Инспектора не ще да гасне!!!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 14.09.2008
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: bmw318i
Мечтае да кара: bmw x6

Инспектора не ще да гасне!!!

Мнение от mmichele » 01 Сеп 2013, 16:57

Драги колеги обяснете подробно как да изгасне тази гад2 моля обяснете подробно стъпка по стъпка четох в форумите направих всичко и не ще да гасне тази гад слагам и снимка!Предварително благодаря!!! :help: :bs: :bs:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Инспектора не ще да гасне!!!

Мнение от vld » 02 Сеп 2013, 10:28

Кое изкаш да изгасне?, като гледам си го нулирал, тоест всички зелени скали светят при подаване на контакт.
Като запалиш светят няколко секунди после изгасват, но часовника ще остане да се вижда.
Часовника е на определен итервал, подсещане за сервиз, той се нулира с по голям интервал в който трябва да се задържи късото между 7 и 19.
Или с компютър.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 14.09.2008
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: bmw318i
Мечтае да кара: bmw x6

Re: Инспектора не ще да гасне!!!

Мнение от mmichele » 02 Сеп 2013, 14:01

vld написа:Кое изкаш да изгасне?, като гледам си го нулирал, тоест всички зелени скали светят при подаване на контакт.
Като запалиш светят няколко секунди после изгасват, но часовника ще остане да се вижда.
Часовника е на определен итервал, подсещане за сервиз, той се нулира с по голям интервал в който трябва да се задържи късото между 7 и 19.
Или с компютър.
часовничето да спре да свети задържам го
1 минута и пак не става какво да правя

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Инспектора не ще да гасне!!!

Мнение от Dirty M5 driveR » 03 Сеп 2013, 6:49

Задържа се точно определени секунди, не помня колко (има го писано 100%). Само че е важно да са точно толкова, затова трудно става от първия път. Ако не - отиди някъде да ти го нулират. Чак две теми за тоя "инспектор" май не бяха нужни :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Инспектора не ще да гасне!!!

Мнение от metodi80 » 03 Сеп 2013, 9:22

Dirty M5 driveR написа:Задържа се точно определени секунди, .....


Не , няма проблем ако се задържи повече , въпроса е да са достатъчно ... .
Процедрутата е следната - включва се на контакт (на последното положение ) , прави се връзката м/у 7-19 пин , по възможност със светодиод , изчаква се 12 секунди (най -сигурно) за нулиране на Oil Service , изключва се от контакт , изкарва се диода (или моста ) , изчаква се 20 секунди , пак се подава на контакт , поставя се пак светодиода , чака се 12 секунди за нулиране на Clock symbol (часовника), изключва се от контакт , маха се светодиода (моста) .
Никакви други неща не се правят , ако не става , се повтаря пак и пак и пак ... или се отива на диагностика и се нулира през диагностична апаратура ...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 20.04.2010
Местоположение: Ямбол-Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: BMW 318is Coupe
Мечтае да кара: BMW e21

Re: Инспектора не ще да гасне!!!

Мнение от valeri_86_ » 03 Сеп 2013, 12:49

metodi80 написа:
Dirty M5 driveR написа:Задържа се точно определени секунди, .....


Не , няма проблем ако се задържи повече , въпроса е да са достатъчно ... .
Процедрутата е следната - включва се на контакт (на последното положение ) , прави се връзката м/у 7-19 пин , по възможност със светодиод , изчаква се 12 секунди (най -сигурно) за нулиране на Oil Service , изключва се от контакт , изкарва се диода (или моста ) , изчаква се 20 секунди , пак се подава на контакт , поставя се пак светодиода , чака се 12 секунди за нулиране на Clock symbol (часовника), изключва се от контакт , маха се светодиода (моста) .
Никакви други неща не се правят , ако не става , се повтаря пак и пак и пак ... или се отива на диагностика и се нулира през диагностична апаратура ...

На светодиода слага ли се резистор...

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Инспектора не ще да гасне!!!

Мнение от vld » 03 Сеп 2013, 16:03

valeri_86_ написа:
metodi80 написа:
Dirty M5 driveR написа:Задържа се точно определени секунди, .....


Не , няма проблем ако се задържи повече , въпроса е да са достатъчно ... .
Процедрутата е следната - включва се на контакт (на последното положение ) , прави се връзката м/у 7-19 пин , по възможност със светодиод , изчаква се 12 секунди (най -сигурно) за нулиране на Oil Service , изключва се от контакт , изкарва се диода (или моста ) , изчаква се 20 секунди , пак се подава на контакт , поставя се пак светодиода , чака се 12 секунди за нулиране на Clock symbol (часовника), изключва се от контакт , маха се светодиода (моста) .
Никакви други неща не се правят , ако не става , се повтаря пак и пак и пак ... или се отива на диагностика и се нулира през диагностична апаратура ...

На светодиода слага ли се резистор...

не.
може и с кламер само.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Инспектора не ще да гасне!!!

Мнение от metodi80 » 03 Сеп 2013, 17:31

valeri_86_ написа:
metodi80 написа:
Dirty M5 driveR написа:Задържа се точно определени секунди, .....


Не , няма проблем ако се задържи повече , въпроса е да са достатъчно ... .
Процедрутата е следната - включва се на контакт (на последното положение ) , прави се връзката м/у 7-19 пин , по възможност със светодиод , изчаква се 12 секунди (най -сигурно) за нулиране на Oil Service , изключва се от контакт , изкарва се диода (или моста ) , изчаква се 20 секунди , пак се подава на контакт , поставя се пак светодиода , чака се 12 секунди за нулиране на Clock symbol (часовника), изключва се от контакт , маха се светодиода (моста) .
Никакви други неща не се правят , ако не става , се повтаря пак и пак и пак ... или се отива на диагностика и се нулира през диагностична апаратура ...

На светодиода слага ли се резистор...


Не , не е необходимо да се слага резистор ...
С кламер само може , но със светодиод съм забелязал , че опитите се свеждат до 1-2 максимум , а с кламера може да си поиграете....
Има обяснение за това , но няма смисъл ... :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 20.04.2010
Местоположение: Ямбол-Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: BMW 318is Coupe
Мечтае да кара: BMW e21

Re: Инспектора не ще да гасне!!!

Мнение от valeri_86_ » 04 Сеп 2013, 15:39

metodi80 написа:
valeri_86_ написа:
metodi80 написа:
Dirty M5 driveR написа:Задържа се точно определени секунди, .....


Не , няма проблем ако се задържи повече , въпроса е да са достатъчно ... .
Процедрутата е следната - включва се на контакт (на последното положение ) , прави се връзката м/у 7-19 пин , по възможност със светодиод , изчаква се 12 секунди (най -сигурно) за нулиране на Oil Service , изключва се от контакт , изкарва се диода (или моста ) , изчаква се 20 секунди , пак се подава на контакт , поставя се пак светодиода , чака се 12 секунди за нулиране на Clock symbol (часовника), изключва се от контакт , маха се светодиода (моста) .
Никакви други неща не се правят , ако не става , се повтаря пак и пак и пак ... или се отива на диагностика и се нулира през диагностична апаратура ...

На светодиода слага ли се резистор...


Не , не е необходимо да се слага резистор ...
С кламер само може , но със светодиод съм забелязал , че опитите се свеждат до 1-2 максимум , а с кламера може да си поиграете....
Има обяснение за това , но няма смисъл ... :mhihi:

Аиде изплюй камъчето де...:)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Инспектора не ще да гасне!!!

Мнение от zvetiko » 04 Сеп 2013, 16:46

Най-добре масата да се вземе не от пин 19, а от друго място- лошият електрически контакт между проводника и пиновете е една от причините за оплакването, че така не се получава. Също така е добре, за да се избегне евентуален проблем от статично електричество най-напред проводника да се даде на маса и след това на пин 7. Доколкото зная за едното нулиране моста трябва да се държи 3 сек. а за другото 12 сек.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Инспектора не ще да гасне!!!

Мнение от vld » 04 Сеп 2013, 17:08

Мето, при мен винаги е ставало от първия път кламер с тел, или с каквото имам под ръка.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 112
Регистриран на: 19.02.2012
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: F10 535d
Мечтае да кара: F90 M5

Re: Инспектора не ще да гасне!!!

Мнение от enerdjy » 04 Сеп 2013, 20:35

Става и с варак :mhihi: :mhihi:
"If one day speed kills me don't cry because i was smiling" - Paul Walker

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Инспектора не ще да гасне!!!

Мнение от metodi80 » 04 Сеп 2013, 20:59

vld написа:Мето, при мен винаги е ставало от първия път кламер с тел, или с каквото имам под ръка.


Ми и при мен става от първия път с тел.... ама като се оплакват че не става , казвам как трябва да се направи според "препоръките" ...

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Re: Инспектора не ще да гасне!!!

Мнение от Mollov » 04 Сеп 2013, 21:43

С ей тая простотия става веднага и лесно:

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Инспектора не ще да гасне!!!

Мнение от zvetiko » 05 Сеп 2013, 9:46

Това е реле за време, което дава накъсо 7 и 19 пин- с единият бутон за 3сек. с другият за 12сек. ;) За да е по-атрактивно има версии, които издават и звук. ;)
Ако се прави с мост между 7 и 19 пин, може би кламера наистина е по-удачен, защото с него по-лесно ще се преодолее окисният слой по пиновете и по-сигурно ще се осъществи връзката между тях.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook