Проблем при запалване на е36 м50

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 779
Регистриран на: 10.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 413
Мечтае да кара: 628CSI

Проблем при запалване на е36 м50

Мнение от Haddess » 09 Юли 2013, 19:56

Привет колеги !
Двигателя е м50б20 без ванос
Проблема е следния сменена е ламда сондата свещите с иридиеви , и менеше обороти отново !свалих да изчистя стъпковия мотор и дросел клапата като почистих и всички маркучи включително смених и малкото вакумче което влиза от капака на клапаните към каруча които е под всмукателния колектор зглобих всичко колата заработи . На другия дена да запаля върти като побъркана и без да и дам газ не иска да запали някой да има някаква идея какво се случва ? :dummy:
Последна промяна Haddess на 12 Юли 2013, 23:22, променена общо 1 път
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 204
Регистриран на: 4.01.2012
Местоположение: Асеновград
Пол: Мъж
Кара: BMW e36 320i Coupe, BMW e46 ci
Детайли за колата: шест цилиндров звяр

Re: Проблем с запалване на е36 м50

Мнение от NoMoreRules » 09 Юли 2013, 20:49

Ако е найстина така както казваш, че ако не подадеш газ не пали,си провери всичко което си барал по пътя на въздуха и прегледай си стъпковия мотор дали всичко около него е както трябва.
Изображение
Само че едно е да отворят талона с 316,а под капака ония туч м50, дето и кьорав да си пак ще го чуеш :mhihi:


кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 178
Регистриран на: 27.01.2013
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Внимателно
Мечтае да кара: Нещо страшно

Re: Проблем с запалване на е36 м50

Мнение от BorisMitev » 10 Юли 2013, 14:56

Стъпковото ти определя Idle-а на мотора , съответно и твоя случай паленето.А като запали после държи ли обороти или гасне ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 779
Регистриран на: 10.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 413
Мечтае да кара: 628CSI

Re: Проблем с запалване на е36 м50

Мнение от Haddess » 10 Юли 2013, 21:43

Държи ги но ги мени от време на време :dunno: както преди.. :dunno:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Проблем с запалване на е36 м50

Мнение от zvetiko » 11 Юли 2013, 9:03

Haddess написа:Държи ги но ги мени от време на време :dunno: както преди.. :dunno:


Значи, колата все пак е запалила. Кога ги мени оборотите- на студено, на топло, винаги?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 779
Регистриран на: 10.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 413
Мечтае да кара: 628CSI

Re: Проблем с запалване на е36 м50

Мнение от Haddess » 12 Юли 2013, 23:11

]Само когато позагрее , но ламбда сондата ми е чисто нова на не повече от 10 000 км. сигурно и толкова няма , почистих стъпковия мотор и дросела търся в RealOem отдушника за картерните газове да е запушен http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15 :dunno: когато чистих всичко имаше едно малко вакумче което влизше в главата от маркуча които е под всмукателния колектор за който е хванат стъпковия мотор и него смених номер 5 но при главата влиза малко никво такова се едное по малко ... :dunno: [attachment=0]Untitled.png[/attachment


Другото което ми се върти в главата за мененето на оборотите е да е проблем някъде по бензиновите пари датчика или някакво моторче имало :dunno:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Проблем при запалване на е36 м50

Мнение от zvetiko » 13 Юли 2013, 10:39

Може да провериши нещата, за които споменаваш, но по-вероятно да е някой датчик, като ламбда сонда. ;) Вече съм изхвърлил няколко универсални, почти нови сонди, които работеха повече от странно, също така и един масметър, който беше почти нов, купен от eBay, но това не му пречеше да показва два пъти по-високи стойности от реалните.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 779
Регистриран на: 10.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 413
Мечтае да кара: 628CSI

Re: Проблем при запалване на е36 м50

Мнение от Haddess » 13 Юли 2013, 23:02

Проблема е решен , конкретния вакум ,който съм отбелязъл на горната снимка беше за смяна маркуча е 6мм смених го е се оправи проблема с трудното палене . Напръсках днес датчика на дросела и на бензиновите изпарения ще видим дали ще има още проблеми. :bchug:
Изображение

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook