Теч върху двигателя :(
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
Теч върху двигателя :(
Здравейте на всички старши и про потребители на БМВ и този прекрасен форум 
От скоро съм шофьор, и за съжаление не съм се интересувал на време от автомобили.
Реших първата кола която карам, да е немска и да е надеждна. Затова се спрях на БМВ.
От всичко което имаше на пазара в интернет се спрях на един 318 ТДС Компакт.
Всичко хубаво, но в началото нямаше как да разбера за какво иде реч и реших да я
заведа на диагностика в BOSH, където уредите разбира се показаха перфектно състояние.
Питах човека в автокъщата, а именно Юнион и ми каза, че според него за смяна са само
масло, филтри и амортисьор на оптегача на двигателя.
До тук пак добре, но в началото почнаха да ми изхвърчат оборотите над 4/5 скорост и
от 3000 нагоре нямаше никой, все едно си карам на 1500-2000 оборота, а двигателя
изглеждаше да е добре.
Приятели ме посъветваха и намерих човек, който позакрепи колата.
Честно казано състоянието в което я бях взел въобще не беше толкова добро... Нормално като за новак като мен
Сменихме доста неща, сред които:
-Вилка
-Перка (Не въртеше въобще)
-Водна помпа
-Съединител
-Амортисьори, 2 броя тъкмо (предните бяха добре)
-4 пружини (бяха ми наложили някакви стандартни върху спортното окачване, та и гумите са заминали от едната страна
-Нафтена помпа (уж подарък от моя монтьор)
Та всичко чудесно, колата вървеше вече доволно и харчеше малко.
Лека полека почна да подтича и ме притесняваше, защото все пак бях се изхвърлил едни 1200 лв отгоре, а в крайна сметка трябваше да съм елиминирал поне повечето проблеми с нея.
Това с оборотите значително се оправи след като сменихме съединителя, само че теча оставаше и изглежда е нещо, което отделя върху двигателя, защото се събира върху него и се оттича на моменти по-силно, на моменти не чак толкова (спрямо ъгъла на спиране на автомобила) ...
В крайна сметка сменихме за втори и трети път помпа (по думи на монтьора), а аз след като не разбирам няма как да съм сигурен какво точно става.
Лошото е, че нафтения теч продължава, а човека който ми хвърляше надежди и гаранции, че щял да я оправи е абсолютно несериозен. Нито си вдига телефона в съвсем нормални от деня часове, нито мога да разчитам вече на него, защото колата е общо взето 3-4 седмици при него (сумирано от ходенията ми при него и периодите в които той си я кара, уж я прави нещо а после все трябва да се връщам)...
Та така, надявам се някой да е прочел до тук, защото дойде момента в който попаднах на този форум. Отидох при няколко човека, които ми казаха че има доста безобразия по двигателя, като разхлабени болтове, недовършена работа и т.н.
В крайна сметка ми казаха че трябва да се "направи" помпата, която моя монтьор "щом не я е направил до сега няма и да я направи".
Мисля че достигам момент на ментална слабост вече и се надявам от този форум на чудо.
Има ли някъде някой, който би се заел да ми помогне с това нещо, колко ще ми струва една качествена диагностика на този автомобил,
плюс някой да ми обясни с какво разполагам, какво има да и се прави, да е честен, да не взима много, да бъде коректен и да мога да разчитам на него?
До колкото разбрах само помпата чисто нова струвала 3000 лв, а аз тази кола и за 2500 не съм я взел
Колата върви, не е спирала, но тази нафта също се лее от както съм я взел колата. На 2 бензиностанции излях по половин литър и сега вместо 5-6, харчи по 7-8 на 100.
Та, разбирам да се вкарват пари, но ако има за какво. В крайна сметка не искам много, само колата ми да не тече, да не смърди на нафта и да ме кара от точка А до точка Б. Не съм състезател, колата ме кефи, и честно казано вече се привързах към нея..
Така че моля ви маняци..
Ще се радвам някой да ми даде бързо и адекватно решение, макар че не вярвам да стане без обстоен преглед.
П.С.
Ако има как да се науча да си правя поне основна диагностика и профилактика на автомобила сам, ще е прекрасно, но пак ми трябват някои идеи и насоки от протата тук.. надявам се да стана адекватна част, както от форума, така и достоен представител на БМВ на пътя

От скоро съм шофьор, и за съжаление не съм се интересувал на време от автомобили.
Реших първата кола която карам, да е немска и да е надеждна. Затова се спрях на БМВ.
От всичко което имаше на пазара в интернет се спрях на един 318 ТДС Компакт.
Всичко хубаво, но в началото нямаше как да разбера за какво иде реч и реших да я
заведа на диагностика в BOSH, където уредите разбира се показаха перфектно състояние.
Питах човека в автокъщата, а именно Юнион и ми каза, че според него за смяна са само
масло, филтри и амортисьор на оптегача на двигателя.
До тук пак добре, но в началото почнаха да ми изхвърчат оборотите над 4/5 скорост и
от 3000 нагоре нямаше никой, все едно си карам на 1500-2000 оборота, а двигателя
изглеждаше да е добре.
Приятели ме посъветваха и намерих човек, който позакрепи колата.
Честно казано състоянието в което я бях взел въобще не беше толкова добро... Нормално като за новак като мен

Сменихме доста неща, сред които:
-Вилка
-Перка (Не въртеше въобще)
-Водна помпа
-Съединител
-Амортисьори, 2 броя тъкмо (предните бяха добре)
-4 пружини (бяха ми наложили някакви стандартни върху спортното окачване, та и гумите са заминали от едната страна
-Нафтена помпа (уж подарък от моя монтьор)
Та всичко чудесно, колата вървеше вече доволно и харчеше малко.
Лека полека почна да подтича и ме притесняваше, защото все пак бях се изхвърлил едни 1200 лв отгоре, а в крайна сметка трябваше да съм елиминирал поне повечето проблеми с нея.
Това с оборотите значително се оправи след като сменихме съединителя, само че теча оставаше и изглежда е нещо, което отделя върху двигателя, защото се събира върху него и се оттича на моменти по-силно, на моменти не чак толкова (спрямо ъгъла на спиране на автомобила) ...
В крайна сметка сменихме за втори и трети път помпа (по думи на монтьора), а аз след като не разбирам няма как да съм сигурен какво точно става.
Лошото е, че нафтения теч продължава, а човека който ми хвърляше надежди и гаранции, че щял да я оправи е абсолютно несериозен. Нито си вдига телефона в съвсем нормални от деня часове, нито мога да разчитам вече на него, защото колата е общо взето 3-4 седмици при него (сумирано от ходенията ми при него и периодите в които той си я кара, уж я прави нещо а после все трябва да се връщам)...
Та така, надявам се някой да е прочел до тук, защото дойде момента в който попаднах на този форум. Отидох при няколко човека, които ми казаха че има доста безобразия по двигателя, като разхлабени болтове, недовършена работа и т.н.
В крайна сметка ми казаха че трябва да се "направи" помпата, която моя монтьор "щом не я е направил до сега няма и да я направи".
Мисля че достигам момент на ментална слабост вече и се надявам от този форум на чудо.
Има ли някъде някой, който би се заел да ми помогне с това нещо, колко ще ми струва една качествена диагностика на този автомобил,
плюс някой да ми обясни с какво разполагам, какво има да и се прави, да е честен, да не взима много, да бъде коректен и да мога да разчитам на него?
До колкото разбрах само помпата чисто нова струвала 3000 лв, а аз тази кола и за 2500 не съм я взел

Колата върви, не е спирала, но тази нафта също се лее от както съм я взел колата. На 2 бензиностанции излях по половин литър и сега вместо 5-6, харчи по 7-8 на 100.
Та, разбирам да се вкарват пари, но ако има за какво. В крайна сметка не искам много, само колата ми да не тече, да не смърди на нафта и да ме кара от точка А до точка Б. Не съм състезател, колата ме кефи, и честно казано вече се привързах към нея..
Така че моля ви маняци..

Ще се радвам някой да ми даде бързо и адекватно решение, макар че не вярвам да стане без обстоен преглед.
П.С.
Ако има как да се науча да си правя поне основна диагностика и профилактика на автомобила сам, ще е прекрасно, но пак ми трябват някои идеи и насоки от протата тук.. надявам се да стана адекватна част, както от форума, така и достоен представител на БМВ на пътя

Последна промяна DownBeat на 24 Сеп 2013, 17:08, променена общо 1 път
- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4208
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Теч всърху двигателя :(
Първо напиши от кой град си, че малко не се разбира.
Ако си от София, Явор е твоят човек.
Ако си от София, Явор е твоят човек.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Теч всърху двигателя :(
Kroki написа:Първо напиши от кой град си, че малко не се разбира.
Ако си от София, Явор е твоят човек.
За всичко останало да, ама за дизели Явор не ще и да чуе

Дай инфо от къде си за да знаеме къде да те пратим.
Нямаш грижи ще се оправи колата и без да се сменява помпата, просто ще и се сменят уплътненията и ще се направи центровка.

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани