Пали от втория път топла след престой 318is

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 15.03.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318is на Гняс

Пали от втория път топла след престой 318is

Мнение от sims » 02 Окт 2013, 16:28

Здравейте колеги,колата е е36 318ис 94г.с Г.И.

Проблемът е следния: Сутрин паля без проблем. Минавам 10-15 км, след кратък престой /топъл двигател/ колата неще да пали от първи път. Стартера върти, но не пали.Връщам ключа, втори опит пали без проблем. Правил съм диагностика,но нищо не показа.Проверил съм регулатора за бензина,смених темп.датчик,дебитомера работи,свещи NJK на 10 000км.сменях бензина(ОМВ,ЕКО,ЛУКОЙЛ)но нищо.Колата е с Г.И.(от 2г.)който е проверен и няма проблем с него,моля който е имал такъв проблем да помогне :help: :dunno:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Пали от втория път топла след престой 318is

Мнение от zvetiko » 02 Окт 2013, 17:01

Колега, на регулатора за бензина какво сте проверили? В бензиновата рейка трябва да се достига определно налягане и да се задържа определено време след изключване на двигателя.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 15.03.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318is на Гняс

Re: Пали от втория път топла след престой 318is

Мнение от sims » 02 Окт 2013, 17:53

zvetiko написа:Колега, на регулатора за бензина какво сте проверили? В бензиновата рейка трябва да се достига определно налягане и да се задържа определено време след изключване на двигателя.


ами гледахме дали тече бензин от вакума,но ако губи налягане в рейката сутрин също ще пали трудно,а аз проблеми сутрин нямам :dunno: маслото не се покачва,ауспуха не е черен,колата си върви и харчи нормално,не забива и не мени обороти обаче изгася ли след 15-20мин.пали колебливо след много въртене или ако върна ключа и пробвам пак пали веднага :dunno: :help:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 482
Регистриран на: 13.10.2011
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+

Re: Пали от втория път топла след престой 318is

Мнение от m.dimitrov1992 » 02 Окт 2013, 19:02

И мойта не искаше топла да пали веднага и се оказа датчик к.вал

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Пали от втория път топла след престой 318is

Мнение от zvetiko » 02 Окт 2013, 19:43

sims написа:
zvetiko написа:Колега, на регулатора за бензина какво сте проверили? В бензиновата рейка трябва да се достига определно налягане и да се задържа определено време след изключване на двигателя.


ами гледахме дали тече бензин от вакума,но ако губи налягане в рейката сутрин също ще пали трудно,а аз проблеми сутрин нямам :dunno: маслото не се покачва,ауспуха не е черен,колата си върви и харчи нормално,не забива и не мени обороти обаче изгася ли след 15-20мин.пали колебливо след много въртене или ако върна ключа и пробвам пак пали веднага :dunno: :help:


По принцип е така, но не се знае дали нещо не се случва след като колата загрее.
По принцип може да са много неща. Както колега ти казва може да е датчик на коляновият вал- полупроводниковият елемент старее, става темепературозависим/при някои коли не пали студена, при други топла/, подава изкривен сигнал, но все пак подава и за това диагностиката не го лови- трябва да се види точно какъв сигнал формира.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 15.03.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318is на Гняс

Re: Пали от втория път топла след престой 318is

Мнение от sims » 03 Окт 2013, 15:37

Днес бях под колата и огледах датчика на кол.вал,беше доста омазан и го почистих,но няма ефект.По принцип имам друг датчик за проба ама не съм сигурен дали е от него,а разглобяването е доста за смяната му и не ми се разбутва без да съм сигурен къде е проблема.

ботокс ефект 
Аватар
Мнения: 882
Регистриран на: 5.12.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: черна сянка
Мечтае да кара: още по-черна сянка

Re: Пали от втория път топла след престой 318is

Мнение от Dido_stz » 04 Окт 2013, 9:18

при мен филма е същия...карам си на газ, гася, тръгвам да паля, пали едно такова на два цилиндъра, прикюфка :mhihi: и загасне...завъртя пак и си пали от ряз. Карах си на бензин тия дни и проблема изчезна. Обяснявам си го, че като загасиш колата остава някаква газ в колекторите и докато я пробута през цилиндрите филма е този. На бензин си пали от раз
the project is ready....
ИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 15.03.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318is на Гняс

Re: Пали от втория път топла след престой 318is

Мнение от sims » 04 Окт 2013, 14:19

Пробвах го и това да карам само на бензин,но ефект няма.Ако си с Г.И.има вариант да пуска газ от редуктора(изпарителя) и да пълни смукателния колектор през вакума му и от там да се дави колата,но при мене е пробвано и не е от там проблема.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Пали от втория път топла след престой 318is

Мнение от Dirty M5 driveR » 05 Окт 2013, 6:58

Щом имаш резервен датчик го сложи. Ако не - върви на сервиз да се занимават с колата. Не е зле и да се замери налягането в рейката след престой. Не знам колко е меродавен метода с изваждането на маркучето на регулатора. Отделно пък според мен трябва да изолираш газта и да оправиш колата да пали нормално първо на бензин, и после при решен проблем и на газ.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 15.03.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318is на Гняс

Re: Пали от втория път топла след престой 318is

Мнение от sims » 05 Окт 2013, 20:10

Dirty M5 driveR написа:Щом имаш резервен датчик го сложи. Ако не - върви на сервиз да се занимават с колата. Не е зле и да се замери налягането в рейката след престой. Не знам колко е меродавен метода с изваждането на маркучето на регулатора. Отделно пък според мен трябва да изолираш газта и да оправиш колата да пали нормално първо на бензин, и после при решен проблем и на газ.


Колега колата е с газов инжекцион и винаги пали на бензин,пробвал съм да карам само на бензин и пак пали трудно после,за другите неща сме коментирали по нагоре.Искам да съм сигурен в причината а не само да си разглобявам колата,на сервиз ходих и нищо не намериха затова питам тук,ако има някой да си е патил да сподели за проблема :yes: :bowdown:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 23.02.2011
Местоположение: Klingenberg a. Main
Пол: Мъж
Кара: E46 320d '03
Мечтае да кара: M5 F10
Детайли за колата: '03 Пълен ел. пакет, ел. огледала, двузонов климатроник, черен полу-кожен салон, подгряване на седалките, заден парктроник, мултифункционален волан.

Re: Пали от втория път топла след престой 318is

Мнение от Seraph » 05 Окт 2013, 22:14

Това със загрялата кола ме тормозеше в продължение на две години. Изчетох доста материали във форума и най-накрая ми писна - смених датчика на коляновия вал и всичко приключи успешно. Това се случи на М50Б20.
You have to let it all go. Fear...doubt and disbelief.
Free your mind.
http://www.youtube.com/watch?v=dZTTn2gq67I

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 15.03.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318is на Гняс

Re: Пали от втория път топла след престой 318is

Мнение от sims » 06 Окт 2013, 0:02

Seraph написа:Това със загрялата кола ме тормозеше в продължение на две години. Изчетох доста материали във форума и най-накрая ми писна - смених датчика на коляновия вал и всичко приключи успешно. Това се случи на М50Б20.


:bowdown: Благодаря колега,ще отделя време за смяна на датчика и ще пиша резултата :bchug:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 15.03.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318is на Гняс

Re: Пали от втория път топла след престой 318is

Мнение от sims » 16 Окт 2013, 11:00

Днес сутринта умря бензиновата помпа :clap: винаги е имало над 10 литра бензин ама... :dunno: сега ще я сменям първо нея да видим какво ще стане :conf: иначе датчика на к.вал се премята в багажника ама не му идва реда нещо :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 23.02.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Пали от втория път топла след престой 318is

Мнение от sa6i4 » 08 Мар 2014, 23:55

Някакво развитие на проблема?
Имам абсолютно същия проблем само че със 115 коня.
Какво ли не правих, дебитомери, дросели, ТПС-и, дюзи чистих, ламбда сонда смених, тествах газови инжектори и пак след престой пали на 1-2-3 цилиндъра подаваш газ събира ги всичките и все пак работи някво смотано 30-40 сек после изправя и става перфектна.
Склонен съм да пробвам варианта с датчик колянов вал, ама пък като се зачетох май първо трябва да пробвам с регулатора на налягането на горивото...
:dunno:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 15.03.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318is на Гняс

Re: Пали от втория път топла след престой 318is

Мнение от sims » 09 Мар 2014, 0:57

:wave: при мен се оправи като смених помпата,а датчика на к.вал не съм го пипал,вземи от някой помпа за проба и виж изпарителя дали не пуска газ през вакума му :idea:

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook