Проблем Климатроник с врътките м50б20
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- Chernogorov
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 14.06.2012
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 320i 1992г.
- Мечтае да кара: 765 Li
Проблем Климатроник с врътките м50б20
Проблема е следния вкл. климатроника нагласям на 16 гр.и двете врътки.Но не духа студено фреон има перката обаче ми работи винаги само на 1 степен.Незнам дали трябва да се вкл.и 2ра. и двете степени на перката са здрави вързвал съм я дирекно за проба.Другото което е интересно ,че ония ден от самобеси почна да работи и най-интересното е че спрях степените на вентилатора а продължи да излиза мн студен полъх от духалките. сега пак не работи.Преди няколко дни махнах кората под волана и там има алуминиеви тръби те бяха горещи и си мисля че те са от клапаните за парното.Замервах и тяхните намотки и те са здрави възможно ли е да не затварят всеки път добре и да ми меши топлото със студеното и затова 1 път да не работи 1 път да работи.Другото което е че когато не иска да работи и пипна тръбите от пред които излизат от компресора едната пари адски мн. а другата е леко хладна.възможно ли е и компресора нещо да не нагнетявя всеки път добре.Майстора ми каза че налягането било добре.
- Atsalov
- Ацалов
-
- Мнения: 3416
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: Проблем Климатроник с врътките м50б20
Тръбата за ниското налягане (със синя капачка или по тънък щуцер) трябва да е ледено студена, а другата за високото налягане (с червената капачка или по дебелия щуцер) трябва да е топла и да пари. Какви са показанията на наляганията които ти казват че са добре? Клапаните на маркучите на парното доста често се прецакват и продължават да пускат топло. Може и да ти засяда ТРВ-то и за това да имаш на моменти студено.
- Chernogorov
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 14.06.2012
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 320i 1992г.
- Мечтае да кара: 765 Li
Re: Проблем Климатроник с врътките м50б20
Значи днес като я запалих почна да духа 3.6-5 гр. през централната духалка и тръбата на копресора беше студена в последствие като почна да загрява колата забелязах че алуминиевите тръби почнаха да се стоплят тези който се напират в краката на водача.И в следствие на това почна да духа към 22 -25 градуса.И тръбата от компресора почна и тя да ми се струва че почна да не е толкова студена.Което ме навежда на мисълта че клапаните са здрави но гумичките им вътре за скъсани и пускат вода и в момента който загрее спира да духа студено.Интересното е че ония ден след като беше загряла почна да духа доста студено и дори когато спрях вентилатора се осеща студен полъх от духалката.Тоест клапана тогава е затворил добре.За налягането не съм сигурен колко бара е защото не погледнах манометъра но този ми каза че било добре.
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани