Ниско, но удобно окачване?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- zafirovp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 557
- Регистриран на: 9.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW и VAG
Ниско, но удобно окачване?
Има ли такова животно? Возих се във компакт със спортен кит за 600-700 лв и ми изпопадаха пломбите. Вярно, колата е по-стабилна и окачването върши това за което е направено, но аз лично не бих направил такъв компромис. Мисля, че окачване м-тех ще ми свърши работа, но мога да си позволя само старо такова. Можете ли да ми предложите окачване което да свали малко колата, но и возията да е поносима и да е ново, за около 500-600 лв. Знам, че е малко, но на компакта му идва време за смяна и не ми се набиват пари. Всичко по окачването е сток и ще се кара със 16ки. Като височина ми се искаше да го докарам като z3 1.9. Незнам колко е, но слагам снимка за сравнение.
ПС: Не се подигравайте за снимката, само с нея разполагам.
ПС: Не се подигравайте за снимката, само с нея разполагам.

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- XaH-kpyM
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 126
- Регистриран на: 18.06.2012
- Местоположение: Майна
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 1982 Corvette
- Детайли за колата: WBS...
Re: Ниско, но удобно окачване?
Както знаеш, заводските окачвания имат няколко варянта за височина. Тъй като ти не искаш да се влачиш по земята, 4 стандартни амортисьора комбинирани с по-ниски пружини, ще ти върши най-добре работа. Няма да е толкова ниска че да прецака амортисьорите и в същото време няма да е щъркел. Тука из форума има доста хора които предлагат нови части с отстъпки, питай някой да ти направи оферта. Такъв варянт за окачване ми се струва най-добре в твоя случай.
- rhase
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 506
- Регистриран на: 1.06.2010
- Местоположение: София/Русе
- Пол: Мъж
Re: Ниско, но удобно окачване?
С този бюджет си ограничен доста. Най-добре М окачване и някакви спортни пружини. Или бих ти предложил като моя Кит - Koni Str.t Kit, а именно комплект оранжеви амортесьори Кони + пружини 35/15. Доволен съм от возията, пломби нямам, ама пак бих казал че не друса много
сравнително стабилна е колата, естествено ако и другите компоненти по ходовата част са ти добре. Случва се да опра на неравности, но сравнително рядко. По тротоари така или иначе не обичам да се катеря. Мисля, че нов такъв кит ще надхвърли малко бюджета ти, но според мен си заслужава поведението, визията и возията. Само незнам за компакт как стоят нещата.
Дано не се сметне за реклама. Ако е така моля поста ми да бъде изтрит.
Успех с избирането и да се похвалиш


Дано не се сметне за реклама. Ако е така моля поста ми да бъде изтрит.
Успех с избирането и да се похвалиш

- kichuka
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 482
- Регистриран на: 8.08.2012
- Местоположение: Пловдив
- Кара: e36 AC Schnitzer, e46 328i
- Мечтае да кара: e31
- Детайли за колата: малко по-различна
Re: Ниско, но удобно окачване?
Като купих колата беше със стокови амортисьори и спортни пружини. Возията беше учудващо мека, а колата беше доста нисичка.
На мен лично ми идваше доста нисичка и след смяна на пружините се скапаха и амортисьорите. В по-поносимо сваляне мисля, че няма да има такива проблеми, а возията си остава почти същата.
Ето и снимка за сравнение
На мен лично ми идваше доста нисичка и след смяна на пружините се скапаха и амортисьорите. В по-поносимо сваляне мисля, че няма да има такива проблеми, а возията си остава почти същата.
Ето и снимка за сравнение
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Ниско, но удобно окачване?
Има такова животно, но не е за 2000лв.
Отношението bound/rebound на амортисьора определя комфорта.
С твоя бюджет търси цял комплект М-техник и ще си доволен
Отношението bound/rebound на амортисьора определя комфорта.
С твоя бюджет търси цял комплект М-техник и ще си доволен

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Ниско, но удобно окачване?
Или пружини h&r, ейбах и тн, комбинирани с амортисьори мтехник - повечето такива пружини са мислени да има и комфорт, съответно не са много твърди, но пък са по-стегнати и по-ниски от мтехника.
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Ниско, но удобно окачване?
Да, комбинацията Билщайн Б8 с H&R пружини като комфорт не е зле 
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- zafirovp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 557
- Регистриран на: 9.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW и VAG
Re: Ниско, но удобно окачване?
Значи, да видим дали съм разбрал:
Мога да сложа м тех и по-ниски пружини. Надявам се, че заради снижаването амортисьорите няма да издъхнат след 1 година. И все пак даже и да намеря такива, няма да са много читави. Не е ли по-добре да си купя направо един готов кит за 500-600 лв от типа FK, Jom и тн.
Искам и да попитам още нещо.
В момента съм във Италия и днес случайно минах през една морга със страшно много джанти. Утре мисля да си купя някакви, но искам да съм сигурен, че ще паснат. Мисля да не рискувам и да се насоча към 16" ки. Можете ли да ми кажете някакви максимални размери джанти 16-17" които ще влязат.
ПС: Знам, че сигурно е писано, но при компакта нещата винаги са малко по сложни, а нямам никакво време да търся точно сега, понеже 3g-то тука е доста скъпо. Просто ми трябват някакви сигурни размери, понеже джантите са без пари, но не ми се мъкнат 2000 км в багажника и след това да се окаже, че упират. Под без пари имам предвид 200 евро за Style 32 17" със нужда от боя.
Мога да сложа м тех и по-ниски пружини. Надявам се, че заради снижаването амортисьорите няма да издъхнат след 1 година. И все пак даже и да намеря такива, няма да са много читави. Не е ли по-добре да си купя направо един готов кит за 500-600 лв от типа FK, Jom и тн.
Искам и да попитам още нещо.
В момента съм във Италия и днес случайно минах през една морга със страшно много джанти. Утре мисля да си купя някакви, но искам да съм сигурен, че ще паснат. Мисля да не рискувам и да се насоча към 16" ки. Можете ли да ми кажете някакви максимални размери джанти 16-17" които ще влязат.
ПС: Знам, че сигурно е писано, но при компакта нещата винаги са малко по сложни, а нямам никакво време да търся точно сега, понеже 3g-то тука е доста скъпо. Просто ми трябват някакви сигурни размери, понеже джантите са без пари, но не ми се мъкнат 2000 км в багажника и след това да се окаже, че упират. Под без пари имам предвид 200 евро за Style 32 17" със нужда от боя.
- rhase
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 506
- Регистриран на: 1.06.2010
- Местоположение: София/Русе
- Пол: Мъж
Re: Ниско, но удобно окачване?
Помисли добре за какво ще се ползва колата. Китайското окачване може да докара някаква визия. Твърдичко е, което си се очаква все пак е спортно. Регулируемо е, но колко често ще го регулираш. Незнам колко е макс. височината, но сигурно е далеч от сток и М-тех. Аз бих заложил на нещо читаво, може и нерегулируемо, но да е от нашия континент.
Джантите: ами то и тук може да намериш 32-ки за боядисване за 200евра
Джантите: ами то и тук може да намериш 32-ки за боядисване за 200евра

9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани