Проблем с Е36 328 и
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- agent_0007
- Потребител
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: 16.03.2013
- Пол: Мъж
Проблем с Е36 328 и
Здравейте колеги имам следния проблем с 28 - цата колата като е студена си работи както започне да позагрява започва да тресе и да вибрира много яко съсипах я от диагностики и каквото показваше всичко смених но проблема си остана като и подам газ колата започва да припръдва и да дроби дори като я оставя на празен ход започва пак да тресе стабилно
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
- ///Mechov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 4.04.2009
- Местоположение: Лом
- Пол: Мъж
- Кара: кУлУлО
Re: Проблем с Е36 328 и
Да не си със спортен филтър?
- agent_0007
- Потребител
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: 16.03.2013
- Пол: Мъж
Re: Проблем с Е36 328 и
Не съм със спортен филтър като е студена не го прави много рядко но като загрее се започва по интересното е че като я загася и пак я запаля се оправи за 1 минута и пак започва пфф
- Kostadin Aleksiev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: 13.02.2011
- Местоположение: Драгоман
- Пол: Мъж
- Кара: 325tds
Re: Проблем с Е36 328 и
agent_0007 написа:Здравейте колеги имам следния проблем с 28 - цата колата като е студена си работи както започне да позагрява започва да тресе и да вибрира много яко съсипах я от диагностики и каквото показваше всичко смених но проблема си остана като и подам газ колата започва да припръдва и да дроби дори като я оставя на празен ход започва пак да тресе стабилно
Предишната ми кола(320-ка М52)работеше по идентичен начин,т.е нестабилно какти ти го описваш и на края се оказа датчик колянов вал,който на диагностиката го имаше като грешка,но след като беше изтрита грешката след две минути се появи отново,а след като се появи отново(до тогава оле мале работеше,и след това тотално се предаде)вече не даваше сигнал и колата започна да работи даже по-лошо,все пак си прави сметките само от датчикът на разпределителния вал

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем с Е36 328 и
Беше късметлия, че така категорично излезе причината за проблема.
Като се замисля не само ти. 


- angelBMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 725
- Регистриран на: 24.10.2008
- Местоположение: Around The World...
- Пол: Мъж
- Кара: е30,е46,е60
- Мечтае да кара: е30-ката си с турбо
- Детайли за колата: лимузинкa
Re: Проблем с Е36 328 и
В повечето случаи датчика на кол.вал не го изписва като грешка но в него е проблема,казвам го защото ми се е случвало много пъти и знам
Огледаите също голямата шайба да не е наранена нещо тогава датчика отчита грешно и започват фаталните трусове

Огледаите също голямата шайба да не е наранена нещо тогава датчика отчита грешно и започват фаталните трусове
- Kostadin Aleksiev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: 13.02.2011
- Местоположение: Драгоман
- Пол: Мъж
- Кара: 325tds
Re: Проблем с Е36 328 и
Колега ако те интересува цената само за информация ти казвам че за мойта 20-ска(М52)датчикът струваше 150лв марка VDO,на SIEMENS не зная,не съм и проверявал но е по-скъп,просто тогава колегата zvetiko ми препоръча да търся или SIEMENS(какъвто е оригиналния)или VDO като добър заместител 

- agent_0007
- Потребител
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: 16.03.2013
- Пол: Мъж
Re: Проблем с Е36 328 и
Датчика на коляновия вал го смених колата гаснеше смених го и проблема си остана .......... имам чувството че се получава все едно е недостиг на гориво ще замеря горивната система всичко и ще видим какво ще се окаже 

- Vai-Holding
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 99
- Регистриран на: 23.06.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: някво 325
Re: Проблем с Е36 328 и
agent 007 Имах същия проблем като че ли нещо все не и достигаше на колата да се изфорсира както трябва.Понеже бях сменял блок и старият ми е бил без детонационни датчици(knock sensor) а новият е със но липсваха просто при монтажа майстора ми ги е оставил така без тях .... и колата имах чуството че горивото идваше на талази от резервоара и в един момент се отпушваслед 3500-4000 оборота като я смачкам здраво.Смених горивен филтър бензинова помпа и накрая се оказа от тези въпросните детонационни датчици засякохме ни на елкона при работеща кола когато подавахме газ градусите на центровката стигаха стигаха до едно положение и вместо да се увеличават те започваха да намалят и на програмата изписа дефектирал детонационен сензор.Смених ги и вече нямам никакви ядове 

Горчивината от лошото качество остава много по дълго от удоволствието от ниската цена.
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани