Като загрее не върви + висок разход М50б20 ванос -Решен!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- pacito
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 6.11.2009
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320i Coupe
- Мечтае да кара: BMW M3
Като загрее не върви + висок разход М50б20 ванос -Решен!
Колата когато не съм я карал 2-3 дена ,паля колата върви отначало перфектно след като обаче загрее и сменя звука и сякаш се усеща нещо като давене и сякаш болботи и оборотите се качат доста по-трудно има усещането все едно е с 20-30 коня по-малко.
Значи ходих на диагностика и ми излезе проблем ламбда сонда , смених въпросната сонда със същата Бош (работеща) промяна няма,след това се усетих ,че може и да е от датчика за температурата към компа който е замерих го с мултицета и ми показа следното:
25 градуса (студен мотор) - 1180 ома
85 градуса (стрелка на 12 часа) - 280 ома ,но по аутодата стойностите са съвсем различни точните са :
22-28 градуса - 2050-2470 ома
77-83 градуса - 580-679 ома
Пробвах и следното разкачих буксата на датчика когато е топла и нали компа взема средни данни (заобикаля датчика по дефалт като го няма) и колата върви малко по-добре когато (и не мирише толкова на бензин може и да си въобразявам
) а когато го закача става пак така мудна.Мисълта ми е нормални ли са данните които измерих тай като се променя съпротивлението когато е студена и топла или щом няма съпротивление като по-горе споменатите данни значи е умрял.Благодаря предварително на отзовалите се !
Значи ходих на диагностика и ми излезе проблем ламбда сонда , смених въпросната сонда със същата Бош (работеща) промяна няма,след това се усетих ,че може и да е от датчика за температурата към компа който е замерих го с мултицета и ми показа следното:
25 градуса (студен мотор) - 1180 ома
85 градуса (стрелка на 12 часа) - 280 ома ,но по аутодата стойностите са съвсем различни точните са :
22-28 градуса - 2050-2470 ома
77-83 градуса - 580-679 ома
Пробвах и следното разкачих буксата на датчика когато е топла и нали компа взема средни данни (заобикаля датчика по дефалт като го няма) и колата върви малко по-добре когато (и не мирише толкова на бензин може и да си въобразявам

Последна промяна pacito на 28 Юни 2013, 13:53, променена общо 1 път
- m.dimitrov1992
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 482
- Регистриран на: 13.10.2011
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+
Re: Като загрее не върви + висок разход М50б20 ванос
.
Последна промяна m.dimitrov1992 на 22 Юни 2013, 9:53, променена общо 1 път
- pacito
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 6.11.2009
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320i Coupe
- Мечтае да кара: BMW M3
Re: Като загрее не върви + висок разход М50б20 ванос
Не е това колега ,защото колата като я взех си вървеше перфектно а от тогава не е прегрявана и т н а и като е по хладно си върви осезаемо по-добре
- SlowMotion
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 175
- Регистриран на: 27.08.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 325i
Re: Като загрее не върви + висок разход М50б20 ванос
Направи едно замерване на налягането на бензина като загрее колата и като го прави това ... И нещо не разбрах ама само като седи няколко дена ли го има това или секи път като загрее ?
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Като загрее не върви + висок разход М50б20 ванос
Ами ако си сигурен в данните от Аутодата-та и ако твоите измерени са съвсем различни, то очевидно датчика не работи правилно. Сложи един нов, евтин е. Ако проблема остане пак диагностики и т.н. Но симптомите ти сочат точно към този датчик.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Като загрее не върви + висок разход М50б20 ванос
За данните е ясно, че се разминават, но не е в правилната за проблема и това, което описваш посока. Съпротивлението при 80 градуса при теб е по-ниско от това, което трябва да бъде, това означава, че горивната смес би трябвало да бъде по-бедна отколкото трябва да е. Най-добре отиди някъде където може да видят живи данни и всичко ще се изясни- при загрял двигател температурата трябва да е 85-105 градуса.
- pacito
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 6.11.2009
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320i Coupe
- Мечтае да кара: BMW M3
Re: Като загрее не върви + висок разход М50б20 ванос
Не постоянно си го има като загрее колата и сякаш се дави,закачана е на диагностика преди 3-4 дена и излезе само Ламбда сонда проблем не се включва въобще ,а датчика се променят стойностите ,но са далеч различни от тези в аутодата или дори по сайтове за части кадето продават датчици там са същите като на аутодатата
- pacito
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 6.11.2009
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320i Coupe
- Мечтае да кара: BMW M3
Re: Като загрее не върви + висок разход М50б20 ванос
Цялата идея е ,че нали данните са различни от тия на аутодата а когато са различни нали все пак компа си докача определено съпротивление което дава тоя датчик ,ако не са такива съпротивленията които дава датчика то значи ,че не работи или греша и ,ако е така защо не излиза на диагностика ?
- pacito
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 6.11.2009
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320i Coupe
- Мечтае да кара: BMW M3
Re: Като загрее не върви + висок разход М50б20 ванос
Колега zvetiko защо смяташ ,че при тези стойности които аз замерих компа на колата работи с този датчик ?
Идеята ми е нали си има точно определени стойности каде са моите 1180 ома при 20 градуса каде са на работещ според аутодата и нов от магазина 2200 ома съпротивление ? и нали в същата пропорция при 85 градуса при мен 280 ома и по аутодата 600 ома , а за колегата по-горе който е питал - Дали го има това само като стои или всеки път . Всеки път го има колега ,значи паля я върви докато загрее добре после става по мудна, а ако я изгася и запаля дефакто запаля на топла е още по-голяма баба,мисълта ми е знаете ли дали винаги трябва да се хваща на диагностика този датчик защото чух ,че май не винаги се хваща някой имали ли е подобен проблем и намерил ли е решението ?
Идеята ми е нали си има точно определени стойности каде са моите 1180 ома при 20 градуса каде са на работещ според аутодата и нов от магазина 2200 ома съпротивление ? и нали в същата пропорция при 85 градуса при мен 280 ома и по аутодата 600 ома , а за колегата по-горе който е питал - Дали го има това само като стои или всеки път . Всеки път го има колега ,значи паля я върви докато загрее добре после става по мудна, а ако я изгася и запаля дефакто запаля на топла е още по-голяма баба,мисълта ми е знаете ли дали винаги трябва да се хваща на диагностика този датчик защото чух ,че май не винаги се хваща някой имали ли е подобен проблем и намерил ли е решението ?
Re: Като загрее не върви + висок разход М50б20 ванос
Колега, не е редно да редиш твои мнения едно след друго. Просто си едит-вай последното!
- ///Mechov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 4.04.2009
- Местоположение: Лом
- Пол: Мъж
- Кара: кУлУлО
Re: Като загрее не върви + висок разход М50б20 ванос
pacito написа:Цялата идея е ,че нали данните са различни от тия на аутодата а когато са различни нали все пак компа си докача определено съпротивление което дава тоя датчик ,ако не са такива съпротивленията които дава датчика то значи ,че не работи или греша и ,ако е така защо не излиза на диагностика ?
Не излиза на диагностиката , защото ти дават някакви данни а не никакви , но тези подавани дани не са реални.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Като загрее не върви + висок разход М50б20 ванос
Колега zvetiko защо смяташ ,че при тези стойности които аз замерих компа на колата работи с този датчик ?
Защото са възможни и няма как да бъде зададено да се тълкуват и записват като грешка. За това ти казах да отидеш някъде на диагностика където може да се видят живи данни за температурата на антифриза. Аз ползвам и инфрачервен термометър и така знам на 100% дали датчика за температурата на антифриза е дефектирал.
- pacito
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 6.11.2009
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320i Coupe
- Мечтае да кара: BMW M3
Re: Като загрее не върви + висок разход М50б20 ванос
Благодаря на отзовалите се колеги,утре ще отида да взема един нов датчик за да видя дали е от него и ще пиша след това 

- Infinite
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 64
- Регистриран на: 23.02.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E36 316i compact
Re: Като загрее не върви + висок разход М50б20 ванос
Колега, за кой датчик става дума ? Имам сходен проблем с вървежа ! Ще съм благодарен ако можеш да дадеш схема 

Без Провокация Няма Прогрес !
- pacito
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 6.11.2009
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320i Coupe
- Мечтае да кара: BMW M3
Re: Като загрее не върви + висок разход М50б20 ванос
Значи колега на м50б20 ванос е с два датчика за температурата значи единия е за таблото а другия подава информация на компа ще и два та са един до друг тоя за който ти говоря е синия по левия към виското ! потърся схема за да ти покажа,че така де моя беше заминал беше оригиналния както е излезнала ,но не работеше и след смяната днес колата заработи съвсе друго яче и вървежа и се оправи и давенето и
мириза за бензин изчезна

22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани