , помпата не беше изгоряла , след като запалих на гас и в движение смених на бензин , нямаше никой започнаха падат оборотите и то се виждаше че трябва да мина на гас защото ще угасне !
Викам да не е малко бензина , сипах още 15 лева , стрелката мина 15 литра .... и пак няма никой на бензин !
Филтъра е сменен преди няма и 1500 км , свещите са нови няма на 10 000 км !
Къде мога да търся проблема с тия помпи , писнами да горят ... явно има някъде проблем .... не може 4 или 5 помни станаха вече !
И другия проблем когато зимах колата преди 30 000 км нямаше никакви проблеми при вървеж на бензин ...страхотен мотор запазен без течове на масло и да гори масло чуден просто ...но тук от извесно време , в ниските обороти до 2000 , като тръгна да ускорявам и има забавяне 1-2 секунди все едно турбо лага при турбо колите ... няма го тоя ряз както едно време , след като се оправи това забавяне си има ускорението все едно не е 2000кубика върви чудесно !
По едно време както си работи на свободна и гасне сам.... отворил съм капака и го гледам и му се чудя ....работи работи и изведнъж гориво ли му не достига и хоп угасне ... но много рядно 10 пъти да ми го е направило за 2-3 месеца ... колата се кара всеки ден по 30 км ... хем на гас , хем на бензин ....
Колата няма ламда сонди и не е правено диагностика от година и половина ... когато я направих диагносиката показваше само че няма ламда ..нищо друго като грешки !
Ако имате варианти да помогнете , помогнете , защото си ми е удобна колата и просто искам да си е наред
Поздрави !
За година и половина ми гори 4та помпа....
Преди месец и половина сложих помпа , и всичко беше точно , колата си върви подкача и т.н
Днес сутринта си запали на бензин имаше си ускорение ...
Премина на газ колата и започна зверски да мени обороти и да се мъчи да гасне , следователно трябваше да припомпвам газта , че да не падат оборотите ( това на газ) докато загрее след това няма ядове !
Изгасих колата и си върших работа и след това тръгвам да паля , запали и угасна веднага , а преди това и бях сипал бензин , помпата не беше изгоряла , след като запалих на гас и в движение смених на бензин , нямаше никой започнаха падат оборотите и то се виждаше че трябва да мина на гас защото ще угасне !
Викам да не е малко бензина , сипах още 15 лева , стрелката мина 15 литра .... и пак няма никой на бензин !
Филтъра е сменен преди няма и 1500 км , свещите са нови няма на 10 000 км !
Къде мога да търся проблема с тия помпи , писнами да горят ... явно има някъде проблем .... не може 4 или 5 помни станаха вече !
И другия проблем когато зимах колата преди 30 000 км нямаше никакви проблеми при вървеж на бензин ...страхотен мотор запазен без течове на масло и да гори масло чуден просто ...но тук от извесно време , в ниските обороти до 2000 , като тръгна да ускорявам и има забавяне 1-2 секунди все едно турбо лага при турбо колите ... няма го тоя ряз както едно време , след като се оправи това забавяне си има ускорението все едно не е 2000кубика върви чудесно !
По едно време както си работи на свободна и гасне сам.... отворил съм капака и го гледам и му се чудя ....работи работи и изведнъж гориво ли му не достига и хоп угасне ... но много рядно 10 пъти да ми го е направило за 2-3 месеца ... колата се кара всеки ден по 30 км ... хем на гас , хем на бензин ....
Колата няма ламда сонди и не е правено диагностика от година и половина ... когато я направих диагносиката показваше само че няма ламда ..нищо друго като грешки !
Ако имате варианти да помогнете , помогнете , защото си ми е удобна колата и просто искам да си е наред

Поздрави !

- Hadjy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 74
- Регистриран на: 7.08.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
Re: бензинова помпа - адски проблеми
Привет колега,
Не съм спец, но бих предложил да направиш следното:
сложи сонда
електричар- при преключване на газ да прекъсва тока към помпата.
Имаш един клапан за налягането на бензина, предполагам, че не функционира както трябва, но ако спреш помпата когато колата е на газ няма да има проблем.
Поздрави
Не съм спец, но бих предложил да направиш следното:
сложи сонда
електричар- при преключване на газ да прекъсва тока към помпата.
Имаш един клапан за налягането на бензина, предполагам, че не функционира както трябва, но ако спреш помпата когато колата е на газ няма да има проблем.
Поздрави
- ceco_kd
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 383
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318i
- Мечтае да кара: На челна стойка.
- Детайли за колата: И умишлено надрана пак е красива.
Re: бензинова помпа - адски проблеми
Гледай да имаш повече гориво винаги. Аз светне ли ми лампата и сипвам при първа възможност поне 10-15 литра. Държиш ли малко бензин постоянно, ще има да купуваш още помпи. А това за изключване на помпата поне според мен ще е грешка. Няма да може да ти се охлажда рейката. Лично мое мнение е, че ако те съмнява регулатора по-добре го провери и ако трябва го смени. Успех!
Карам бавно! Стигам Бързо!
- D.Uzunov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: 1.11.2012
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320i Touring
- Детайли за колата: 95г. M 52 B (20 6 S3) Vanos
Re: бензинова помпа - адски проблеми
Ако вече колата има реле да спира бензиновата помпа когато минеш на газ, провери самото реле да не залепва и да не иска да пуска помпата. При мене така се получава понякога. И другото което е виж дали има бензин при помпата (дали прехвърля от едната стана на резервоара към другата където е помпата). А за газта отиди на някой газаджия да ти вдигне малко градусите за прехвърлянето на газ. Моята е направена на 35-40 градуса и няма проблеми.
- Jang1r
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 508
- Регистриран на: 9.07.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: го на ножки
- Мечтае да кара: на 50ст бензина.
Re: бензинова помпа - адски проблеми
Карай с над 15 литра в резервоара
След като не ти е основно гориво не е никакъв проблем 


BMW e36 318TDS Touring
BMW e36 318iS Sedan with m52b25-SOLD
Opel Vectra B X16XEL
BMW e36 318iS Sedan with m52b25-SOLD
Opel Vectra B X16XEL
- mbthepower
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 5.05.2012
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320и Ванос :)
- Мечтае да кара: Mercedes-Benz CLS AMG
Re: бензинова помпа - адски проблеми
Днес се видях със Слави от Ловеч , каза ми да ида другата седмица и ще оправи помпата да прекъсва ... след 30 секунди щом мине на газ .
Колата се кара винаги с 15 литра бензин , просто за моменти свършва , когато безрасъдния ми брат дава газ гонки тва онова и после не ми каже , че няма бенз
Помпата е ясно вече ...
Проблемите със забиването при ускорение около секунда ( все едно е турбо лаг ) от къде да тръгна ... диагностика , свещи , дебитомер ?
Относно газта .... уредбата е бсм.. и просто настройката и е
Добре че имам втора дизелова кола , там поне не е сложен дизела и нямам проблеми , пък и вози меко

Колата се кара винаги с 15 литра бензин , просто за моменти свършва , когато безрасъдния ми брат дава газ гонки тва онова и после не ми каже , че няма бенз

Помпата е ясно вече ...
Проблемите със забиването при ускорение около секунда ( все едно е турбо лаг ) от къде да тръгна ... диагностика , свещи , дебитомер ?
Относно газта .... уредбата е бсм.. и просто настройката и е


Добре че имам втора дизелова кола , там поне не е сложен дизела и нямам проблеми , пък и вози меко



- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: бензинова помпа - адски проблеми
Къде мога да търся проблема с тия помпи , писнами да горят ... явно има някъде проблем .... не може 4 или 5 помни станаха вече !
И другия проблем когато зимах колата преди 30 000 км нямаше никакви проблеми при вървеж на бензин ...страхотен мотор запазен без течове на масло и да гори масло чуден просто ...но тук от извесно време , в ниските обороти до 2000
Дори и да се изключва, може пак да гори ако има проблем- да кажем поради някаква причина налягането в рейката е повишено и помпата работи с много по-големи усилия за да го преодолее. Повишеното налягане може да е причината и за забиването, но може да се дължи и на паразитен въздух- трябва да намериш някой, който да ги провери тези неща.
- mbthepower
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 5.05.2012
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320и Ванос :)
- Мечтае да кара: Mercedes-Benz CLS AMG
Re: бензинова помпа - адски проблеми
Проблемите се задълбочиха адкси много ... вече не иска да върви хич на бензин в ниските обороти ....
Сложихме помпа , запали ... това със забавянето на ускорението си остана ... но при следващото палене направо ме изуми....
Запали и едвам държеше обороти ( помпата си работи ) давам газ и то нищо не става ... и угасна и след това пак я запалих и викам да тръгвам се прибирам .... тръгнах едвам едвам . няма никаква реакция ... дори не е авариен режим все не работи колата !
Започна да пука от към дебитометъра 3-4 пъти припука и никакво ускорение все едно не и достига гориво , след 4 000 к оборота се събужда и върви няма ядове !
Спрях пред блока и констатирах , че при натискане жилото на газта я няма микновената реакция ...подавам газ но то не поема въздух , поема след секунда две ... и то така го поема все едно се давиш и искаш веднага въздух сепа се при поемането на въздух !
Установих че единия маркуч на дебитометъра е скъсан при снадката и явно влиза сериозен въздух там и бърка работата на колата .. защото като го извадих при запален мотор и той угасна веднага ...
Дросела има нагар и вътре след дросела наблюдавам наличие на прасно масло не на нагари
Понеделник влиза в сервиза , насочил съм се към !
-смяна на този маркуч
-диагностика
-проверка на целия мотор за спукани маркучи
-проверка на инж система + дюзите
-проверка на работата на дебитометъра
И такива неща стават ... но колата се кара нон стоп , кажи речи не се гаси
Сложихме помпа , запали ... това със забавянето на ускорението си остана ... но при следващото палене направо ме изуми....
Запали и едвам държеше обороти ( помпата си работи ) давам газ и то нищо не става ... и угасна и след това пак я запалих и викам да тръгвам се прибирам .... тръгнах едвам едвам . няма никаква реакция ... дори не е авариен режим все не работи колата !
Започна да пука от към дебитометъра 3-4 пъти припука и никакво ускорение все едно не и достига гориво , след 4 000 к оборота се събужда и върви няма ядове !
Спрях пред блока и констатирах , че при натискане жилото на газта я няма микновената реакция ...подавам газ но то не поема въздух , поема след секунда две ... и то така го поема все едно се давиш и искаш веднага въздух сепа се при поемането на въздух !
Установих че единия маркуч на дебитометъра е скъсан при снадката и явно влиза сериозен въздух там и бърка работата на колата .. защото като го извадих при запален мотор и той угасна веднага ...
Дросела има нагар и вътре след дросела наблюдавам наличие на прасно масло не на нагари
Понеделник влиза в сервиза , насочил съм се към !
-смяна на този маркуч
-диагностика
-проверка на целия мотор за спукани маркучи
-проверка на инж система + дюзите
-проверка на работата на дебитометъра
И такива неща стават ... но колата се кара нон стоп , кажи речи не се гаси


8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани