Странно нещо с тоците?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
Странно нещо с тоците?
Значи - когато е запалена колата , студена е и седи на празен ход - оборотите са развномерни , но когато пусна фарове или си смъкна стъклото (електрическо е)
оборотите се променят
Това нормално ли е
П.П. - съжалявам , ако съм задал тъп или разискван въпрос , но днес ми направи впечатление , докъто разгадавах един друг проблем , за който съм писал в една друга тема




П.П. - съжалявам , ако съм задал тъп или разискван въпрос , но днес ми направи впечатление , докъто разгадавах един друг проблем , за който съм писал в една друга тема


Подписът не служи за рекламно пано. Иво.


- furnata
- ентусиаст
-
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 sedan
Re: Странно нещо с тоците?
mafia_t.ie написа:Значи - когато е запалена колата , студена е и седи на празен ход - оборотите са развномерни , но когато пусна фарове или си смъкна стъклото (електрическо е)оборотите се променят
Това нормално ли е
![]()
П.П. - съжалявам , ако съм задал тъп или разискван въпрос , но днес ми направи впечатление , докъто разгадавах един друг проблем , за който съм писал в една друга тема![]()
Ми да нормално е получава се по-голям товар и падат оборотите.И при мен е така
НЕВОЛЯТА УЧИ........




Нормално е!!!
Когато ти е студена колата,при първото палене стартера консумира доста ток,и когато ти веднага пуснеш фарове или халогени и почнеш да товариш алтернатора(тои се стреми да качи веднага нормалния токс които работи колата),от там се увеличава магнитното поле в намотките му и на двигателя му е по-трудно да го върти,от което падат обороти те!!!
Споко колега,просто като запалиш,почакаи малко и тогава пускаи басака в багажника
Всичко ти е наред!!!
Когато ти е студена колата,при първото палене стартера консумира доста ток,и когато ти веднага пуснеш фарове или халогени и почнеш да товариш алтернатора(тои се стреми да качи веднага нормалния токс които работи колата),от там се увеличава магнитното поле в намотките му и на двигателя му е по-трудно да го върти,от което падат обороти те!!!
Споко колега,просто като запалиш,почакаи малко и тогава пускаи басака в багажника


Всичко ти е наред!!!
meha написа:Нормално е!!!
Когато ти е студена колата,при първото палене стартера консумира доста ток,и когато ти веднага пуснеш фарове или халогени и почнеш да товариш алтернатора(тои се стреми да качи веднага нормалния токс които работи колата),от там се увеличава магнитното поле в намотките му и на двигателя му е по-трудно да го върти,от което падат обороти те!!!
Споко колега,просто като запалиш,почакаи малко и тогава пускаи басака в багажника![]()
![]()
Всичко ти е наред!!!
Ей на тва му викам изчерпателен отговор , много се радвам , а и се убеждавам , че тук хората като теб не са дефицит


Подписът не служи за рекламно пано. Иво.



Наистина - регистриран съм от доста време тук и преди не пишех по 2 причини

Нямах БМВ
Преобладаваха караници


Малко специализирани автофоруми на дадена марка могат да се похвалят с такава силно изразена взаимопомощ


Подписът не служи за рекламно пано. Иво.


- Maverik
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 475
- Регистриран на: 20.12.2004
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: нахилен
- Мечтае да кара: Е30 кабрио
Само при студен двигател ли ти го прави?
Питам,защото и при мен е така но няма значение дали е загрял или не
Питам,защото и при мен е така но няма значение дали е загрял или не
Maverik написа:Питам,защото и при мен е така но няма значение дали е загрял или не
Коагато е загрял НЕ трябва да го прави!
Когато мотора е студен и го запилиш и същевременно с това го натовариш с фарове,музика и други силни консуматори,понеже мотора преодолява още сухото триене и му е по-трудно,от там ти го товариш и със алтернатора които се съпротивлява(магнито поле както казах по-горе)и затова падат оборотите!
Но като загрее не трябва да има проблем,стъпковото моторче компенсира този пад на оборотите и ги даржи в границата!
Кака са ти оборотите?Играят ли,имаш ли проблеми с тях?Може моторчето да ти е за чистене

ква е логиката стъпковото моторче да компенсира при загрял а при студен не + тва като запалиш двигателя работи на около 1000 оборота и при студен не трябва да падат тва е глупост било му по - трудно на двигателя то ако падат при пуснати фарове ако пуснеш климатика трябва да ти гасне че доста по голям зор ша види тоя двигател както не се е смазал още
И аз не намерих логика освен в това, че като запалиш студена колата консумира много ток и му трябват няколко минути на алтернатора да възтанови изхабеното електричество в акумулатора. Но след запалване колата НЕ консумира ток директно от акумулатора тъй, че не би трябвало да ти падат оборотите от друго освен от задния нагревател на стъклото и от климатика. Това са двата големи консуматора на ток и мощност!!!
Премери с мултицет колко волта ти връща алтернатора към акумулатора не трябва да е под 13,6 нормалното е около 14,2-14,4 и сутринта преди да запалиш колата пак премери с мултицета трябва да държи ток над 12волта ако е читав акумулатора 12,2 до 12,8волта е нормално!



Премери с мултицет колко волта ти връща алтернатора към акумулатора не трябва да е под 13,6 нормалното е около 14,2-14,4 и сутринта преди да запалиш колата пак премери с мултицета трябва да държи ток над 12волта ако е читав акумулатора 12,2 до 12,8волта е нормално!
"Добрите момчета отиват в РАЯ, а лошите кадето си поискат "
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани