БМВ 318 ТДС

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 19.06.2013
Пол: Мъж

БМВ 318 ТДС

Мнение от Боян Розенов » 22 Юни 2013, 16:39

Здравеите колеги имам проблем с бмв 318 тдс та вапроса ми сутрин слагам клуча подгрявам пали на 4акмак на секундата а като загрее варти варти 3 4 секунди и тогава пали,а и друго забелязах на място като му дам газ да му дигна оборотите и стрелката на оборотите едвам едвам се вруща пада много бавно до 900 оборота ако някои може да каже нещо много ще сам благодарен

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 380
Регистриран на: 19.11.2009
Местоположение: бургас
Кара: 318тдс комби

Re: БМВ 318 ТДС

Мнение от mgate » 22 Юни 2013, 20:10

Боян Розенов написа:Здравеите колеги имам проблем с бмв 318 тдс та вапроса ми сутрин слагам клуча подгрявам пали на 4акмак на секундата а като загрее варти варти 3 4 секунди и тогава пали,а и друго забелязах на място като му дам газ да му дигна оборотите и стрелката на оборотите едвам едвам се вруща пада много бавно до 900 оборота ако някои може да каже нещо много ще сам благодарен

вериги за смяна 8)
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 8.02.2010
Пол: Мъж

Re: БМВ 318 ТДС

Мнение от bross » 23 Юни 2013, 11:45

Здравей колега, аз имах същия проблем. Когато излезе стрелката на температурата от синята зона и свещите не подгряват преди да запали ми въртеше около 2-3сек. Имах теч на нафта от ГНП-то и то доста сериозен. Купих ремонтен комплект, смениха ми го, настроиха ми помпата горе-долу до заводски стойности, но проблема не изчезна. Върнах се отново в сервиза отвориха горния капак на помпата и майстора бъзикна нещо по главата на помпата ( до колкото си спомням увеличи предварението, но не съм много сигурен ) и проблема се оправи. Сега си пали много добре и студена и топла.
Така че ако имаш възможност отиди при някой добър майстор, който се занимава с ГНП-та и провери дали не е от там проблема.
Последна промяна bross на 23 Юни 2013, 17:23, променена общо 1 път
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 542
Регистриран на: 25.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39tdsA "97
Мечтае да кара: c63amg

Re: БМВ 318 ТДС

Мнение от ShibinG » 23 Юни 2013, 13:21

"бутана" е помпата затова връща оборотите бавно между 1200 и 900
6>4

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: БМВ 318 ТДС

Мнение от vld » 23 Юни 2013, 16:15

Да не говориме, че въобще не трябва да е на 900, а на 800.
Явно и е пуснато много гориво за да върви повече.
Това обяснява защо ти чади много колата като подадеш рязко газ, от другата тема.
Този мотор ако искаш да те слуша приготви едни 1000лв. за обслужване и ще знаеш че ще караш здрава и икономична кола.
Иначе ако роди някъде на 200км. от там където живееш и си ги дал половината само за репатраци и диагностики.
500лв. са ти веригите с бананите и масления обтегач, 200 термостат и водна помпа оригинал, за да не пускаш теми защо не ти духа парното когато си на обороти, и останалото е труд.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 542
Регистриран на: 25.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39tdsA "97
Мечтае да кара: c63amg

Re: БМВ 318 ТДС

Мнение от ShibinG » 23 Юни 2013, 16:43

и още 200лв са зъбните колела, и още 300-350 лв за гарнитурите на помпата ако е лейка , а тя 90% е :D
6>4

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 19.06.2013
Пол: Мъж

Re: БМВ 318 ТДС

Мнение от Боян Розенов » 24 Юни 2013, 1:31

Както казах в предната тема колата е нов внос свалих я направо от автовоза сменил сам ролките ремаци масла сички филтри и водна помпа а какво е бутано по помпата в чужбина незнам ще ида на диагностика и ще покаже

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 333
Регистриран на: 24.12.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Bmw 320 d ,E36 TDS
Мечтае да кара: BMW X5

Re: БМВ 318 ТДС

Мнение от jibo » 27 Юни 2013, 21:52

Боян Розенов написа:Здравеите колеги имам проблем с бмв 318 тдс та вапроса ми сутрин слагам клуча подгрявам пали на 4акмак на секундата а като загрее варти варти 3 4 секунди и тогава пали,а и друго забелязах на място като му дам газ да му дигна оборотите и стрелката на оборотите едвам едвам се вруща пада много бавно до 900 оборота ако някои може да каже нещо много ще сам благодарен

Виж някаде да не смуче въздух имах преди подобен проблем

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook