Колата ми пропуши сиво - 320ка
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Колата ми пропуши сиво - 320ка
М52 320.
Като я запаля студена изпушва сиво от ауспуха. При форсиране също избълва сериозно количество цветен такъв пушек.
Не пипа масло! Нивото е винаги едно и също - пръчката ми е напоена от острия връх до първата цепка. На цвят не е катранено черно, а e леко медно прозиращо, тоест все едно е сменено преди 2-3к километра. Долях преди 3 месеца 300 грама от остатъка, който имах и не помръдна нивото, нито промени цвета си от тогава. А го поглеждам често - поне 2 пъти в месеца. Имам още за почти 2к километра...
Не пипа и водата привидно. Ранната пролет досипах 500 г. антифриз. Ако приемем че преливника отстрани на радиатора е 100%, то тогава като отворих и видях, че при изгасен двигател водата стои на 35% - тоест на око три пръста по надолу от средата. След като досипах се покачи, но си смукна течността и пак се законтри там. Вчера отворих и пак си е на същото място като деление.
Парното от климатроника е топло. Колата държи обичайна работна температура, бързо я достига и не помръдва по показания.
Когато сменяхме свещите зимата се видя, че на най-крайния цилиндър/този от към прозореца/ свещта беше омаслена доста. След смяната им и едно кръгче от 1 км - новата свещ също беше омаслена по нагоре. Другите 5 в идеално състояние. На диагностиката тогава нищо не излезе като проблем, въпреки че малко повече пушех от другите автомобили. Но зимата беше по-скоро като пара и не толкова сиво. Но сега си е стабилно.
Ще се ходи на майстор, но при тези симптоми какво да очаквам. Моторът е на 185000 реални км. Даже си беше премеждие да свалим старите свещи, които бяха оригиналните от завода
Колата си върви нормално, но в ниските ми се струва малко мудна. Развърта чак след 3000 оборота, като под тях няма такъв живец. Като я покарам и пушенето мисля че го няма, но спра ли и оставя ли я за малко - пак изкарва и зависи от това дали е била още топла или вече студена.
Като я запаля студена изпушва сиво от ауспуха. При форсиране също избълва сериозно количество цветен такъв пушек.
Не пипа масло! Нивото е винаги едно и също - пръчката ми е напоена от острия връх до първата цепка. На цвят не е катранено черно, а e леко медно прозиращо, тоест все едно е сменено преди 2-3к километра. Долях преди 3 месеца 300 грама от остатъка, който имах и не помръдна нивото, нито промени цвета си от тогава. А го поглеждам често - поне 2 пъти в месеца. Имам още за почти 2к километра...
Не пипа и водата привидно. Ранната пролет досипах 500 г. антифриз. Ако приемем че преливника отстрани на радиатора е 100%, то тогава като отворих и видях, че при изгасен двигател водата стои на 35% - тоест на око три пръста по надолу от средата. След като досипах се покачи, но си смукна течността и пак се законтри там. Вчера отворих и пак си е на същото място като деление.
Парното от климатроника е топло. Колата държи обичайна работна температура, бързо я достига и не помръдва по показания.
Когато сменяхме свещите зимата се видя, че на най-крайния цилиндър/този от към прозореца/ свещта беше омаслена доста. След смяната им и едно кръгче от 1 км - новата свещ също беше омаслена по нагоре. Другите 5 в идеално състояние. На диагностиката тогава нищо не излезе като проблем, въпреки че малко повече пушех от другите автомобили. Но зимата беше по-скоро като пара и не толкова сиво. Но сега си е стабилно.
Ще се ходи на майстор, но при тези симптоми какво да очаквам. Моторът е на 185000 реални км. Даже си беше премеждие да свалим старите свещи, които бяха оригиналните от завода

Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.
колкото неговата дадена дума.
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Колата ми пропуши сиво - 320ка
Да не караш с някакви евтини бензини, взети от този или оня, че ако е така не се знае какви боклуци има вътре и от тях да припушва. Съвсем наскоро колата на приятел, която е на метан, правеше буквално димни завеси и бяхме решили да пилеем мотор, да ама като му свърши метана и обърна на бензин и пушеците изчезнаха.Следващата зарядка на метан нямаше проблеми, та помисли в тази насока.
only rear wheel drive
Re: Колата ми пропуши сиво - 320ка
Сипвам читав бензин 98 от бензиностанции. Колко е читав е друг въпрос. И на различни места. Но не мисля че това е проблема. А проблема си го има не от вчера. Все пак едната свещ е омаслена сериозно! Но не прекъсва и държи всичките цилиндри в добра работна кондиция. Газификации съм нямал и няма да имам.
Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.
колкото неговата дадена дума.
- netmurder
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 14.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: ше E60 530dА
Re: Колата ми пропуши сиво - 320ка
Аз си мисля че е от антифриза.... Търси в тази насока, гарнитура глава....
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!
- akula
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 493
- Регистриран на: 20.06.2002
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
- Мечтае да кара: 850
- Детайли за колата: петица- хубавица
Re: Колата ми пропуши сиво - 320ка
явно при 6тия цилиндър има нещо гнило. вземи да замериш компресия за всеки случай
. успех

-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34
-БМВ е34
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Колата ми пропуши сиво - 320ка
Едни гарнитурки има около свещите, смени ги.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Колата ми пропуши сиво - 320ка
kagebista написа:Сипвам читав бензин 98 от бензиностанции. Колко е читав е друг въпрос. И на различни места. Но не мисля че това е проблема. А проблема си го има не от вчера. Все пак едната свещ е омаслена сериозно! Но не прекъсва и държи всичките цилиндри в добра работна кондиция. Газификации съм нямал и няма да имам.
Предполагам, че имаш в предвид, че свеща е омаслена отвън, а не от страната на електродите.

Re: Колата ми пропуши сиво - 320ка
Точно има масло в самата лула.
Това ли са въпросните гарнитури тип О пръстени?
Аз мислех, дали не са гумичките на клапаните при 6ти цилиндър...
Това ли са въпросните гарнитури тип О пръстени?
Аз мислех, дали не са гумичките на клапаните при 6ти цилиндър...
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.
колкото неговата дадена дума.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Колата ми пропуши сиво - 320ка
Това са, да. Те вървят с гарнитурата на капака на главата. Смени ги и кажи какво се е получило.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Колата ми пропуши сиво - 320ка
kagebista написа:Точно има масло в самата лула.
Това ли са въпросните гарнитури тип О пръстени?
Аз мислех, дали не са гумичките на клапаните при 6ти цилиндър...
Ако са гумички на клапаните, признаците са съвсем други. Когато сменяш гарнитурата има последователност на затягане, която трябва да се спази. Лулата та 6- ти цилиндър трябва да се обезмасли добре, ако е стояла дълго време в масло, най-добре да я смениш, гнездото на свеща също трябва да се обезмасли.
- clarcky
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 280
- Регистриран на: 24.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '98 e36 328i Тouring
- Мечтае да кара: e36 ///M3
Re: Колата ми пропуши сиво - 320ка
Наскоро сменях гарнитура по същата причина,при смяна на свещите и при мен на шести цилиндър беше пълно с масло.Както казаха пръстените са комплект с нея.Вземи нещо качествено!Аз заложих на victor reinz,цената беше към 70лв.Поздрави и успех!
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Колата ми пропуши сиво - 320ка
Благодаря. Спрях се на рейнц гарнитура и другата седмица мислях да взимам и сменям. Ама стази последователност ако може по подробно, че мислех сам да свърша тази работа.
Маслото не се губи. За почти година все си стои на едно ниво - на копието е покрит плътно само върха до първото разделение. След като долях има няма 300-400 грама ми се стори че малко се вдигна. Но сега като я проверявам студена си е пак така оцветена пръчката до същото ниво.
Маслото не се губи. За почти година все си стои на едно ниво - на копието е покрит плътно само върха до първото разделение. След като долях има няма 300-400 грама ми се стори че малко се вдигна. Но сега като я проверявам студена си е пак така оцветена пръчката до същото ниво.
Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.
колкото неговата дадена дума.
- ricky
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: 15.08.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Гаражна е36-ца..!
- Мечтае да кара: Е36 без забележка..
- Детайли за колата: Италиянска мадама родена през '93
Re: Колата ми пропуши сиво - 320ка
Последователноста не е кой знае колко сложна.. Не е като например на главата
но все пак който не се е посъветвал и я е затягал като мен(как му падне) бере ядове, капака се криви и почва да тече като лейка.. После следва нова гарнитура и пак разправии. Та последователноста е от средата към краищата, като редуваш веднъж отляво и отдясно. 
ПП. ако ще се заемаш сам не забравяй да почистиш хубаво с коресилин и погледни гумените шайби на болтовете, нз твойте как ще са, но мойте бяха се сплескали като 10ст. Не влизат в комплекта но можеш да си ги вземеш от вари 2000 мисля че бяха около 15 на брой за около 70ст. бройката


ПП. ако ще се заемаш сам не забравяй да почистиш хубаво с коресилин и погледни гумените шайби на болтовете, нз твойте как ще са, но мойте бяха се сплескали като 10ст. Не влизат в комплекта но можеш да си ги вземеш от вари 2000 мисля че бяха около 15 на брой за около 70ст. бройката
Големите умове обсъждат идеи, средните умове обсъждат случки, а малките умове обсъждат хора..!
.Те колегите го казаха,класните автомобили са със задно или двойно,предното предаване изобщо не фигурира,то е създадено за автомобили без никакъв спортен дух,да те вози от т.А до т.Б. цитат....
.Те колегите го казаха,класните автомобили са със задно или двойно,предното предаване изобщо не фигурира,то е създадено за автомобили без никакъв спортен дух,да те вози от т.А до т.Б. цитат....
Re: Колата ми пропуши сиво - 320ка
Развитие по темата!
Гарнитурата на капака и О пръстените са здрави. 2ма независими майстора я гледаха и казаха, че няма нужда да се отваря и сменя нещо здраво. И наистина мотора е абсолютно сух вън. Но някак не ми допада - като запаля и леко дам газ целогодишно колата ми да се посере всеки път в началото докато загрее.
Свалях свещи да ги чистя, както и леглата за лулите. Наложи се, защото допуснах да прокапе в леглата на 5 и 6ти цилиндър отгоре заради свален капак. След чистенето не видях никакво масло в отворите до резбата. Само засъхналата мръсна вода, която изтече там. След месец пак ги свалях и гледах и нищо нередно не видях на нито една свещ при нито един цилиндър, включително и 6ти. Тоест всяка свещ си е равномерно омаслена до средата по резбата й към капака и до там. Така ли трябва да бъде или при изправни О пръстени - резбата трябва да остане съвършено суха до централния електрод?
http://www.autoreview.bg/advice/technic ... e-sveshti/
Тук номер 5 бие на визия като при мен.
Обаче дименето си остава. Така пак на студено и като запаля и форсирам до 3000 оборота изпушва стабилно. Струва ми се, че го прави при връщане на оборотите от това което виждам. Тоест газ и като пусна педала връща на зад пушек. Не прекъсва нито студена, нито топла.
И си е бялосивкаво, но в никакъв случай плътно бяло. Горе в старите коментари съм описал, че не пипа вода. Маслото ми малко над минимума по принцип но си е така от доста време, тоест и там не виждам загуби в генезиса на темата. И все още бистро и златисто все едно е сипано скоро. Аз така или иначе ще го сменям тези дни, но искам да знам проблема. По този повод може да дадете съвет 10w40 или 5w40? Старото ми е Мотул 10w40 и колата е супер тиха и никога не е чуквала повдигач, дори при ръчка.
Паля, заставам отзад и на обоняние усещам странна миризма от ауспуфа! Не знам дали мога правилно да го обясня, но не мирише по типичния начин. Слабо е и се усеща между някаква химия и изгоряло гориво. Странен аромат общо взето.
В купето не мирише на изгорели газове и тем подобни при каране и затворени врати.
Като загрее мисля че дима изчезва напълно.
Гарнитурата на капака и О пръстените са здрави. 2ма независими майстора я гледаха и казаха, че няма нужда да се отваря и сменя нещо здраво. И наистина мотора е абсолютно сух вън. Но някак не ми допада - като запаля и леко дам газ целогодишно колата ми да се посере всеки път в началото докато загрее.
Свалях свещи да ги чистя, както и леглата за лулите. Наложи се, защото допуснах да прокапе в леглата на 5 и 6ти цилиндър отгоре заради свален капак. След чистенето не видях никакво масло в отворите до резбата. Само засъхналата мръсна вода, която изтече там. След месец пак ги свалях и гледах и нищо нередно не видях на нито една свещ при нито един цилиндър, включително и 6ти. Тоест всяка свещ си е равномерно омаслена до средата по резбата й към капака и до там. Така ли трябва да бъде или при изправни О пръстени - резбата трябва да остане съвършено суха до централния електрод?
http://www.autoreview.bg/advice/technic ... e-sveshti/
Тук номер 5 бие на визия като при мен.
Обаче дименето си остава. Така пак на студено и като запаля и форсирам до 3000 оборота изпушва стабилно. Струва ми се, че го прави при връщане на оборотите от това което виждам. Тоест газ и като пусна педала връща на зад пушек. Не прекъсва нито студена, нито топла.
И си е бялосивкаво, но в никакъв случай плътно бяло. Горе в старите коментари съм описал, че не пипа вода. Маслото ми малко над минимума по принцип но си е така от доста време, тоест и там не виждам загуби в генезиса на темата. И все още бистро и златисто все едно е сипано скоро. Аз така или иначе ще го сменям тези дни, но искам да знам проблема. По този повод може да дадете съвет 10w40 или 5w40? Старото ми е Мотул 10w40 и колата е супер тиха и никога не е чуквала повдигач, дори при ръчка.
Паля, заставам отзад и на обоняние усещам странна миризма от ауспуфа! Не знам дали мога правилно да го обясня, но не мирише по типичния начин. Слабо е и се усеща между някаква химия и изгоряло гориво. Странен аромат общо взето.
В купето не мирише на изгорели газове и тем подобни при каране и затворени врати.
Като загрее мисля че дима изчезва напълно.
Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.
колкото неговата дадена дума.
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани