Често ли ви щрака компресора?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- zafirovp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 557
- Регистриран на: 9.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW и VAG
Често ли ви щрака компресора?
Здравейте,
Преди време ми гръмна компресора на климатика. Купих се рециклиран такъв от Пловдив. Всичко е точно, само се чудя кога точно трябва съединителя да изключи? Знам, че го прави при рязко подаване на газ, високи обороти, високо налягане и др. Някой има ли обаче по-подробна информация за начина на работата му. Моя си работи добре, но имам чувството, че са ми сложили грешно количество фреон. Когато карам по малки улички, почти на всяко тръгваме или завиване компресора щрака. Някой има ли идея това дали е нормално и колко ще струва , за да се премери какво количество фреон имам?
Преди време ми гръмна компресора на климатика. Купих се рециклиран такъв от Пловдив. Всичко е точно, само се чудя кога точно трябва съединителя да изключи? Знам, че го прави при рязко подаване на газ, високи обороти, високо налягане и др. Някой има ли обаче по-подробна информация за начина на работата му. Моя си работи добре, но имам чувството, че са ми сложили грешно количество фреон. Когато карам по малки улички, почти на всяко тръгваме или завиване компресора щрака. Някой има ли идея това дали е нормално и колко ще струва , за да се премери какво количество фреон имам?
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Често ли ви щрака компресора?
Toва , че ти щрака електромагнитния съединител на компресора , означава , че е догонил температурата , която си му задал в купето ...
Тази температура се следи от датчика на изпарителя , когато там температурата достигне 3-5 градуса , компресора трябва да изключи .... По принцип факта , че изключва означава , че работи добре ... той трябва да успява да си догони температурата сравнително бързо (дори на тихи) .... Ако количествтото фреон не е достатъчно или имаш проблем с компресора или изобщо със системата , то ефекта ще е обратен , компресора ще изключва по рядко и само в обороти ...
Тази температура се следи от датчика на изпарителя , когато там температурата достигне 3-5 градуса , компресора трябва да изключи .... По принцип факта , че изключва означава , че работи добре ... той трябва да успява да си догони температурата сравнително бързо (дори на тихи) .... Ако количествтото фреон не е достатъчно или имаш проблем с компресора или изобщо със системата , то ефекта ще е обратен , компресора ще изключва по рядко и само в обороти ...
- zafirovp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 557
- Регистриран на: 9.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW и VAG
Re: Често ли ви щрака компресора?
Имаш предвид, че дегонва температирата на която трябва да духа ли? Аз съм със обикновен климатик, нямам климатроник, а когато разбрах, че компресора щрака бях със отворени прозорци.
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Често ли ви щрака компресора?
моето пак щрака така.. като ходих на майстор ми каза че нямало какво да се направи.. щракането е когато падат оборотите на колата . например м/у 2000 и 1000. аз лично не му вярвам че компресора ми бил за смяна .. има ли начин този съединител да се поправи или да се замери нещо по системата.. като дам най ниската темп. в колата не може да се седи от студ.. работи идеално
Последна промяна ares2 на 12 Авг 2013, 10:15, променена общо 1 път
- zafirovp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 557
- Регистриран на: 9.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW и VAG
Re: Често ли ви щрака компресора?
Със сигурност не е компресора или съединителя. Моя е рециклиран със гаранция и при мен е студено, 8 градуса от въздуховодите.
Re: Често ли ви щрака компресора?
metodi80 написа:Toва , че ти щрака електромагнитния съединител на компресора , означава , че е догонил температурата , която си му задал в купето ...
Тази температура се следи от датчика на изпарителя , когато там температурата достигне 3-5 градуса , компресора трябва да изключи .... По принцип факта , че изключва означава , че работи добре ... той трябва да успява да си догони температурата сравнително бързо (дори на тихи) .... Ако количествтото фреон не е достатъчно или имаш проблем с компресора или изобщо със системата , то ефекта ще е обратен , компресора ще изключва по рядко и само в обороти ...

Защо не използвате търсачката?


- ivopicha
- ентусиаст
-
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Re: Често ли ви щрака компресора?
Да споделя и аз моя проблем. Не зная дали е точно проблем де. Тази зима си сложих дигитален климатроник и в началото на лятото го подкарах. Сега като карам на климатик меря температурата в централния въздуховод- стигна до минус 8,5 градуса и после взе да се покачва, явно компресора е изключил. Това рано сутринта- около 7 часа и при температура на въздуха вън около 18-20 градуса. Това нормално ли е и ако не на какво се дължи- много фреон или нещо друго?
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Често ли ви щрака компресора?
Дължи се на мерене в студено време. Пробвай като навън е 30 градуса, под +5 ако духа климатика ти е уникален 

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Често ли ви щрака компресора?
ivopicha написа:Да споделя и аз моя проблем. Не зная дали е точно проблем де. Тази зима си сложих дигитален климатроник и в началото на лятото го подкарах. Сега като карам на климатик меря температурата в централния въздуховод- стигна до минус 8,5 градуса и после взе да се покачва, явно компресора е изключил. Това рано сутринта- около 7 часа и при температура на въздуха вън около 18-20 градуса. Това нормално ли е и ако не на какво се дължи- много фреон или нещо друго?
Няма да е от 20-те градуса навън , гаранция и аз съм карал на такива температури че и надолу. Не ти е вързан правилно или нещо не сработва датчика за температурата след изпарителя в купето . Той е за да не допуска по-ниски от 3-4 градуса темпаратури , а за минусови е изключено , това за да не замръзне питата щото гаранция се е случвало ако наистина са били реални тези минуси. С една дума не е нормално , а от повече фреон ще е по-зле работата няма да изстудява повече дори напротив . Провери и дали ти изключва компресора въобще .
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Често ли ви щрака компресора?
Компресора изключва и от високо налягане.
И още веднъж да го кажа: НОРМАЛНО Е ДА ВКЛЮЧВА/ИЗКЛЮЧВА !

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани