Съвет за катализатор на бмв е36 323 автоматик
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- onicks
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 31.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39 520i
Съвет за катализатор на бмв е36 323 автоматик
Здравейте, пред мен е поставена една дилема,да си махна ли катализатора и да сложа на негово място резонатор или да го оставя.Колата е бмв е36 купе атоматик 08.95г по вин.От мкомплект ми казаха че няма да имам проблеми,защото ламбда сондата е преди катализатора,обаче майсторите които ми подържат колата ми казаха че едно момче със подобна е36 323 автоматик след премахване на катализатора и поставяне на резонатор е имал проблем с завишен разход на гориво,бил е продал катализатора и е ходил да търси после втора употреба катализатор.От друга страна доста колеги се оплакват от свалени през ноща катализатори(това е новата мода).Та мисълта ми е има ли някой във форума с подобна кола на която е свалил катализатора и как се чувства колата след интервенцията.В момента колата ми гори около 15,5 газ градско като си я понатискам и си върви прилично на газ.Катализатора не е запушен,и е на около 172 000 км.
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
- onicks
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 31.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39 520i
Re: Съвет за катализатор на бмв е36 323 автоматик
Еми по принцип не искам да го чакам да се запуши и да почнат проблемите,а от друга страна не искм и някоя сутрин да осъмна без него,както се случи на едни приатели от Mладост.
- ozBMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 602
- Регистриран на: 3.04.2011
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е36 Cupe
- Мечтае да кара: М5 Комби
Re: Съвет за катализатор на бмв е36 323 автоматик
Да е нова кола от магазина,да си седи ама на стара кола 

- kichuka
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 482
- Регистриран на: 8.08.2012
- Местоположение: Пловдив
- Кара: e36 AC Schnitzer, e46 328i
- Мечтае да кара: e31
- Детайли за колата: малко по-различна
Re: Съвет за катализатор на бмв е36 323 автоматик
Аз нямах проблеми с катализатора, но реших да го сменя с резонаторно гърне. Колко е резонаторно гърнето не мога да кажа. Свалиха ми катализатора. Сложиха ми гърнето и ми платиха 60лв. Звука на колата не се промени изобщо. Вече година по-късно нямам никакви проблеми и мога да кажа, че съм доволен. Стори ми се тогава, че имаше положителна промяна в ускорението на колата, но дали е внушение или реалност не смея да твърдя 

- onicks
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 31.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39 520i
Re: Съвет за катализатор на бмв е36 323 автоматик
Най-добрата оферта за катализатора е 195лв тук София около Сточна гара,резонаторното гърне е 80лв с работата.Варианта е да го сваля,да сложа резонаторно гърне и да го запазя(катализатора) извесно време,ако има нередности да го върна на място.Тази проба ще ми струва 100лв.Аз сложих на колата газов инжекцион с бързи безшумни инжектори с отвори 19мм до 45 коня на цилиндър и изпарител до 200 коня колата върви както на бензин и ми дава разход около 15.5 газ на 100 градско в София по задръствания с кик даун и така.Интересуват ме мнения на хора предимно с автоматици и подобен или по-голям мотор.
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Съвет за катализатор на бмв е36 323 автоматик
Моите уважения колега , нямам нищо лично към теб ( няма как да имам , не те познавам) ..... но това е най -глупавата тема от много време на сам !
Ако не ти прави проблеми катализатора не го махай .... какво значи " да го чакам да се запуши" ?! Като се запуши ще му мислиш , сега си карай с него .... Сега ако искаш да хванеш некой лев от него е друго ..... По въпроса за това , че можеш да осъмнеш без него .... ми то без много други работи също може да осъмнеш , що не ги махнеш и тех направо ! Хората са го казали - " работи ли ... не пипай ... "
Не ми отговаряй , просто ти дадох съвет , а ти си направи каквото решиш ... Ако все пак го свалиш не слагай резонатор , а катализаторно гърне (то ми омръзна да го повтарям това , ама ... ) ...
Дай да не живееме , щото ни е страх от смърта !
Ако не ти прави проблеми катализатора не го махай .... какво значи " да го чакам да се запуши" ?! Като се запуши ще му мислиш , сега си карай с него .... Сега ако искаш да хванеш некой лев от него е друго ..... По въпроса за това , че можеш да осъмнеш без него .... ми то без много други работи също може да осъмнеш , що не ги махнеш и тех направо ! Хората са го казали - " работи ли ... не пипай ... "
Не ми отговаряй , просто ти дадох съвет , а ти си направи каквото решиш ... Ако все пак го свалиш не слагай резонатор , а катализаторно гърне (то ми омръзна да го повтарям това , ама ... ) ...
Дай да не живееме , щото ни е страх от смърта !
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Съвет за катализатор на бмв е36 323 автоматик
Заради парите е май... 

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- onicks
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 31.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39 520i
Re: Съвет за катализатор на бмв е36 323 автоматик
Извинявайте за тъпата тема,като те гледам теб ти по всички въпроси си капацитет,писал съм до колеги с подобен или по-голям мотор,хора които са направили тази маниполация.Не ми е за парите,те така или иначе по колата ще отидат,ако беше за парите да съм го продал и нямаше да пускам тема тук предполагам.Нали за това е тоя форум да не се допускат повторно грешки и да си помагаме всеки с каквото може не да се иронизираме и подиграваме един друг,моля спамаджиите и хората с подобни мнения да не пишат в темата.Не искам да ти отговарям и да се обиждаме,ако може само да ме светнеш каква разликата между резонатор и катализаторно гърне.Дай линк снимка нещо,за да бъдеш наистина полезен.
- Hadjy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 74
- Регистриран на: 7.08.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
Re: Съвет за катализатор на бмв е36 323 автоматик
Здравей колега
. Аз карам осма година Е36 320 бензин. За това време навъртях около 250 хил. и нямам проблем с катализатора, а я взех колицата по километраж на 150 - класика
. Въпреки навъртяният километраж проблем до момента със запушване нямам и според машинките катализаторът функционира в норма. Така че ако нямаш проблем със запушване по-добре не го пипай. Само ще се вкараш в някой друг филм
. 






- EnimEn
- ентусиаст
-
- Мнения: 921
- Регистриран на: 23.06.2007
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: яки шестаци...
Re: Съвет за катализатор на бмв е36 323 автоматик
хората кви ли не системи измислят за намаляване на вредните емисии, а вие най-основния и компонент искате да махнете...
то за тва се повишават случаите със заболели, като на ден се изсипват по тонове CO, HC и NO ...
то за тва се повишават случаите със заболели, като на ден се изсипват по тонове CO, HC и NO ...
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Съвет за катализатор на бмв е36 323 автоматик
onicks написа:Извинявайте за тъпата тема,като те гледам теб ти по всички въпроси си капацитет,писал съм до колеги с подобен или по-голям мотор,хора които са направили тази маниполация.Не ми е за парите,те така или иначе по колата ще отидат,ако беше за парите да съм го продал и нямаше да пускам тема тук предполагам.Нали за това е тоя форум да не се допускат повторно грешки и да си помагаме всеки с каквото може не да се иронизираме и подиграваме един друг,моля спамаджиите и хората с подобни мнения да не пишат в темата.Не искам да ти отговарям и да се обиждаме,ако може само да ме светнеш каква разликата между резонатор и катализаторно гърне.Дай линк снимка нещо,за да бъдеш наистина полезен.
Не съм казал нищо целенасочено , за да те обидя , иронизирам или подигравам!! По всички въпроси едва ли съм капацитет и не искам да съм такъв ... но пък има доста неща , които наистина знам и мога .... Да , форума е за това да се задават въпроси и да има отговори , но не и за неща , които са дъвкани много пъти , ако беше ползвал търсачката ,щеше да видиш , че има минимум 10 такива теми като твоята ! Спамаджии ... кой е спамаджия , аз ....или Мишо ... или и двамата ?!!? Малко трудно се вписваме в това определение , щото точно той и аз ( и много други колеги , които не пишат вече именно заради подобни теми) сме давали доста ясни и конкретни отговори и на твоя и на много други подобни въпроси (само трябваше да потърсиш) ... па ако ще да прозвучи и нескромно !
Искаш отговор на въпроса ти и искаш да постъпиш правилно - еми казах ти , не си махай катализатора ! Ако го махнеш сложи катализаторно гърне .... сега снимки нема да пускам (пускал съм , пускал съм , па направети си малко труда да ровите с тая търсачка) ! Както казах много пъти съм го подчертавал , че обивкновения резонатор не забавя достатъчно газовете и звука на колата се променя чувствително към по неприятен ! Докато катализаторното гърне първо забавя газовете , допринася за по -доброто изгаряне , помага на ламбда сондата да отчете правилно (като забавя газовете) и звука на колата се запазва максимално близко до оригиналния ! На "майсторите" им е най -лесно да резнат катализатора , да заварят там един "напикан" резонатор (който си е почти като права тръба ) и айде готово , дай тука едни 80-100 лв и пътувай ... После бий си главата след 4-5 месеца що сондата е станала черна и не отчита като хората , що колата не върви баш как требва и т.н ... Е те тия последните редове съм ги писал сигурно минимум 10 пъти !
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Съвет за катализатор на бмв е36 323 автоматик
onicks написа:Здравейте, пред мен е поставена една дилема,да си махна ли катализатора и да сложа на негово място резонатор или да го оставя.Колата е бмв е36 купе атоматик 08.95г по вин.От мкомплект ми казаха че няма да имам проблеми,защото ламбда сондата е преди катализатора,обаче майсторите които ми подържат колата ми казаха че едно момче със подобна е36 323 автоматик след премахване на катализатора и поставяне на резонатор е имал проблем с завишен разход на гориво,бил е продал катализатора и е ходил да търси после втора употреба катализатор.От друга страна доста колеги се оплакват от свалени през ноща катализатори(това е новата мода).Та мисълта ми е има ли някой във форума с подобна кола на която е свалил катализатора и как се чувства колата след интервенцията.В момента колата ми гори около 15,5 газ градско като си я понатискам и си върви прилично на газ.Катализатора не е запушен,и е на около 172 000 км.
Къде да е сондата- след катализатора ли, тези от м комплект дрънкат някакви глупости.



- georgivar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 361
- Регистриран на: 13.09.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i Touring '96
Re: Съвет за катализатор на бмв е36 323 автоматик
328-цата като я взех беше с прави тръби на мястото на катализаторите. След това си взех генерация с катализатори. Звука естествено стана много по-добър, но и ми се струва че колата върви по-добре с катализатора (особено в ниските има по-добра тяга).
В разхода според мен няма разлика.
След това пак ги свалих катализаторите и сложих правите тръби (че ми понагорява масло и не искам да скапя катализатора преди да оправя проблема) и определно пак се усеща негативната разлика.
Относно това дето вика методи80 за катализаторните гърнета - ходих в крафт и ми казаха, че особен смисъл няма, щото хем са 2-3 пъти по-скъпи, хем бързо се скапват, щото са евтини алтернативни с по-малко ценни метали. Нормално резонаторно гърне по техните думи около 70-80 лева струва. Катализаторните по 150-200. И тва по 2 (поне при 328-цата)
Другото е, че катализатора може и да не е запушен, но да не бачка и като мериш емисиите ще се види. Ако е запушен във високите обороти ще ти липсва мощност.
Ако нямаш подобни проблеми - не пипай.
В разхода според мен няма разлика.
След това пак ги свалих катализаторите и сложих правите тръби (че ми понагорява масло и не искам да скапя катализатора преди да оправя проблема) и определно пак се усеща негативната разлика.
Относно това дето вика методи80 за катализаторните гърнета - ходих в крафт и ми казаха, че особен смисъл няма, щото хем са 2-3 пъти по-скъпи, хем бързо се скапват, щото са евтини алтернативни с по-малко ценни метали. Нормално резонаторно гърне по техните думи около 70-80 лева струва. Катализаторните по 150-200. И тва по 2 (поне при 328-цата)
Другото е, че катализатора може и да не е запушен, но да не бачка и като мериш емисиите ще се види. Ако е запушен във високите обороти ще ти липсва мощност.
Ако нямаш подобни проблеми - не пипай.
- onicks
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 31.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39 520i
Re: Съвет за катализатор на бмв е36 323 автоматик
Като чета мненията на всички ви засега ще се откажа от премахването на катализатора,крайното гърне много гърмеше но го смених и сега колата не чува,направо ми гали ушите.
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани