Инспектора не ще да гасне!!!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- mmichele
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 14.09.2008
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: bmw318i
- Мечтае да кара: bmw x6
Инспектора не ще да гасне!!!
Драги колеги обяснете подробно как да изгасне тази гад2 моля обяснете подробно стъпка по стъпка четох в форумите направих всичко и не ще да гасне тази гад слагам и снимка!Предварително благодаря!!!




Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Инспектора не ще да гасне!!!
Кое изкаш да изгасне?, като гледам си го нулирал, тоест всички зелени скали светят при подаване на контакт.
Като запалиш светят няколко секунди после изгасват, но часовника ще остане да се вижда.
Часовника е на определен итервал, подсещане за сервиз, той се нулира с по голям интервал в който трябва да се задържи късото между 7 и 19.
Или с компютър.
Като запалиш светят няколко секунди после изгасват, но часовника ще остане да се вижда.
Часовника е на определен итервал, подсещане за сервиз, той се нулира с по голям интервал в който трябва да се задържи късото между 7 и 19.
Или с компютър.

- mmichele
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 14.09.2008
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: bmw318i
- Мечтае да кара: bmw x6
Re: Инспектора не ще да гасне!!!
часовничето да спре да свети задържам гоvld написа:Кое изкаш да изгасне?, като гледам си го нулирал, тоест всички зелени скали светят при подаване на контакт.
Като запалиш светят няколко секунди после изгасват, но часовника ще остане да се вижда.
Часовника е на определен итервал, подсещане за сервиз, той се нулира с по голям интервал в който трябва да се задържи късото между 7 и 19.
Или с компютър.
1 минута и пак не става какво да правя
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Инспектора не ще да гасне!!!
Задържа се точно определени секунди, не помня колко (има го писано 100%). Само че е важно да са точно толкова, затова трудно става от първия път. Ако не - отиди някъде да ти го нулират. Чак две теми за тоя "инспектор" май не бяха нужни 

- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Инспектора не ще да гасне!!!
Dirty M5 driveR написа:Задържа се точно определени секунди, .....
Не , няма проблем ако се задържи повече , въпроса е да са достатъчно ... .
Процедрутата е следната - включва се на контакт (на последното положение ) , прави се връзката м/у 7-19 пин , по възможност със светодиод , изчаква се 12 секунди (най -сигурно) за нулиране на Oil Service , изключва се от контакт , изкарва се диода (или моста ) , изчаква се 20 секунди , пак се подава на контакт , поставя се пак светодиода , чака се 12 секунди за нулиране на Clock symbol (часовника), изключва се от контакт , маха се светодиода (моста) .
Никакви други неща не се правят , ако не става , се повтаря пак и пак и пак ... или се отива на диагностика и се нулира през диагностична апаратура ...
- valeri_86_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 20.04.2010
- Местоположение: Ямбол-Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318is Coupe
- Мечтае да кара: BMW e21
Re: Инспектора не ще да гасне!!!
metodi80 написа:Dirty M5 driveR написа:Задържа се точно определени секунди, .....
Не , няма проблем ако се задържи повече , въпроса е да са достатъчно ... .
Процедрутата е следната - включва се на контакт (на последното положение ) , прави се връзката м/у 7-19 пин , по възможност със светодиод , изчаква се 12 секунди (най -сигурно) за нулиране на Oil Service , изключва се от контакт , изкарва се диода (или моста ) , изчаква се 20 секунди , пак се подава на контакт , поставя се пак светодиода , чака се 12 секунди за нулиране на Clock symbol (часовника), изключва се от контакт , маха се светодиода (моста) .
Никакви други неща не се правят , ако не става , се повтаря пак и пак и пак ... или се отива на диагностика и се нулира през диагностична апаратура ...
На светодиода слага ли се резистор...
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Инспектора не ще да гасне!!!
valeri_86_ написа:metodi80 написа:Dirty M5 driveR написа:Задържа се точно определени секунди, .....
Не , няма проблем ако се задържи повече , въпроса е да са достатъчно ... .
Процедрутата е следната - включва се на контакт (на последното положение ) , прави се връзката м/у 7-19 пин , по възможност със светодиод , изчаква се 12 секунди (най -сигурно) за нулиране на Oil Service , изключва се от контакт , изкарва се диода (или моста ) , изчаква се 20 секунди , пак се подава на контакт , поставя се пак светодиода , чака се 12 секунди за нулиране на Clock symbol (часовника), изключва се от контакт , маха се светодиода (моста) .
Никакви други неща не се правят , ако не става , се повтаря пак и пак и пак ... или се отива на диагностика и се нулира през диагностична апаратура ...
На светодиода слага ли се резистор...
не.
може и с кламер само.

- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Инспектора не ще да гасне!!!
valeri_86_ написа:metodi80 написа:Dirty M5 driveR написа:Задържа се точно определени секунди, .....
Не , няма проблем ако се задържи повече , въпроса е да са достатъчно ... .
Процедрутата е следната - включва се на контакт (на последното положение ) , прави се връзката м/у 7-19 пин , по възможност със светодиод , изчаква се 12 секунди (най -сигурно) за нулиране на Oil Service , изключва се от контакт , изкарва се диода (или моста ) , изчаква се 20 секунди , пак се подава на контакт , поставя се пак светодиода , чака се 12 секунди за нулиране на Clock symbol (часовника), изключва се от контакт , маха се светодиода (моста) .
Никакви други неща не се правят , ако не става , се повтаря пак и пак и пак ... или се отива на диагностика и се нулира през диагностична апаратура ...
На светодиода слага ли се резистор...
Не , не е необходимо да се слага резистор ...
С кламер само може , но със светодиод съм забелязал , че опитите се свеждат до 1-2 максимум , а с кламера може да си поиграете....
Има обяснение за това , но няма смисъл ...

- valeri_86_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 20.04.2010
- Местоположение: Ямбол-Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318is Coupe
- Мечтае да кара: BMW e21
Re: Инспектора не ще да гасне!!!
metodi80 написа:valeri_86_ написа:metodi80 написа:Dirty M5 driveR написа:Задържа се точно определени секунди, .....
Не , няма проблем ако се задържи повече , въпроса е да са достатъчно ... .
Процедрутата е следната - включва се на контакт (на последното положение ) , прави се връзката м/у 7-19 пин , по възможност със светодиод , изчаква се 12 секунди (най -сигурно) за нулиране на Oil Service , изключва се от контакт , изкарва се диода (или моста ) , изчаква се 20 секунди , пак се подава на контакт , поставя се пак светодиода , чака се 12 секунди за нулиране на Clock symbol (часовника), изключва се от контакт , маха се светодиода (моста) .
Никакви други неща не се правят , ако не става , се повтаря пак и пак и пак ... или се отива на диагностика и се нулира през диагностична апаратура ...
На светодиода слага ли се резистор...
Не , не е необходимо да се слага резистор ...
С кламер само може , но със светодиод съм забелязал , че опитите се свеждат до 1-2 максимум , а с кламера може да си поиграете....
Има обяснение за това , но няма смисъл ...
Аиде изплюй камъчето де...

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Инспектора не ще да гасне!!!
Най-добре масата да се вземе не от пин 19, а от друго място- лошият електрически контакт между проводника и пиновете е една от причините за оплакването, че така не се получава. Също така е добре, за да се избегне евентуален проблем от статично електричество най-напред проводника да се даде на маса и след това на пин 7. Доколкото зная за едното нулиране моста трябва да се държи 3 сек. а за другото 12 сек.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Инспектора не ще да гасне!!!
Мето, при мен винаги е ставало от първия път кламер с тел, или с каквото имам под ръка.

- enerdjy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 112
- Регистриран на: 19.02.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535d
- Мечтае да кара: F90 M5
Re: Инспектора не ще да гасне!!!
Става и с варак



"If one day speed kills me don't cry because i was smiling" - Paul Walker
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Инспектора не ще да гасне!!!
vld написа:Мето, при мен винаги е ставало от първия път кламер с тел, или с каквото имам под ръка.
Ми и при мен става от първия път с тел.... ама като се оплакват че не става , казвам как трябва да се направи според "препоръките" ...
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Инспектора не ще да гасне!!!
С ей тая простотия става веднага и лесно:

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Инспектора не ще да гасне!!!
Това е реле за време, което дава накъсо 7 и 19 пин- с единият бутон за 3сек. с другият за 12сек.
За да е по-атрактивно има версии, които издават и звук.
Ако се прави с мост между 7 и 19 пин, може би кламера наистина е по-удачен, защото с него по-лесно ще се преодолее окисният слой по пиновете и по-сигурно ще се осъществи връзката между тях.


Ако се прави с мост между 7 и 19 пин, може би кламера наистина е по-удачен, защото с него по-лесно ще се преодолее окисният слой по пиновете и по-сигурно ще се осъществи връзката между тях.
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани