висок разход м40б18
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- bavreca_94
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: 13.04.2010
- Местоположение: девин
- Пол: Мъж
- Кара: e36 320i compact
- Мечтае да кара: BMW F-03
- Детайли за колата: всичко възможно
висок разход м40б18
М40б18 дава ненормален разход сменени са ламбда сонда бош, дебитомер , температурен датчик и бензиновия регулатор+всички филтри. Колата работи нормално,нямам проблеми с паленето не гори масло, въви като щура а на диагностика всичко е нормално, нямам никакви грешки ...Що е то ?
- Atsalov
- Ацалов
-
- Мнения: 3416
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: висок разход м40б18
Значи е дошло време да сменяш колата. Каква температура държи,какъв дебитомер си сложил? Ламбда сондата защо не оригинална?
- bavreca_94
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: 13.04.2010
- Местоположение: девин
- Пол: Мъж
- Кара: e36 320i compact
- Мечтае да кара: BMW F-03
- Детайли за колата: всичко възможно
Re: висок разход м40б18
нямам газова , ламбдата е чисто нова бош само че я купих от германия по номер, дебитомера е вече трети но е втора употреба и никаква разлика разхода не пада под 18/100 независимо градско или извън, температурния датчик също е нов темературата седи на средата и не мърда изкарвало го като грешка ушш. след това ми казаха да сменя бензиновия регулатор но уви
- Atsalov
- Ацалов
-
- Мнения: 3416
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: висок разход м40б18
Най хубаво е да и се видят живи данни и какво не и достига,за да си го компенсира с висок разход. Аз съм най много за дебитомера.
- bavreca_94
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: 13.04.2010
- Местоположение: девин
- Пол: Мъж
- Кара: e36 320i compact
- Мечтае да кара: BMW F-03
- Детайли за колата: всичко възможно
Re: висок разход м40б18
звънях на един майстор в пловдив ( Игнат ) каза че има вариант колата да е чипосана и да не е настроена както трябва
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: висок разход м40б18
bavreca_94 написа:М40б18 дава ненормален разход сменени са ламбда сонда бош, дебитомер , температурен датчик и бензиновия регулатор+всички филтри. Колата работи нормално,нямам проблеми с паленето не гори масло, въви като щура а на диагностика всичко е нормално, нямам никакви грешки ...Що е то ?
Както ти казват колегите, нека някой да види живи данни на сондата, дебитомера. Между другото съм се нагледал на нови ламбда сонди, които не работят коректно. Ето ти един интересен пример- нова сонда на Бош, работи чудесно, обаче за момент сигнала става отрицателен, това веднага се отчита като грешка и ламбда контрола извършван от ECU на двигателя изключва и се преминава на софтуерно зададено напрежение, въпреки, че ламбда сондата продължава да работи нормално.
Ясно е, че в този случай и разхода и динамиката на колата ще са нарушени.
- Atsalov
- Ацалов
-
- Мнения: 3416
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: висок разход м40б18
zvetiko написа:bavreca_94 написа:М40б18 дава ненормален разход сменени са ламбда сонда бош, дебитомер , температурен датчик и бензиновия регулатор+всички филтри. Колата работи нормално,нямам проблеми с паленето не гори масло, въви като щура а на диагностика всичко е нормално, нямам никакви грешки ...Що е то ?
Както ти казват колегите, нека някой да види живи данни на сондата, дебитомера. Между другото съм се нагледал на нови ламбда сонди, които не работят коректно. Ето ти един интересен пример- нова сонда на Бош, работи чудесно, обаче за момент сигнала става отрицателен, това веднага се отчита като грешка и ламбда контрола извършван от ECU на двигателя изключва и се преминава на софтуерно зададено напрежение, въпреки, че ламбда сондата продължава да работи нормално.
Ясно е, че в този случай и разхода и динамиката на колата ще са нарушени.

- Atsalov
- Ацалов
-
- Мнения: 3416
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: висок разход м40б18
М40B18 е атмосверен двигател с компютър motronic1.7 което ме навява на мисълта че едва ли някой ще го чипова,а пък ако го и чипова какво толкова ще изкара от него . Но ...не е невъзможно.
Re: висок разход м40б18
Първо проверете маслото дали мирише на бензин.Ако мирише имате дюзи за смяна.Ако не,направете следното.Мотора се управлява от компютър,а като всеки компютър си е нормално бъгав.Има нужда от рестартиране.Вечер като се приберете и колата не Ви е необходима до сутринта,откачете минусовата клема на акумулатора и оставете всичко така до сутринта.Като се наспите,на сутринта или когато Ви е кеф закачете клемата обратно и стартирайте двигателя на празен ход.Без да форсирате или да притеснявате мотора по какъвто и да е начин го оставяте да си загрее на тихи обороти напълно.Когато се убедите,че стрелката е точно където трябва при напълно загрял мотор,се качвате на автомобила и буквално си играете с него в една разходка за десетина минути из улиците където живеете по избор.Газ до дупка на първа,втора пълна газ за момент и намаляване на скороста и така...както Ви е кеф.Прибирате си се и загасяте мотора.Това е.Ако си познаете колата на следващият ден значи не разбирам нищо от автомобили.Успех! Надявам се си знаете кода на радиото ако сте с оригинаното,разбира се. 

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: висок разход м40б18
Компютъра, обработва данните от датчиците. Ако някой е дефектирал, откачането на акаумулатора едва ли ще помогне. Обикновено изтриването на адаптационните стойности се прави, когато се открие повредата, смени съответният датчик и тогава вече ECU-то трябва да се адаптира да работи при новите коректни данни от смененият датчик.
- bavreca_94
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: 13.04.2010
- Местоположение: девин
- Пол: Мъж
- Кара: e36 320i compact
- Мечтае да кара: BMW F-03
- Детайли за колата: всичко възможно
Re: висок разход м40б18
проверих преди малко маслото наистина мерише на бензин и то доста другото което е маслото е черно като на дизелак а е сменене преди няма и 1000 километра а не го гори въобще компресията ми е 10,3 на всички цилиндри само на 4-ти е 10.1
- Atsalov
- Ацалов
-
- Мнения: 3416
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: висок разход м40б18
Няма да се притесняваш за цвета на маслото,той бензина който е в него така хубаво ще ти измие лагерите ,че това ще ти е най малкия проблем.
Re: висок разход м40б18
Наистина не ми се изпадаше в подробности,но май ще се наложи.Ако са Ви сложили от черните дюзи били те с със синя или без синя черта то почти на сто процента съм сигурен,че са с издухани аератори и им се налага подмяна.Ако дюзите са с цялостни цветни корпуси няма за какво да се тревожите и проблема не е в тях.Махането на клемата на акумулатора за повече от час нулира всички адаптирани стойности и записани грешки.При закачането на клемата обратно към акумулатора ЕКУ-то се събужда с изчистена памет и стандартни стойности.При стартирането на двигателя и загряването му на празен ход се задейства самообучителната програма,която е заложена в чипа.Просто казано,докато загрее моторът ЕКУ-то се запознава с всички датчици и самият мотор.Когато си поиграете с колата като я пробвате с пълно натискане на газта и отпускането и по време на движение на автомобила ЕКУ-то разбира и граничните стойности на съответните.Когато смените нещо по мотора и не сте минали през това изтриване на паметта и самообучението му,го подвеждате да работи по стари стойности и естественно се случват неприятни неща.Нали се сещате,че колкото и да са еднакви,било то ламбда сонда или дебитомер те си имат различни отклонения,които са в някакви граници,но никога напълно еднакви като параметри със сменените?Ако има дефектирали детайли или нови фабрично дефектни то си е ясно,че проблемът ще си остане,но тогава ЕКУ-то безпогрешно си записва грешката и откриването на неработещото става лесно.Щом маслото е пълно с гориво съвсем логично става въпрос за много богата горивна смес подготвена от заблудено ЕКУ или за много лошо смесообразуване от неправилната форма на струята образувана от дюзата.Между другото препоръчвам на всеки колега сменил нещо по мотора си да мине през това.Не боли,напротив.
- bavreca_94
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: 13.04.2010
- Местоположение: девин
- Пол: Мъж
- Кара: e36 320i compact
- Мечтае да кара: BMW F-03
- Детайли за колата: всичко възможно
Re: висок разход м40б18
да ви кажа честно аз винаги съм се съмнявал в дюзите щото ми се струват макло по различни от оригиналните чисто черни са с синя лента но ги сравнявах с друг мотор и са зелени с жълта лента или са били заминали или са били подменени с такива който впръскват с по големи кубици
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани