БМВ 318 ТДС
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- Боян Розенов
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 19.06.2013
- Пол: Мъж
БМВ 318 ТДС
Здравеите колеги имам проблем с бмв 318 тдс та вапроса ми сутрин слагам клуча подгрявам пали на 4акмак на секундата а като загрее варти варти 3 4 секунди и тогава пали,а и друго забелязах на място като му дам газ да му дигна оборотите и стрелката на оборотите едвам едвам се вруща пада много бавно до 900 оборота ако някои може да каже нещо много ще сам благодарен
- mgate
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 380
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: бургас
- Кара: 318тдс комби
Re: БМВ 318 ТДС
Боян Розенов написа:Здравеите колеги имам проблем с бмв 318 тдс та вапроса ми сутрин слагам клуча подгрявам пали на 4акмак на секундата а като загрее варти варти 3 4 секунди и тогава пали,а и друго забелязах на място като му дам газ да му дигна оборотите и стрелката на оборотите едвам едвам се вруща пада много бавно до 900 оборота ако някои може да каже нещо много ще сам благодарен
вериги за смяна

Re: БМВ 318 ТДС
Здравей колега, аз имах същия проблем. Когато излезе стрелката на температурата от синята зона и свещите не подгряват преди да запали ми въртеше около 2-3сек. Имах теч на нафта от ГНП-то и то доста сериозен. Купих ремонтен комплект, смениха ми го, настроиха ми помпата горе-долу до заводски стойности, но проблема не изчезна. Върнах се отново в сервиза отвориха горния капак на помпата и майстора бъзикна нещо по главата на помпата ( до колкото си спомням увеличи предварението, но не съм много сигурен ) и проблема се оправи. Сега си пали много добре и студена и топла.
Така че ако имаш възможност отиди при някой добър майстор, който се занимава с ГНП-та и провери дали не е от там проблема.
Така че ако имаш възможност отиди при някой добър майстор, който се занимава с ГНП-та и провери дали не е от там проблема.
Последна промяна bross на 23 Юни 2013, 17:23, променена общо 1 път
- ShibinG
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 542
- Регистриран на: 25.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39tdsA "97
- Мечтае да кара: c63amg
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: БМВ 318 ТДС
Да не говориме, че въобще не трябва да е на 900, а на 800.
Явно и е пуснато много гориво за да върви повече.
Това обяснява защо ти чади много колата като подадеш рязко газ, от другата тема.
Този мотор ако искаш да те слуша приготви едни 1000лв. за обслужване и ще знаеш че ще караш здрава и икономична кола.
Иначе ако роди някъде на 200км. от там където живееш и си ги дал половината само за репатраци и диагностики.
500лв. са ти веригите с бананите и масления обтегач, 200 термостат и водна помпа оригинал, за да не пускаш теми защо не ти духа парното когато си на обороти, и останалото е труд.
Явно и е пуснато много гориво за да върви повече.
Това обяснява защо ти чади много колата като подадеш рязко газ, от другата тема.
Този мотор ако искаш да те слуша приготви едни 1000лв. за обслужване и ще знаеш че ще караш здрава и икономична кола.
Иначе ако роди някъде на 200км. от там където живееш и си ги дал половината само за репатраци и диагностики.
500лв. са ти веригите с бананите и масления обтегач, 200 термостат и водна помпа оригинал, за да не пускаш теми защо не ти духа парното когато си на обороти, и останалото е труд.

- ShibinG
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 542
- Регистриран на: 25.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39tdsA "97
- Мечтае да кара: c63amg
Re: БМВ 318 ТДС
и още 200лв са зъбните колела, и още 300-350 лв за гарнитурите на помпата ако е лейка , а тя 90% е 

6>4
- Боян Розенов
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 19.06.2013
- Пол: Мъж
Re: БМВ 318 ТДС
Както казах в предната тема колата е нов внос свалих я направо от автовоза сменил сам ролките ремаци масла сички филтри и водна помпа а какво е бутано по помпата в чужбина незнам ще ида на диагностика и ще покаже
- jibo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 333
- Регистриран на: 24.12.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw 320 d ,E36 TDS
- Мечтае да кара: BMW X5
Re: БМВ 318 ТДС
Боян Розенов написа:Здравеите колеги имам проблем с бмв 318 тдс та вапроса ми сутрин слагам клуча подгрявам пали на 4акмак на секундата а като загрее варти варти 3 4 секунди и тогава пали,а и друго забелязах на място като му дам газ да му дигна оборотите и стрелката на оборотите едвам едвам се вруща пада много бавно до 900 оборота ако някои може да каже нещо много ще сам благодарен
Виж някаде да не смуче въздух имах преди подобен проблем
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани