как да направя прекъсвач
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
33 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- compact_fen
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 187
- Регистриран на: 25.05.2006
как да направя прекъсвач
Искам да си направя един механичен прекъсвач на запалването (ключе скрито някъде по купето) дето само аз да си го знам къде е , някой може ли да ми каже от къде е най - добре да прекъсна веригата, да сложа кабел с прекъсвач и пак да си я затворя , без това да даде някакво отражение на системата . Трябва ли да съобразя бушоните (ако има такива) и какъв кабел да взема.
Надявам се тази тема да е интересна и за други
Надявам се тази тема да е интересна и за други

- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Можеш да прекъснеш шалтера на стартера, помпата за горивото, проводника от електронното запалване към бобината, датчика за положение на коляновия вал и ... И всичко, каквото ти дойде наум, свързано със запалването
. Най-ме кефи да прекъснеш веригата на помпата. Контакт, стартер, мотора пали, колата минава няколко метра и гасне
.
Ключето трябва да съобразиш със сечението на проводника, който прекъсваш, но може да сложиш и допълнително реле (тиристор). Тогава можеш да сложиш и "пуканка" (като в дистанционното за алармата).
Къде да го сложиш - ами на място, което пипаш постоянно! Къде по-добре от кожата около скоростния лост. Допълнителна планка, малко напасване, и докато изключваш от скорост, за да запалиш, спокойно си цъкаш ЦК-то
.


Ключето трябва да съобразиш със сечението на проводника, който прекъсваш, но може да сложиш и допълнително реле (тиристор). Тогава можеш да сложиш и "пуканка" (като в дистанционното за алармата).
Къде да го сложиш - ами на място, което пипаш постоянно! Къде по-добре от кожата около скоростния лост. Допълнителна планка, малко напасване, и докато изключваш от скорост, за да запалиш, спокойно си цъкаш ЦК-то

".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
Това за скоростния лост не е ли малко изтъркано вече? Май доста хора го знаят, пък предполагам и повечето джамбази:) Мойто е под тапицерията на вратата;)
- ivopicha
- ентусиаст
-
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
А на мен ми се върти една идея, но не заня как да я реализирам. Искам да си сложа код на запалването ( като на Транспортьор 1 )Накой знае ли нещо по въпроса.
Колега извинявай, че пиша в твойта тема, но може да стане интересно
Колега извинявай, че пиша в твойта тема, но може да стане интересно

ivopicha написа:Искам да си сложа код на запалването ( като на Транспортьор 1 )
Аз имам такъв код на 19-ката ми!Така си доиде от Германия!
Квадратна плочка със цифрички на нея и 2 лампички!Мигаща червена(когато е активиран кода) и светеща постоянно(след въвеждане на кода и запален мотор),много полезна джаджа

Не въведеш ли кода,няма палене-въобще не върти стартера,а на бутане изклучва всичко токове и пак не пали......
А ако знаете как сдухах капаците,когато се бях наредил пред КАТ за регистрация и почистваики жабката исхварлих листчето с кода......


- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
НАБОР "Кодова брава" 5 от 12 бутона, консумация в чакащ режим < 3мА, 5 V - Неомонтана, 3,50лв + под 1лв за стабилизатор 5Vivopicha написа:...Искам да си сложа код на запалването...
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- Icco
- Музикално деформиран
-
- Мнения: 2722
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 330ci
- compact_fen
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 187
- Регистриран на: 25.05.2006
как мога да прекъсна веригата за горивнта помпа , къде се намира жицата която трябва да прекъсна , днеска нещо се рових ама стигнах до , прокарването на ключето и изваждането на кабела от купето до моторния отсек, ма там кой кабел да прекъсна 

- PNR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 785
- Регистриран на: 23.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318is COUPE M42
compact_fen написа:как мога да прекъсна веригата за горивнта помпа , къде се намира жицата която трябва да прекъсна , днеска нещо се рових ама стигнах до , прокарването на ключето и изваждането на кабела от купето до моторния отсек, ма там кой кабел да прекъсна
ами пробвай с кабела който стига до бушона;)
А иначе един друг метод съм виждал на един приятел на ладата на ключа си имаше едно нещо като кожа в която иам магнитче авно??? доближава го до таблото там явно му се намираше клучето което ми се струва че е на магнитен принцип и снякаква схема за запаметяване и после пали ако не го направиш не пали като имобилайзер
Това е другия вариянт купувате си само имобилайзер и с него прекъсвате някой от токовете освен от алармата и така

п.с. извинявам се за некадърното обяснение за ладата но не го знам точно как действа учил съм в такова училище и това ми е предположението но принцип за изпълнение нямам

33 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани