М50Б25 труден старт при загрял мотор
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- SlowMotion
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 175
- Регистриран на: 27.08.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 325i
М50Б25 труден старт при загрял мотор
От около седмица имам проблем с топлия старт , колата върти и пали, но след 2-3 завъртания а понякога си пали без никакви проблеми, тоя проблем се проявява и през деня по жегите и през нощта когато е 20-25 градуса.Правих диагностика и нищо не излезе,за всеки случай замерих с мултицета датчик кол.вал - всичко в нормите и на студен и на топъл мотор.Всичко от към тоците изглежда в ред и нещата клонят към проблем с горивоподаването - там е сменем горивен филтър преди 1000км. така че той отпада като вариант, та мисълта ми е от къде да започна ? А и също по принцип не знам дали е нормално но когато стрелката на бензина наближи светването на лампата се получава едно осезаемо губене на мощност в ниските, веднага след като сипя бензин и започва да си мърка ... Още нещо днес като го направи тоя номер още на първото завъртане като не запали, веднага и натиснах педала на газта до долу , след което завъртях и запали веднага не знам дали е съвпадение или е свързано ... Безкрайно благодарен ще съм на всеки помогнал 

Re: М50Б25 труден старт при загрял мотор
колега прегледай свещите, също така премери налягането на бензина на топъл двигател
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: М50Б25 труден старт при загрял мотор
SlowMotion написа:От около седмица имам проблем с топлия старт , колата върти и пали, но след 2-3 завъртания а понякога си пали без никакви проблеми, тоя проблем се проявява и през деня по жегите и през нощта когато е 20-25 градуса.Правих диагностика и нищо не излезе,за всеки случай замерих с мултицета датчик кол.вал - всичко в нормите и на студен и на топъл мотор.Всичко от към тоците изглежда в ред и нещата клонят към проблем с горивоподаването - там е сменем горивен филтър преди 1000км. така че той отпада като вариант, та мисълта ми е от къде да започна ? А и също по принцип не знам дали е нормално но когато стрелката на бензина наближи светването на лампата се получава едно осезаемо губене на мощност в ниските, веднага след като сипя бензин и започва да си мърка ... Още нещо днес като го направи тоя номер още на първото завъртане като не запали, веднага и натиснах педала на газта до долу , след което завъртях и запали веднага не знам дали е съвпадение или е свързано ... Безкрайно благодарен ще съм на всеки помогнал
След като не излиза нищо като грешка, трябва да се насочиш към живите данни на някои от датчиците за да се види дали са в норма. С мултицет не можеш нищо да разбереш, освен дали на проводниците не се е нарушила изолацията и са дали на късо. След като имаш аномалия при намаляване на количеството на горивото, наистина трябва да се погледне горивоподаването- налягане, клапан-регулатор, състояние на горивопроводите и филтрите.
- SlowMotion
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 175
- Регистриран на: 27.08.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 325i
Re: М50Б25 труден старт при загрял мотор
Еми явно си трябва качествена диагностика, преди малко пак го направи проверих вакума на регулатора , нямаше бенз в него , също филтъра ми е нов , а и това което описах за педала до долу и палене не важи ,било е съвпадение , което ме води на мисълта ,че и инжекторите са ОК остана бенз. помпа ама за нея си трябва диагностика,аз до сега не съм имал такива проблеми и представа си нямам къде правят такива неща... Някой може ли да ме насочи къде четат живи данни и правят диагностика на бенз. система в София.
- Cosworth
- ентусиаст
-
- Мнения: 1278
- Регистриран на: 25.02.2005
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 и Е36 и Е90,Е93
- Мечтае да кара: Турбо кола със задно
- Детайли за колата: Е30 318iS RennAuto
Re: М50Б25 труден старт при загрял мотор
SlowMotion написа:Еми явно си трябва качествена диагностика, преди малко пак го направи проверих вакума на регулатора , нямаше бенз в него , също филтъра ми е нов , а и това което описах за педала до долу и палене не важи ,било е съвпадение , което ме води на мисълта ,че и инжекторите са ОК остана бенз. помпа ама за нея си трябва диагностика,аз до сега не съм имал такива проблеми и представа си нямам къде правят такива неща... Някой може ли да ме насочи къде четат живи данни и правят диагностика на бенз. система в София.
Бензинова помпа на комп. диагностика няма как...

Има описани процедури по книгите, освен че трябва да се измери налягането... трябва да се измери и дебит-а например една помпа винаги може да прави 3-3,5 бара НО не винаги дебита който е нужен, а той например да бъде за около 30 секунди 700мл...
Може да се закачи уред и колата да се кара и да се види на високите предавки 3-та, 4-та и 5-та как е...
- IRISH
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 55
- Регистриран на: 27.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е91 335d LCI M Sport
- Мечтае да кара: по хубави пътища.
Re: М50Б25 труден старт при загрял мотор
И аз го имах този проблем, колега, честно ти казвам, оправи се от само себе си с времето(да чукна надърво). Колата е с двигател М52B20. Същото се случи и със стъклото на шофьорската врата, запецваше горе и не мога да го сваля, после в един момент тръгва, работи 2-3 седмици и пак заяжда. Не можаха да разберат какво е. Нова ножица, казах едни. Други - зъбите на гребена били износени. В един момент просто се умори да ми прави тези номера и спря. Знам, че не е много професионално като отговор, но е самата истина. Може би зависи от маршрута по който се движиш, може би от начина по който караш. Моите се смениха с времето и проблема изчезна. Успех. 

- SlowMotion
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 175
- Регистриран на: 27.08.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 325i
Re: М50Б25 труден старт при загрял мотор
Малко ъп-че, та проблема се оказа в бенз. помпата - по скоро в клапанчето което трябва да задържа налягането след гасене на колата , тоест от там идваше проблема с паленето, а проблема с загубата на мощност се оказа вече в самата помпа , тъй като си е 20 годишна почти и са я позаболяли кокалите и не и се работи като на младини, та горе -долу се получи с 1 патрон 2 ... проблема.Нова бенз. помпа VDO и нещата заспаха.Благодаря на всичко за мненията!
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани