Проблем с e36 ''прикецване''
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- SubsLiuskata
- Потребител
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 6.04.2011
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318I
Проблем с e36 ''прикецване''
Здравейте колеги, вече не знам какво да правя и вие сте ми последната надежда.
Колата ми е : e36, бензин / газ, 92г. с ремъците. Проблема ми е че от месец вече колата ми започна да ''прикецва'' когато загрее, докато е студена няма проблем но загрее ли започва мъката. Карах я на диагностика за газ-та и освен, че ми дигна разхода и оборотите започнаха да падат, нищо друго не се промени. Майсторът разбира се ми каза, че съм бил за смяна на мембраните, но друг ми вика че проблема идвал от токовете и започнах от там. Смених кабели, свещи, дистрибуторна капачка плюс палчето, но нищо не се получава колата продължава да си ''прикецва'' и аз само си сменявам работещи части. Един колега ме посъветва че проблемът е от някакъв датчик до двигателя, някъде си се намирал, но не знам дали е наистина от там и дори ако я закача някъде на компютър дали ще отчете точно проблема от къде идва. Много Ви моля ако някой е имал такъв проблем да ми помогне, че вече........

Колата ми е : e36, бензин / газ, 92г. с ремъците. Проблема ми е че от месец вече колата ми започна да ''прикецва'' когато загрее, докато е студена няма проблем но загрее ли започва мъката. Карах я на диагностика за газ-та и освен, че ми дигна разхода и оборотите започнаха да падат, нищо друго не се промени. Майсторът разбира се ми каза, че съм бил за смяна на мембраните, но друг ми вика че проблема идвал от токовете и започнах от там. Смених кабели, свещи, дистрибуторна капачка плюс палчето, но нищо не се получава колата продължава да си ''прикецва'' и аз само си сменявам работещи части. Един колега ме посъветва че проблемът е от някакъв датчик до двигателя, някъде си се намирал, но не знам дали е наистина от там и дори ако я закача някъде на компютър дали ще отчете точно проблема от къде идва. Много Ви моля ако някой е имал такъв проблем да ми помогне, че вече........

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Проблем с e36 ''прикецване''
Присецване е едно, прикецване е съвсем друго, ама второто някакси невърви да го пишеш като поведение на кола
Оправи си заглавието.


Оправи си заглавието.

Re: Проблем с e36 ''прикецване''
Да бре колега
Кецането е друга ралта
Ползвай автомобилна терминология и направо си кажи че сеца как си не требе
Трябвало е да послушаш първия майстор: мембраните
1. Сменяш ги, както и филтъра на клапана - там не помня но някой от двата имаше филтър. Следва центровка на газ от майстора.
2. Ако не се оправи - на диагностика къде бягат тоци.
3. След резултат от диагностиката ако имаш неизправности - сменяш консумативите по тоците на база резултата. Но ти си почнал от тук, така че отиваш към 1...
На бензин въри ли? Ако и там кецаме здраво
/не се сдържам сори
/ отива на вариант 5!
4. Як високооктанов бензин или нормален с хубава добавка. Ако се пооправи вървежа,
5. Дюзи и почистването им.
Общо взето това са вариантите. Хубаво е да си имаш някой читав майстор за газовата и периодично да си я дигностицираш. Че изтърве ли се положението се почват подобни мъки...
Хубаво е двете горивни системи да са изправни - това ясно. Но за тази работа, на всеки 1000 км газ, карайте 100тина на бензин и в обороти. Дори да няма проблеми на газ, в един хубав момент като се мина на бензин и опаляяяя изненада. А там вече мъките са в пъти докато се хване проблема.
Действай, че ако още сеца незнам и някой ще е за кецане

Кецането е друга ралта


Трябвало е да послушаш първия майстор: мембраните
1. Сменяш ги, както и филтъра на клапана - там не помня но някой от двата имаше филтър. Следва центровка на газ от майстора.
2. Ако не се оправи - на диагностика къде бягат тоци.
3. След резултат от диагностиката ако имаш неизправности - сменяш консумативите по тоците на база резултата. Но ти си почнал от тук, така че отиваш към 1...
На бензин въри ли? Ако и там кецаме здраво


4. Як високооктанов бензин или нормален с хубава добавка. Ако се пооправи вървежа,
5. Дюзи и почистването им.
Общо взето това са вариантите. Хубаво е да си имаш някой читав майстор за газовата и периодично да си я дигностицираш. Че изтърве ли се положението се почват подобни мъки...
Хубаво е двете горивни системи да са изправни - това ясно. Но за тази работа, на всеки 1000 км газ, карайте 100тина на бензин и в обороти. Дори да няма проблеми на газ, в един хубав момент като се мина на бензин и опаляяяя изненада. А там вече мъките са в пъти докато се хване проблема.
Действай, че ако още сеца незнам и някой ще е за кецане

Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.
колкото неговата дадена дума.
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани