Е36-М42б18 трудно пали,мудно ускорява!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
31 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- Kostadin Aleksiev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: 13.02.2011
- Местоположение: Драгоман
- Пол: Мъж
- Кара: 325tds
Е36-М42б18 трудно пали,мудно ускорява!
Поздрави!Колеги м42-йката се спъна и не иска да върви като хората(зорлем 180км/ч),като карам по магистралата при натисната до мокета газ при 4500об/мин няма никой,все едно това е максимумът но след леко отпускане на педала се усеща леко отпушване,но само до там.
Не съм ходил на диагностика,скоро сменях ламбда,гофре и маркучи,вакууми всичко е наред,ДИСА-та работи(пробвах и с постоянно отворена)но колата си върви по един и същи начин-мудно.
Мислих си нещо за дебитомерът,и понеже имам още един го смених,същата работа и с другия дебитомер,след което взех за проба дебитомер от приятел с м42(свален за проба от неговата работеща кола)и отново греда,колцата ми се спъна още толкова.
Направих сверка на номерата,абсолютно различни
,малко съм объркан защото съм изчел много мнения че ставало дебитомер от други модели,но да не се впускам в подробности.
Моята м42-йка е 95година,а тази на моя приятел е 92-ра,ако не се лъжа от първите 36-ци с тоя матор!
Очаквам мненията ви да бъдат свързани с това да отида първо на диагностика,но все пак посъветвайте ме нещо друго ако има някой който да се е сблъскал с такъв проблем.
Не съм ходил на диагностика,скоро сменях ламбда,гофре и маркучи,вакууми всичко е наред,ДИСА-та работи(пробвах и с постоянно отворена)но колата си върви по един и същи начин-мудно.
Мислих си нещо за дебитомерът,и понеже имам още един го смених,същата работа и с другия дебитомер,след което взех за проба дебитомер от приятел с м42(свален за проба от неговата работеща кола)и отново греда,колцата ми се спъна още толкова.
Направих сверка на номерата,абсолютно различни

Моята м42-йка е 95година,а тази на моя приятел е 92-ра,ако не се лъжа от първите 36-ци с тоя матор!
Очаквам мненията ви да бъдат свързани с това да отида първо на диагностика,но все пак посъветвайте ме нещо друго ако има някой който да се е сблъскал с такъв проблем.
Последна промяна Kostadin Aleksiev на 19 Юни 2013, 13:39, променена общо 1 път
- ///Mechov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 4.04.2009
- Местоположение: Лом
- Пол: Мъж
- Кара: кУлУлО
Re: Е36-М42б18 пазлика в дебитомери!
Ако отвориш Реал Оем колега ще видиш , че дават няколко дебитомера за М42-то (всеки с различен номер ест.) На М40 1,8 дебитомера е същия като на М42. Провери си и датчика на дроселовата клапа , но да знаеш , че на диагностика той не излиза освен ако не е изгорял. Варианта е да дава грешни показания и затова колата ти се държи като Астра 1,4 моно. Премери датчика на осцилоскоп и виж данните реални ли са.
- teodorski
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 182
- Регистриран на: 26.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 175Nm
Re: Е36-М42б18 пазлика в дебитомери!
Ами има голяма вероятност да се е обадил някой кнок сензор и компа да ти намаля предварението 

- Kostadin Aleksiev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: 13.02.2011
- Местоположение: Драгоман
- Пол: Мъж
- Кара: 325tds
Re: Е36-М42б18 пазлика в дебитомери!
Айде ново 20,започна по рядко да пали както трябва!Като завъртя и подам малко на педала пали,запали ли си мени оборотите за няколко секунди и секротва,що е то?
- Kostadin Aleksiev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: 13.02.2011
- Местоположение: Драгоман
- Пол: Мъж
- Кара: 325tds
Re: Е36-М42б18 пазлика в дебитомери!
Снощи изрових малко информация относно това какви трябва да бъдат стойностите на ТПС-а и дебитомера,при измерване с уреда всички стойности си бяха като по книга с изключение на съпротивлението между 2 и 3-ти пин на ТПС-а,по дадените данни съпротивлението да бъде 3200-4800 ома при напълно отворена дроселова клапа,а при мен е 3700 при напълно отворен дросел,но все пак си мисля че е в някакви норми знам ли,разликата е голяма!
- ///Mechov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 4.04.2009
- Местоположение: Лом
- Пол: Мъж
- Кара: кУлУлО
Re: Е36-М42б18 пазлика в дебитомери!
Стъпков мотор , датчик дроселова клапа , паразитен въздух , свещи , кабели , бобини
- stormrider
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ М44Б19
- Мечтае да кара: Imperial Tie Fighter
- Детайли за колата: Стара баба с тояжка
Re: Е36-М42б18 пазлика в дебитомери!
Ако ламбдата не е нова ,проблема е в нея.Аз го ядох същия,сменях датчици оригинални,все греда.Накрая ламбда.
С много любов към децата!
- Kostadin Aleksiev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: 13.02.2011
- Местоположение: Драгоман
- Пол: Мъж
- Кара: 325tds
Re: Е36-М42б18 пазлика в дебитомери!
vanchov написа:Стъпков мотор , датчик дроселова клапа , паразитен въздух , свещи , кабели , бобини
Гофре и маркучи стъпков мотор-нови,свещи-нови,кабели,нови.Стъпковото като го разклатя нещо хлопа(не знам дали е нормално).Проблемът с трудното палене и клатенето на оборотите се появиха един час след смяната на ламбдата,може да е съвпадение но след смяната всичко беше наред и след това се започна!
- ///Mechov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 4.04.2009
- Местоположение: Лом
- Пол: Мъж
- Кара: кУлУлО
Re: Е36-М42б18 пазлика в дебитомери!
diesel_fen написа:vanchov написа:Стъпков мотор , датчик дроселова клапа , паразитен въздух , свещи , кабели , бобини
Гофре и маркучи стъпков мотор-нови,свещи-нови,кабели,нови.Стъпковото като го разклатя нещо хлопа(не знам дали е нормално).Проблемът с трудното палене и клатенето на оборотите се появиха един час след смяната на ламбдата,може да е съвпадение но след смяната всичко беше наред и след това се започна!
Все си мисля , че не би трябвало да хлопа. Свали го изчисти и виж след това като го качиш на колата как е , дали ще люлее оборотите. Ако имаш от кой вземи един стъпков мотор за проба.
- Kostadin Aleksiev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: 13.02.2011
- Местоположение: Драгоман
- Пол: Мъж
- Кара: 325tds
Re: Е36-М42б18 пазлика в дебитомери!
vanchov написа:diesel_fen написа:vanchov написа:Стъпков мотор , датчик дроселова клапа , паразитен въздух , свещи , кабели , бобини
Гофре и маркучи стъпков мотор-нови,свещи-нови,кабели,нови.Стъпковото като го разклатя нещо хлопа(не знам дали е нормално).Проблемът с трудното палене и клатенето на оборотите се появиха един час след смяната на ламбдата,може да е съвпадение но след смяната всичко беше наред и след това се започна!
Все си мисля , че не би трябвало да хлопа. Свали го изчисти и виж след това като го качиш на колата как е , дали ще люлее оборотите. Ако имаш от кой вземи един стъпков мотор за проба.
Ще търся стъпково за проба,днес свалих мойто,мих чистих и на края ми се струва даже по зле от колкото беше.Когато се даде контактния ключ в положение контакт стъпковото трябва ли да реагира по някакъв начин?Направих си опит,и като дам на контакт бръмчи всякаш се товари и само това,клапата не помръдва(не зная дали трябва да помръдва,мисля си че трябва да отвори),това нормално ли е?
Другото нещо е че ТПС-а е бутан,личи се че болтчетата са въртяни и то много неграмотно

- stormrider
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ М44Б19
- Мечтае да кара: Imperial Tie Fighter
- Детайли за колата: Стара баба с тояжка
- Kostadin Aleksiev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: 13.02.2011
- Местоположение: Драгоман
- Пол: Мъж
- Кара: 325tds
Re: Е36-М42б18 пазлика в дебитомери!
stormrider написа:Аз за последно ще кажа пак:ЛАМБДА!
Колега не споря,но това ще се види когато към края на месеца отида до моя човек на диагностика,та чак и ако трябва на осцилоскоп ще я гледаме.Възможно ли е от ламбдата да не пали без подаване на газ,или е виновна само за другите неща които се случват?
П.с. Ламбдата която колегата Влади ми даде е на има-няма 10хиляди км,възможно ли е толкова бързо да сдаде?
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: Е36-М42б18 пазлика в дебитомери!
stormrider написа:Аз за последно ще кажа пак:ЛАМБДА!
Не ми приличаш да си Покойната баба Ванга







БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- stormrider
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ М44Б19
- Мечтае да кара: Imperial Tie Fighter
- Детайли за колата: Стара баба с тояжка
Re: Е36-М42б18 трудно пали,мудно ускорява!
Вижте,колеги, не ме разбирайте погрешно.
Тук целта не е да си правим гаргара и да си чешем езиците,т.е. пръстите.
Аз имах същият проблем и се бях хванал за главата.Сменях оригинални части купувани чисто нови ,а изход нямаше.
На диагностика нищо не излизаше.Бях купил и ламбда втора употреба.Моя е грешката ,че се доверих на продавача.Лично отидох при него на 100км.Той монтира сондата,покарах ,но пак беше зле.Реших ,че и трябва време за адаптация.Платих и си тръгнах.Впоследствие видях че сондата всъщност е сглобена от 2 сонди.Букса от М44 и сонда някаква си, Беру,без да зная за какъв мотор е.Имах една универсална сонда от М40,използвах буксата от М44ката и :Воала-имах си работеща сонда.Междувременно си поръчах ОЕМ сонда Бош,от колега от форума.Сондата е от САЩ и цената и е изключително атрактивна, спрямо офертите които имах тук,в България.Та така .Колегата спокойно може да си намери една употребявана универсална сонда.Да я свърже към неговата букса и да види как ще е положението. Апропо, ако използва универсална ,наистина се нуждае от известно време за адаптация.Просто трябва да покара 1км и сондата заработва без грешка.
И аз съм с газов инжекцион и си мислех че проблема ми е от него.Не е .Повярвайте ми.Приятен ден.Това е последният ми коментар в тази тема .Успех!
Тук целта не е да си правим гаргара и да си чешем езиците,т.е. пръстите.
Аз имах същият проблем и се бях хванал за главата.Сменях оригинални части купувани чисто нови ,а изход нямаше.
На диагностика нищо не излизаше.Бях купил и ламбда втора употреба.Моя е грешката ,че се доверих на продавача.Лично отидох при него на 100км.Той монтира сондата,покарах ,но пак беше зле.Реших ,че и трябва време за адаптация.Платих и си тръгнах.Впоследствие видях че сондата всъщност е сглобена от 2 сонди.Букса от М44 и сонда някаква си, Беру,без да зная за какъв мотор е.Имах една универсална сонда от М40,използвах буксата от М44ката и :Воала-имах си работеща сонда.Междувременно си поръчах ОЕМ сонда Бош,от колега от форума.Сондата е от САЩ и цената и е изключително атрактивна, спрямо офертите които имах тук,в България.Та така .Колегата спокойно може да си намери една употребявана универсална сонда.Да я свърже към неговата букса и да види как ще е положението. Апропо, ако използва универсална ,наистина се нуждае от известно време за адаптация.Просто трябва да покара 1км и сондата заработва без грешка.
И аз съм с газов инжекцион и си мислех че проблема ми е от него.Не е .Повярвайте ми.Приятен ден.Това е последният ми коментар в тази тема .Успех!
С много любов към децата!
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: Е36-М42б18 трудно пали,мудно ускорява!
Тя,тази сонда е Бош,универсална слагана в сервиз Бош...ако ти кажа колко съм дал за нея и за колко съм я дал аз,ще опулиш очите..Просто се опитваме да я оправиме тая иска 

БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
31 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани