Странно нещо с тоците?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори


Аватар
Мнения: 740
Регистриран на: 13.05.2004
Местоположение: Южните Райони 0=)===>

Странно нещо с тоците?

Мнение от mafia » 08 Юни 2006, 2:04

Значи - когато е запалена колата , студена е и седи на празен ход - оборотите са развномерни , но когато пусна фарове или си смъкна стъклото (електрическо е) :arrow: оборотите се променят :roll: Това нормално ли е :?:

П.П. - съжалявам , ако съм задал тъп или разискван въпрос , но днес ми направи впечатление , докъто разгадавах един друг проблем , за който съм писал в една друга тема :roll: ;)
Подписът не служи за рекламно пано. Иво.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1002
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46 sedan

Re: Странно нещо с тоците?

Мнение от furnata » 08 Юни 2006, 11:31

mafia_t.ie написа:Значи - когато е запалена колата , студена е и седи на празен ход - оборотите са развномерни , но когато пусна фарове или си смъкна стъклото (електрическо е) :arrow: оборотите се променят :roll: Това нормално ли е :?:

П.П. - съжалявам , ако съм задал тъп или разискван въпрос , но днес ми направи впечатление , докъто разгадавах един друг проблем , за който съм писал в една друга тема :roll: ;)


Ми да нормално е получава се по-голям товар и падат оборотите.И при мен е така
НЕВОЛЯТА УЧИ........


ИзображениеИзображение


Аватар
Мнения: 740
Регистриран на: 13.05.2004
Местоположение: Южните Райони 0=)===>

Мнение от mafia » 08 Юни 2006, 11:58

Мерси - и аз тва си го мислех , ма вече , като ми го каже и друг , съм спокоен :)
Подписът не служи за рекламно пано. Иво.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 189
Регистриран на: 23.08.2005

Мнение от nqkoisi » 08 Юни 2006, 11:59

аз мисля че като пуснеш нещо което харчи повече ток трябва да паднат за част от секундата оборотите и после да се нормализират пак при мен е така и така мисля :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от meha » 08 Юни 2006, 12:01

Нормално е!!!
Когато ти е студена колата,при първото палене стартера консумира доста ток,и когато ти веднага пуснеш фарове или халогени и почнеш да товариш алтернатора(тои се стреми да качи веднага нормалния токс които работи колата),от там се увеличава магнитното поле в намотките му и на двигателя му е по-трудно да го върти,от което падат обороти те!!!
Споко колега,просто като запалиш,почакаи малко и тогава пускаи басака в багажника ;) :mhihi:

Всичко ти е наред!!!


Аватар
Мнения: 740
Регистриран на: 13.05.2004
Местоположение: Южните Райони 0=)===>

Мнение от mafia » 08 Юни 2006, 12:09

meha написа:Нормално е!!!
Когато ти е студена колата,при първото палене стартера консумира доста ток,и когато ти веднага пуснеш фарове или халогени и почнеш да товариш алтернатора(тои се стреми да качи веднага нормалния токс които работи колата),от там се увеличава магнитното поле в намотките му и на двигателя му е по-трудно да го върти,от което падат обороти те!!!
Споко колега,просто като запалиш,почакаи малко и тогава пускаи басака в багажника ;) :mhihi:

Всичко ти е наред!!!

Ей на тва му викам изчерпателен отговор , много се радвам , а и се убеждавам , че тук хората като теб не са дефицит :arrow: мерси за което :clap:
Подписът не служи за рекламно пано. Иво.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от meha » 08 Юни 2006, 13:27

;) Радвам се че съм ти бил полезен,все пак тук сме се събрали да си помагаме ;)


Аватар
Мнения: 740
Регистриран на: 13.05.2004
Местоположение: Южните Райони 0=)===>

Мнение от mafia » 08 Юни 2006, 20:08

:OT:
Наистина - регистриран съм от доста време тук и преди не пишех по 2 причини :arrow:
Нямах БМВ
Преобладаваха караници

:idea: Но сега съм направо впечатлен , не съм вярвал , че за толкова малко време , мога да науча толкова полязни неща за колата си :D
Малко специализирани автофоруми на дадена марка могат да се похвалят с такава силно изразена взаимопомощ :clap: :yes:
Подписът не служи за рекламно пано. Иво.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 475
Регистриран на: 20.12.2004
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: нахилен
Мечтае да кара: Е30 кабрио

Мнение от Maverik » 08 Юни 2006, 22:44

Само при студен двигател ли ти го прави?
Питам,защото и при мен е така но няма значение дали е загрял или не

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от meha » 08 Юни 2006, 22:53

Maverik написа:Питам,защото и при мен е така но няма значение дали е загрял или не


Коагато е загрял НЕ трябва да го прави!
Когато мотора е студен и го запилиш и същевременно с това го натовариш с фарове,музика и други силни консуматори,понеже мотора преодолява още сухото триене и му е по-трудно,от там ти го товариш и със алтернатора които се съпротивлява(магнито поле както казах по-горе)и затова падат оборотите!
Но като загрее не трябва да има проблем,стъпковото моторче компенсира този пад на оборотите и ги даржи в границата!

Кака са ти оборотите?Играят ли,имаш ли проблеми с тях?Може моторчето да ти е за чистене :confused:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от meha » 08 Юни 2006, 22:56

опаа ти си дизел пич :dummy: извинявам се,за дизела не знам помпата как компенсира това,но по принцип не трябва на топал мотор да падат обороти те

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 189
Регистриран на: 23.08.2005

Мнение от nqkoisi » 14 Юни 2006, 10:01

ква е логиката стъпковото моторче да компенсира при загрял а при студен не + тва като запалиш двигателя работи на около 1000 оборота и при студен не трябва да падат тва е глупост било му по - трудно на двигателя то ако падат при пуснати фарове ако пуснеш климатика трябва да ти гасне че доста по голям зор ша види тоя двигател както не се е смазал още

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 119
Регистриран на: 2.03.2006
Местоположение: SOFIA

Мнение от batevladi » 14 Юни 2006, 10:36

И аз не намерих логика освен в това, че като запалиш студена колата консумира много ток и му трябват няколко минути на алтернатора да възтанови изхабеното електричество в акумулатора. Но след запалване колата НЕ консумира ток директно от акумулатора тъй, че не би трябвало да ти падат оборотите от друго освен от задния нагревател на стъклото и от климатика. Това са двата големи консуматора на ток и мощност!!! :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Премери с мултицет колко волта ти връща алтернатора към акумулатора не трябва да е под 13,6 нормалното е около 14,2-14,4 и сутринта преди да запалиш колата пак премери с мултицета трябва да държи ток над 12волта ако е читав акумулатора 12,2 до 12,8волта е нормално!
"Добрите момчета отиват в РАЯ, а лошите кадето си поискат "

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook