Като загрее не върви + висок разход М50б20 ванос -Решен!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 6.11.2009
Пол: Мъж
Кара: BMW 320i Coupe
Мечтае да кара: BMW M3

Като загрее не върви + висок разход М50б20 ванос -Решен!

Мнение от pacito » 21 Юни 2013, 19:44

Колата когато не съм я карал 2-3 дена ,паля колата върви отначало перфектно след като обаче загрее и сменя звука и сякаш се усеща нещо като давене и сякаш болботи и оборотите се качат доста по-трудно има усещането все едно е с 20-30 коня по-малко.

Значи ходих на диагностика и ми излезе проблем ламбда сонда , смених въпросната сонда със същата Бош (работеща) промяна няма,след това се усетих ,че може и да е от датчика за температурата към компа който е замерих го с мултицета и ми показа следното:
25 градуса (студен мотор) - 1180 ома
85 градуса (стрелка на 12 часа) - 280 ома ,но по аутодата стойностите са съвсем различни точните са :
22-28 градуса - 2050-2470 ома
77-83 градуса - 580-679 ома

Пробвах и следното разкачих буксата на датчика когато е топла и нали компа взема средни данни (заобикаля датчика по дефалт като го няма) и колата върви малко по-добре когато (и не мирише толкова на бензин може и да си въобразявам :) ) а когато го закача става пак така мудна.Мисълта ми е нормални ли са данните които измерих тай като се променя съпротивлението когато е студена и топла или щом няма съпротивление като по-горе споменатите данни значи е умрял.Благодаря предварително на отзовалите се !
Последна промяна pacito на 28 Юни 2013, 13:53, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 482
Регистриран на: 13.10.2011
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+

Re: Като загрее не върви + висок разход М50б20 ванос

Мнение от m.dimitrov1992 » 21 Юни 2013, 23:08

.
Последна промяна m.dimitrov1992 на 22 Юни 2013, 9:53, променена общо 1 път

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 6.11.2009
Пол: Мъж
Кара: BMW 320i Coupe
Мечтае да кара: BMW M3

Re: Като загрее не върви + висок разход М50б20 ванос

Мнение от pacito » 21 Юни 2013, 23:13

Не е това колега ,защото колата като я взех си вървеше перфектно а от тогава не е прегрявана и т н а и като е по хладно си върви осезаемо по-добре

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 175
Регистриран на: 27.08.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 325i

Re: Като загрее не върви + висок разход М50б20 ванос

Мнение от SlowMotion » 21 Юни 2013, 23:23

Направи едно замерване на налягането на бензина като загрее колата и като го прави това ... И нещо не разбрах ама само като седи няколко дена ли го има това или секи път като загрее ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Като загрее не върви + висок разход М50б20 ванос

Мнение от Dirty M5 driveR » 22 Юни 2013, 9:11

Ами ако си сигурен в данните от Аутодата-та и ако твоите измерени са съвсем различни, то очевидно датчика не работи правилно. Сложи един нов, евтин е. Ако проблема остане пак диагностики и т.н. Но симптомите ти сочат точно към този датчик.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Като загрее не върви + висок разход М50б20 ванос

Мнение от zvetiko » 22 Юни 2013, 11:03

За данните е ясно, че се разминават, но не е в правилната за проблема и това, което описваш посока. Съпротивлението при 80 градуса при теб е по-ниско от това, което трябва да бъде, това означава, че горивната смес би трябвало да бъде по-бедна отколкото трябва да е. Най-добре отиди някъде където може да видят живи данни и всичко ще се изясни- при загрял двигател температурата трябва да е 85-105 градуса.

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 6.11.2009
Пол: Мъж
Кара: BMW 320i Coupe
Мечтае да кара: BMW M3

Re: Като загрее не върви + висок разход М50б20 ванос

Мнение от pacito » 22 Юни 2013, 13:08

Не постоянно си го има като загрее колата и сякаш се дави,закачана е на диагностика преди 3-4 дена и излезе само Ламбда сонда проблем не се включва въобще ,а датчика се променят стойностите ,но са далеч различни от тези в аутодата или дори по сайтове за части кадето продават датчици там са същите като на аутодатата

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 6.11.2009
Пол: Мъж
Кара: BMW 320i Coupe
Мечтае да кара: BMW M3

Re: Като загрее не върви + висок разход М50б20 ванос

Мнение от pacito » 22 Юни 2013, 17:43

Цялата идея е ,че нали данните са различни от тия на аутодата а когато са различни нали все пак компа си докача определено съпротивление което дава тоя датчик ,ако не са такива съпротивленията които дава датчика то значи ,че не работи или греша и ,ако е така защо не излиза на диагностика ?

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 6.11.2009
Пол: Мъж
Кара: BMW 320i Coupe
Мечтае да кара: BMW M3

Re: Като загрее не върви + висок разход М50б20 ванос

Мнение от pacito » 22 Юни 2013, 20:37

Колега zvetiko защо смяташ ,че при тези стойности които аз замерих компа на колата работи с този датчик ?
Идеята ми е нали си има точно определени стойности каде са моите 1180 ома при 20 градуса каде са на работещ според аутодата и нов от магазина 2200 ома съпротивление ? и нали в същата пропорция при 85 градуса при мен 280 ома и по аутодата 600 ома , а за колегата по-горе който е питал - Дали го има това само като стои или всеки път . Всеки път го има колега ,значи паля я върви докато загрее добре после става по мудна, а ако я изгася и запаля дефакто запаля на топла е още по-голяма баба,мисълта ми е знаете ли дали винаги трябва да се хваща на диагностика този датчик защото чух ,че май не винаги се хваща някой имали ли е подобен проблем и намерил ли е решението ?

ШОП
Аватар
Мнения: 3110
Регистриран на: 23.06.2003
Местоположение: София
Кара: e87lci

Re: Като загрее не върви + висок разход М50б20 ванос

Мнение от BMDrago » 22 Юни 2013, 23:06

Колега, не е редно да редиш твои мнения едно след друго. Просто си едит-вай последното!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 780
Регистриран на: 4.04.2009
Местоположение: Лом
Пол: Мъж
Кара: кУлУлО

Re: Като загрее не върви + висок разход М50б20 ванос

Мнение от ///Mechov » 23 Юни 2013, 11:36

pacito написа:Цялата идея е ,че нали данните са различни от тия на аутодата а когато са различни нали все пак компа си докача определено съпротивление което дава тоя датчик ,ако не са такива съпротивленията които дава датчика то значи ,че не работи или греша и ,ако е така защо не излиза на диагностика ?

Не излиза на диагностиката , защото ти дават някакви данни а не никакви , но тези подавани дани не са реални.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Като загрее не върви + висок разход М50б20 ванос

Мнение от zvetiko » 23 Юни 2013, 11:45

Колега zvetiko защо смяташ ,че при тези стойности които аз замерих компа на колата работи с този датчик ?


Защото са възможни и няма как да бъде зададено да се тълкуват и записват като грешка. За това ти казах да отидеш някъде на диагностика където може да се видят живи данни за температурата на антифриза. Аз ползвам и инфрачервен термометър и така знам на 100% дали датчика за температурата на антифриза е дефектирал.

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 6.11.2009
Пол: Мъж
Кара: BMW 320i Coupe
Мечтае да кара: BMW M3

Re: Като загрее не върви + висок разход М50б20 ванос

Мнение от pacito » 23 Юни 2013, 19:07

Благодаря на отзовалите се колеги,утре ще отида да взема един нов датчик за да видя дали е от него и ще пиша след това :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 23.02.2012
Пол: Мъж
Кара: E36 316i compact

Re: Като загрее не върви + висок разход М50б20 ванос

Мнение от Infinite » 25 Юни 2013, 15:39

Колега, за кой датчик става дума ? Имам сходен проблем с вървежа ! Ще съм благодарен ако можеш да дадеш схема :wave:
Без Провокация Няма Прогрес !

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 6.11.2009
Пол: Мъж
Кара: BMW 320i Coupe
Мечтае да кара: BMW M3

Re: Като загрее не върви + висок разход М50б20 ванос

Мнение от pacito » 26 Юни 2013, 21:05

Значи колега на м50б20 ванос е с два датчика за температурата значи единия е за таблото а другия подава информация на компа ще и два та са един до друг тоя за който ти говоря е синия по левия към виското ! потърся схема за да ти покажа,че така де моя беше заминал беше оригиналния както е излезнала ,но не работеше и след смяната днес колата заработи съвсе друго яче и вървежа и се оправи и давенето и :yes: мириза за бензин изчезна

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook