Преминаване от климатроник с врътките към дигитален
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Bimmer_E36
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 531
- Регистриран на: 30.05.2009
- Местоположение: Търговище
- Пол: Мъж
- Кара: E92 Turbo
Преминаване от климатроник с врътките към дигитален
Здравейте.
Някой преминавал ли е от климатроник с врътките към дигиталния.Какво трябва да се сменя.Прасето с управлението и инсталацията ли?
Извинявам се ако е дискутирано,но не намерих точен отговор.
Ще се радвам някой колега ако го е правил и обясни какво ми е нужно.
Някой преминавал ли е от климатроник с врътките към дигиталния.Какво трябва да се сменя.Прасето с управлението и инсталацията ли?
Извинявам се ако е дискутирано,но не намерих точен отговор.
Ще се радвам някой колега ако го е правил и обясни какво ми е нужно.

Re: Преминаване от климатроник с врътките към дигитален
Заповадяй
: viewtopic.php?f=8&t=268190
Всичко пише вътре в темата. Но се запаси с излишни нерви! Свалял съм таблото и всичко що е от предните седалки до челното стъкло заради други монтажи и си е еб
Толкова са застарели някои неща, че ако не си търпелив - ще ти се изпочупят сумати пластмасови израстъци, ушички по някои елементи при демонтажа и накрая получаваш и екстрата скърцане нейде из таблото.
И същинската част е замяната на двете напълно различни системи и връзването по ел.мрежата.
Аз не стигнах до там, а след време просто смених колата с повече екстри и с дигитален климатроник
Малко по-надолу от твоята тема - колегата е направил процедурата и решава допълнителни проблеми
: viewtopic.php?f=8&t=259591

Всичко пише вътре в темата. Но се запаси с излишни нерви! Свалял съм таблото и всичко що е от предните седалки до челното стъкло заради други монтажи и си е еб

Толкова са застарели някои неща, че ако не си търпелив - ще ти се изпочупят сумати пластмасови израстъци, ушички по някои елементи при демонтажа и накрая получаваш и екстрата скърцане нейде из таблото.
И същинската част е замяната на двете напълно различни системи и връзването по ел.мрежата.
Аз не стигнах до там, а след време просто смених колата с повече екстри и с дигитален климатроник

Малко по-надолу от твоята тема - колегата е направил процедурата и решава допълнителни проблеми

Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.
колкото неговата дадена дума.
Re: Преминаване от климатроник с врътките към дигитален
не го отказвай още в началото
махането на таблото само отнема време, понеже са много неща там, но иначе не е никакъв проблем. бих махнал няколко табла пред това да сменя един мокет примерно. а иначе по инсталацията не се променя абсолютно нищо. ако беше от София колегата, бих му помогнал за тея неща

- Bimmer_E36
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 531
- Регистриран на: 30.05.2009
- Местоположение: Търговище
- Пол: Мъж
- Кара: E92 Turbo
Re: Преминаване от климатроник с врътките към дигитален
Мен разглобяването не ме притеснява.Аз по колата само таблото дето не съм махал още...
Ако е така да сменя прасето с управлението и централната духалка и да няма преправяне по инсталацията няма да е сложно предполагам.Ако буксите на двата типа климатроници съвпадат ще се наема с тази задача.
А дигиталния има ли отделен модул като този с врътките или е в самото управление?

Ако е така да сменя прасето с управлението и централната духалка и да няма преправяне по инсталацията няма да е сложно предполагам.Ако буксите на двата типа климатроници съвпадат ще се наема с тази задача.
А дигиталния има ли отделен модул като този с врътките или е в самото управление?

Re: Преминаване от климатроник с врътките към дигитален
няма модул. по инсталацията нищо не се прави, само свързваш бялата и черната букса от прасето и си готов
- Bimmer_E36
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 531
- Регистриран на: 30.05.2009
- Местоположение: Търговище
- Пол: Мъж
- Кара: E92 Turbo
Re: Преминаване от климатроник с врътките към дигитален
Е този отговор чаках.Благодаря много за помощта колега.Щом намеря всичко и я започвам.После ще пиша за резултата 


- valeri_86_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 20.04.2010
- Местоположение: Ямбол-Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318is Coupe
- Мечтае да кара: BMW e21
Re: Преминаване от климатроник с врътките към дигитален
JOGI написа:няма модул. по инсталацията нищо не се прави, само свързваш бялата и черната букса от прасето и си готов

- DRIFT MASHINA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 280
- Регистриран на: 3.03.2011
- Местоположение: PLEVEN
- Пол: Мъж
- Кара: гумите да пушът
Re: Преминаване от климатроник с врътките към дигитален
а защо се сменя централната духалка каква е разликата между двете
Re: Преминаване от климатроник с врътките към дигитален
по-старите са с потенциометър, а при дигиталната са с жило. но има и такива с жило при климата с врътките, ако колата е някъде края на 94та или е 95та и тогава духалката не се сменя
- Bimmer_E36
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 531
- Регистриран на: 30.05.2009
- Местоположение: Търговище
- Пол: Мъж
- Кара: E92 Turbo
Re: Преминаване от климатроник с врътките към дигитален
Още нещо да попитам,при лява и дясна дирекция прасетата имат ли някаква разлика?

- stormrider
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ М44Б19
- Мечтае да кара: Imperial Tie Fighter
- Детайли за колата: Стара баба с тояжка
- Bimmer_E36
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 531
- Регистриран на: 30.05.2009
- Местоположение: Търговище
- Пол: Мъж
- Кара: E92 Turbo
- Bimmer_E36
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 531
- Регистриран на: 30.05.2009
- Местоположение: Търговище
- Пол: Мъж
- Кара: E92 Turbo
Re: Преминаване от климатроник с врътките към дигитален
Здравейте
Миналата седмица се захванах и смених климатроника.С проблеми не съм се сблъсквал.Работата при смяната никак не ме затрудни по никакъв начин,дори беше приятно за мен и сега се радвам на новия климатроник,все още не съм го заредил с фреон,но парното си работи и смятам че всичко е наред.
Ето няколко снимки.
Така беше преди да започна.

Така изглежда след като махнах таблото.

Следователно така и като махнах прасето,захваща се с 4 гайки 10мм от към двигателния отсек,също така тръбите за климатика и парното се разкачат.

След това монтирано новото прасе.

Заработи и всичко по обратния ред.

Също така си замених и арматурното табло с фейсово,че отдавна искам такова.

Благодаря на колегата JOGI за точния отговор
И да попитам още нещо,как се влиза в скритите кодове.Намерих тема с линк където е показано,но не ми го отваря.

Миналата седмица се захванах и смених климатроника.С проблеми не съм се сблъсквал.Работата при смяната никак не ме затрудни по никакъв начин,дори беше приятно за мен и сега се радвам на новия климатроник,все още не съм го заредил с фреон,но парното си работи и смятам че всичко е наред.
Ето няколко снимки.
Така беше преди да започна.

Така изглежда след като махнах таблото.

Следователно така и като махнах прасето,захваща се с 4 гайки 10мм от към двигателния отсек,също така тръбите за климатика и парното се разкачат.

След това монтирано новото прасе.

Заработи и всичко по обратния ред.

Също така си замених и арматурното табло с фейсово,че отдавна искам такова.

Благодаря на колегата JOGI за точния отговор

И да попитам още нещо,как се влиза в скритите кодове.Намерих тема с линк където е показано,но не ми го отваря.

Re: Преминаване от климатроник с врътките към дигитален
честито
скритото меню е като натиснеш заедно ауто и копчето за погряване на задното стъкло, но не на всички се получава

Re: Преминаване от климатроник с врътките към дигитален
Колко време отне процедурата, че ми стана едно интересно 

16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани