Течове на масло, картерен клапан, проблеми с мотора?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- BMWMHartge
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1993
- Регистриран на: 12.09.2003
- Местоположение: с.Градина/гр.Първомай
- Пол: Мъж
- Кара: 98' e36 318i
- Мечтае да кара: e36 ///M3
- Детайли за колата: M43B18
Течове на масло, картерен клапан, проблеми с мотора?
Мотора е М43.Като купих колата нямах проблеми с нея. Започна да капе по малко масло от мотора и аз незнам от къде, след месец вече си прави малка локва около 50грама масло, аз си доливам то си капе. Четох доста за клапана картерни газове. Изолирах го, махнах го и запуших отвора, както е описано из темите. От капака на клапaните оставих маркуча свободен и отворен. Колата започна да работи нормално като го изолирах иначе преди студена първата минута губеше обороти. Маслото не спря да капе от мотора, даже може и да се увеличи - незнам. Целия мотор ми е в масло. Сега забелязах, че маркуча който виси от капака горе има по него няколко капки масло(последно преди месец нямаше). Като отворя капачката за наливане на маслото, променя оборотите и се опитва да праска леко. Миналата година отаваряхме мотора и майстора каза, че е много запазен аз съм 2ри собственик.Има някакво налягане ли нещо за да ми избият гарнитурите и масло да тече. Мисля си, че е семеринга на коляновия вал, но ако го сменя то ако го има тоя проблем пак ще избие. Четох, че не хубаво да се изолира клапана? Какво да правя, преди нямах капка масло по мотора...
93' e36 320i coupe
98' e36 318i sedan
98' e36 318i sedan
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: Течове на масло, картерен клапан, проблеми с мотора?
Колега,много неприятен момент явно си уцелил,когато почти всички семеринзи и гарнитури в един прекрасен момент прокапват.Явно от годините и топлината на мотора се получава това
.На мен ми се случи миналата година на м42то на път за морето
.Когато спрях на плажа и какво да вида отзад
,цялата задница в капки и пръски масло.Като погледнах отдолу,цялото дъно в масло и капе...Отиване и връщане долях почти 1,5л. масло...После какво се оказа-семеринг колянов вал отпред и отзад,гарнитура и О пръстен маслено тяло,добре,че мотора беше ревизиран от към другите капаци и главата,че сигурно щях да го съсека със резачката
.Та така,явно всичко е до време....Колега,пусни някоя снимка поне да те насочим към даденото място на теча.




БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- BMWMHartge
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1993
- Регистриран на: 12.09.2003
- Местоположение: с.Градина/гр.Първомай
- Пол: Мъж
- Кара: 98' e36 318i
- Мечтае да кара: e36 ///M3
- Детайли за колата: M43B18
Re: Течове на масло, картерен клапан, проблеми с мотора?
Ами то всичко е олято от средната гарнитура на ангренажната верига надолу цялото дъно на мотора отпред отстрани леко, трябва да се мие, но пак трудно ще се хване теча. Някой може ли да каже дали този теч и това налягане горе до клапаните е свързано с тоя клапан картерни газове? Като че ли като го изолирах теча стана повече..
93' e36 320i coupe
98' e36 318i sedan
98' e36 318i sedan
- PREDATOR_318is
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 2.04.2011
- Пол: Мъж
Re: Течове на масло, картерен клапан, проблеми с мотора?
Ако си изолирал както трябва клапана и си отвел маркуча някъде надоло и той не е запушен, не би трябвало да имаш проблем от него. Измии мотора с обезмаслител и виж от къде тече. След това мисли как да го спираш. Успех колега.
- BMWMHartge
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1993
- Регистриран на: 12.09.2003
- Местоположение: с.Градина/гр.Първомай
- Пол: Мъж
- Кара: 98' e36 318i
- Мечтае да кара: e36 ///M3
- Детайли за колата: M43B18
Re: Течове на масло, картерен клапан, проблеми с мотора?
Маркуча който виси свободен не запушен от капака на клапаните излизат пари от него, като си сложа пръста усеща се леко надуване и вътре е омаслен?
93' e36 320i coupe
98' e36 318i sedan
98' e36 318i sedan
- PREDATOR_318is
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 2.04.2011
- Пол: Мъж
Re: Течове на масло, картерен клапан, проблеми с мотора?
Така трябва да е. Проблем е ако запушиш маркуча тогава ще надува. Измии го и виж тогава от къде ще се омаже.
- Mr2faces
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 123
- Регистриран на: 5.08.2006
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: e36 compact '97
Re: Течове на масло, картерен клапан, проблеми с мотора?
Просто им е дошло времето да протекат гарнитурите.Взимай гарнитура за капака на клапаните, за капака на веригата, силикон на Виктор Реинц и се захващай за работа.Изтъргваш остатъците от гарнитурите хубаво, измиваш със разредител и по обратния ред.
- zafirovp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 557
- Регистриран на: 9.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW и VAG
Re: Течове на масло, картерен клапан, проблеми с мотора?
Аз заради този филтър сменях всички гарнитури. Смени си го, не съм сигурен изолирането дали е по-добре.
- BMWMHartge
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1993
- Регистриран на: 12.09.2003
- Местоположение: с.Градина/гр.Първомай
- Пол: Мъж
- Кара: 98' e36 318i
- Мечтае да кара: e36 ///M3
- Детайли за колата: M43B18
Re: Течове на масло, картерен клапан, проблеми с мотора?
Днес измих мотора, първи впечатления леко омасляване за 2 паленета на гарнитурата (горния ) ангренажен капак и гарнитурата межу него и долния.
93' e36 320i coupe
98' e36 318i sedan
98' e36 318i sedan
- zafirovp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 557
- Регистриран на: 9.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW и VAG
Re: Течове на масло, картерен клапан, проблеми с мотора?
Както ти казах на лс, смени си всички гарнитури. Даже и само една да тече, след като я оправиш маслото ще избие от следващата най-слаба. И без това парите, които ще ги дадеш за доливане на масло за 3-4 години, ще ти стигнат за смяна на гарнитурите. Да не говорим, че тази на тялото на масления филтър се сменя супер лесно. Не говоря на изуст, този филм го гледах преди няколко месеца.
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
- BMWMHartge
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1993
- Регистриран на: 12.09.2003
- Местоположение: с.Градина/гр.Първомай
- Пол: Мъж
- Кара: 98' e36 318i
- Мечтае да кара: e36 ///M3
- Детайли за колата: M43B18
Re: Течове на масло, картерен клапан, проблеми с мотора?
Първо трябва да си купя клапан за картерните газове, явно с тая изолация не е файда
93' e36 320i coupe
98' e36 318i sedan
98' e36 318i sedan
- BABHOMED
- ентусиаст
-
- Мнения: 975
- Регистриран на: 25.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E34 М50B25
- Мечтае да кара: E34 V12
- Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU
Re: Течове на масло, картерен клапан, проблеми с мотора?
Оил кеч танк..На всичките коли съм си направил от инокс излиза много евтино и е като фабрично.
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.


- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Течове на масло, картерен клапан, проблеми с мотора?
BMWMHartge написа:Първо трябва да си купя клапан за картерните газове, явно с тая изолация не е файда

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- zafirovp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 557
- Регистриран на: 9.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW и VAG
Re: Течове на масло, картерен клапан, проблеми с мотора?
Дам, има ги за по 40-50 лева (е има и за 300 ама...). Сигурен съм, че си върши работата, понеже няма как да се развали. И все пак тези от тунинг магазините изобщо не се връзват със напълно стоковия ми м42.
Ще споделиш ли как си ги правиш сам. Предпочитам да си направя по-малък, за да мога по-лесно да го скрия.

15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани