Теч масло и твърд съединител

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 557
Регистриран на: 9.06.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW и VAG

Теч масло и твърд съединител

Мнение от zafirovp » 27 Сеп 2013, 1:18

Здравейте колеги,
Преди 2-3 месеца смених всички гарнитури по мотора. Днес обаче забелязах масло точно до болта на стойката на компресора. Той също е сменян преди няколко месеца със рециклиран. От къде може да е този теч? Двигателя е изцяло ремонтиран със доста сменени части включително и клапан картерни газове.

Около капачката на хидравликата също е омаслено. Маслото е сменяно скоро, заедно със самото казанче. Възможно ли е, просто да е преляло заради препълване? Напълних го 5мм над нивото.

Съединителя е страшно твърд. Незнам кога е сменян, но не буксува.

Ще се радвам ако помагате.

Мотора е М42 95"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Теч масло и твърд съединител

Мнение от Dirty M5 driveR » 27 Сеп 2013, 6:22

Защо чакате някой от форума да ви прегледа нивата на всички течности? После... там, където е капало (ако теча е пресен) може много бързо да се установи дали е спирачна течност или нещо друго. Спирачната течност като я разтриеш между пръстите си е супер специфична - усещаш, че е мазна, но сякаш нямаш нищо по ръцете. След това най-простото е да се почисти добре около теча и да се изчака да прокапе отново.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 210
Регистриран на: 15.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Теч масло и твърд съединител

Мнение от shmotza » 27 Сеп 2013, 8:51

Възможна причина за твърдия съединител е "заминаващ" си маховик.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Теч масло и твърд съединител

Мнение от vld » 27 Сеп 2013, 9:20

shmotza написа:Възможна причина за твърдия съединител е "заминаващ" си маховик.

По скоро заминал притискател ;)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 26.06.2013
Пол: Мъж
Кара: 330д
Мечтае да кара: Е24S

Re: Теч масло и твърд съединител

Мнение от VanDal » 27 Сеп 2013, 10:02

Колега пресен ли е теча или е стар? Ако е стар ще има полепнал прах върху маслото, ако е пресен ще стои "по-свежо" (незнам как по друг начин да ти го опиша).
Омасляването около капачето за хидравликата може да е от старо уплътнение на самата капачка.
За твърдия съединител има голяма вероятност причината да е в пружините на притискателя.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 293
Регистриран на: 26.10.2009
Пол: Мъж
Кара: E36 Compact

Re: Теч масло и твърд съединител

Мнение от jdl » 27 Сеп 2013, 10:09

От личен опит съм установил, че пълнене на казанчето на Е36 за хидравликата над средното (оптималното ниво) води до постепенно изхвърляне на масло през вентилационния отвор на капачката и създава впечатление за "страшен" теч от маркучите/скобите/пресовките отдолу, та чак до рейката ;) Кой знае колко здрави казанчета и маркучи са сменени поради въпросното препълване :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

Re: Теч масло и твърд съединител

Мнение от KPETEH » 27 Сеп 2013, 10:50

Не знам къде ти се намира компресора, но най вероятно теча на масло е от гарнитурата на капака на клапаните, нищо че е с нова сменена. Същото се получи и при мен.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 557
Регистриран на: 9.06.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW и VAG

Re: Теч масло и твърд съединител

Мнение от zafirovp » 27 Сеп 2013, 20:00

Ето снимки на проблемните места. За теча на хидравликата най-вероятно е препълнено казанче или заминал о-пръстен на капачката. Тия дни ще го сменя и ще оправя нивото и ще си покаже. За съединителя ще се ходи на сервиз, но теча до компресора най-много ме дразни, понеже мразя масло по мотора. Възможно ли е да е маслото на фреона?

ImageUploadedByTapatalk 21380301111.470068.jpg
ImageUploadedByTapatalk 21380301142.275290.jpg
ImageUploadedByTapatalk 21380301222.479315.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook