М50Б25 труден старт при загрял мотор

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 175
Регистриран на: 27.08.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 325i

М50Б25 труден старт при загрял мотор

Мнение от SlowMotion » 06 Авг 2013, 23:39

От около седмица имам проблем с топлия старт , колата върти и пали, но след 2-3 завъртания а понякога си пали без никакви проблеми, тоя проблем се проявява и през деня по жегите и през нощта когато е 20-25 градуса.Правих диагностика и нищо не излезе,за всеки случай замерих с мултицета датчик кол.вал - всичко в нормите и на студен и на топъл мотор.Всичко от към тоците изглежда в ред и нещата клонят към проблем с горивоподаването - там е сменем горивен филтър преди 1000км. така че той отпада като вариант, та мисълта ми е от къде да започна ? А и също по принцип не знам дали е нормално но когато стрелката на бензина наближи светването на лампата се получава едно осезаемо губене на мощност в ниските, веднага след като сипя бензин и започва да си мърка ... Още нещо днес като го направи тоя номер още на първото завъртане като не запали, веднага и натиснах педала на газта до долу , след което завъртях и запали веднага не знам дали е съвпадение или е свързано ... Безкрайно благодарен ще съм на всеки помогнал :bchug:

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 13.02.2008

Re: М50Б25 труден старт при загрял мотор

Мнение от diavo » 07 Авг 2013, 8:16

колега прегледай свещите, също така премери налягането на бензина на топъл двигател

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: М50Б25 труден старт при загрял мотор

Мнение от zvetiko » 07 Авг 2013, 9:15

SlowMotion написа:От около седмица имам проблем с топлия старт , колата върти и пали, но след 2-3 завъртания а понякога си пали без никакви проблеми, тоя проблем се проявява и през деня по жегите и през нощта когато е 20-25 градуса.Правих диагностика и нищо не излезе,за всеки случай замерих с мултицета датчик кол.вал - всичко в нормите и на студен и на топъл мотор.Всичко от към тоците изглежда в ред и нещата клонят към проблем с горивоподаването - там е сменем горивен филтър преди 1000км. така че той отпада като вариант, та мисълта ми е от къде да започна ? А и също по принцип не знам дали е нормално но когато стрелката на бензина наближи светването на лампата се получава едно осезаемо губене на мощност в ниските, веднага след като сипя бензин и започва да си мърка ... Още нещо днес като го направи тоя номер още на първото завъртане като не запали, веднага и натиснах педала на газта до долу , след което завъртях и запали веднага не знам дали е съвпадение или е свързано ... Безкрайно благодарен ще съм на всеки помогнал :bchug:


След като не излиза нищо като грешка, трябва да се насочиш към живите данни на някои от датчиците за да се види дали са в норма. С мултицет не можеш нищо да разбереш, освен дали на проводниците не се е нарушила изолацията и са дали на късо. След като имаш аномалия при намаляване на количеството на горивото, наистина трябва да се погледне горивоподаването- налягане, клапан-регулатор, състояние на горивопроводите и филтрите.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 175
Регистриран на: 27.08.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 325i

Re: М50Б25 труден старт при загрял мотор

Мнение от SlowMotion » 07 Авг 2013, 14:36

Еми явно си трябва качествена диагностика, преди малко пак го направи проверих вакума на регулатора , нямаше бенз в него , също филтъра ми е нов , а и това което описах за педала до долу и палене не важи ,било е съвпадение , което ме води на мисълта ,че и инжекторите са ОК остана бенз. помпа ама за нея си трябва диагностика,аз до сега не съм имал такива проблеми и представа си нямам къде правят такива неща... Някой може ли да ме насочи къде четат живи данни и правят диагностика на бенз. система в София.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1278
Регистриран на: 25.02.2005
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: Е30 и Е36 и Е90,Е93
Мечтае да кара: Турбо кола със задно
Детайли за колата: Е30 318iS RennAuto

Re: М50Б25 труден старт при загрял мотор

Мнение от Cosworth » 07 Авг 2013, 16:57

SlowMotion написа:Еми явно си трябва качествена диагностика, преди малко пак го направи проверих вакума на регулатора , нямаше бенз в него , също филтъра ми е нов , а и това което описах за педала до долу и палене не важи ,било е съвпадение , което ме води на мисълта ,че и инжекторите са ОК остана бенз. помпа ама за нея си трябва диагностика,аз до сега не съм имал такива проблеми и представа си нямам къде правят такива неща... Някой може ли да ме насочи къде четат живи данни и правят диагностика на бенз. система в София.

Бензинова помпа на комп. диагностика няма как... :nono:
Има описани процедури по книгите, освен че трябва да се измери налягането... трябва да се измери и дебит-а например една помпа винаги може да прави 3-3,5 бара НО не винаги дебита който е нужен, а той например да бъде за около 30 секунди 700мл...
Може да се закачи уред и колата да се кара и да се види на високите предавки 3-та, 4-та и 5-та как е...
ИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 27.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е91 335d LCI M Sport
Мечтае да кара: по хубави пътища.

Re: М50Б25 труден старт при загрял мотор

Мнение от IRISH » 09 Авг 2013, 15:36

И аз го имах този проблем, колега, честно ти казвам, оправи се от само себе си с времето(да чукна надърво). Колата е с двигател М52B20. Същото се случи и със стъклото на шофьорската врата, запецваше горе и не мога да го сваля, после в един момент тръгва, работи 2-3 седмици и пак заяжда. Не можаха да разберат какво е. Нова ножица, казах едни. Други - зъбите на гребена били износени. В един момент просто се умори да ми прави тези номера и спря. Знам, че не е много професионално като отговор, но е самата истина. Може би зависи от маршрута по който се движиш, може би от начина по който караш. Моите се смениха с времето и проблема изчезна. Успех. :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 175
Регистриран на: 27.08.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 325i

Re: М50Б25 труден старт при загрял мотор

Мнение от SlowMotion » 15 Авг 2013, 0:35

Малко ъп-че, та проблема се оказа в бенз. помпата - по скоро в клапанчето което трябва да задържа налягането след гасене на колата , тоест от там идваше проблема с паленето, а проблема с загубата на мощност се оказа вече в самата помпа , тъй като си е 20 годишна почти и са я позаболяли кокалите и не и се работи като на младини, та горе -долу се получи с 1 патрон 2 ... проблема.Нова бенз. помпа VDO и нещата заспаха.Благодаря на всичко за мненията!

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook